banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hva går ikke? Dealen kan da ha vært klar for flere minutter siden den, at hverken United eller Spurs har bekreftet noe enda trenger da ikke bety noe? Neida. Bekreftelsen kommer vel nå i løpet av kort tid Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Robinho gren for å komme seg ut av Real. hmmm, 40 mill euro og 6 mill etter skatt per år til han. og han tenkte ikke to ganger, var veldig fornøyd med "footballing reasons" til City og. HMMMM. Endret 1. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Herregud. Saksøker spurs for hjerteproblemer... :S Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvordan sjekker de om avtalen ble sikret før eller etter 00:00? Papirarbeidet. Som er sendt inn vel Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 42 for robinho... :o Nytt navn på Manchester City er nå Manchester Saudi? Hva? Hvor står det? Robinho er meg en premiesopp... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Åååå Jeg vet så mye at jeg bør gå å legge meg nå, men jeg vil så gjerne få med meg siste nytt... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Lurer på hvordan Roman føler seg etter å ha blitt overbydd for en spiller. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvordan sjekker de om avtalen ble sikret før eller etter 00:00? Regner med at ferdig signerte papirer må fakses til FA, eller noe i den duren... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvordan sjekker de om avtalen ble sikret før eller etter 00:00? Papirarbeidet. Som er sendt inn vel Tror FA må være der. Eller noen FA stoler på. Har egentlig ikke peiling, men synes å ha lest noe sånt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 42 for robinho... :o Nytt navn på Manchester City er nå Manchester Saudi? Er vel heller Al-Manchester Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvordan sjekker de om avtalen ble sikret før eller etter 00:00? Regner med at ferdig signerte papirer må fakses til FA, eller noe i den duren... Stemmer det ja. FA skal ha faxen med singnerte papirer før kl 00:00 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei... Nå er jeg for trøtt til å vente noe mer. Nyhetene er der i morgen også. God natt kjære united fans! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvordan sjekker de om avtalen ble sikret før eller etter 00:00? Regner med at ferdig signerte papirer må fakses til FA, eller noe i den duren... Stemmer det ja. FA skal ha faxen med singnerte papirer før kl 00:00 Tro om det er stor trafikk på den faxmaskinen () Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei... Nå er jeg for trøtt til å vente noe mer. Nyhetene er der i morgen også. God natt kjære united fans! Nå har du vert så lenge oppe at du overlever maks en halvtime til.. Men god natt anyway Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 God natt, syns du bør vente. Men skjønner. Drøm Berbatov! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 God natt, syns du bør vente. Men skjønner. Drøm Berbatov! Det kan jo hende at de venter med bekreftelsen til i morgen tidlig, så jeg gidder i hvertfall ikke å sitte opp noe mer i natt... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei, faen... det får være det samme, uansett hva som blir sagt i morgen, så er det avgjort og jeg gidder ikke late som at det faktisk spiller noen rolle at jeg sitter oppe fremdeles. God natt. Sover med kryssede fingre i natt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hmm nå tenkte jeg plutselig på hvor kjipt det kan bli ja hvis det skjer. Men BBC skal være oppe til 0100 BST, så tror jeg legger meg 2. Begynner på skolen 10 i morgen så Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) http://www.thesoccerblog.org/premiership/v...t-old-trafford/ Er ikke dette bevis nok, så vet ikke jeg. Endret 1. september 2008 av PSV Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://www.thesoccerblog.org/premiership/v...t-old-trafford/ old video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå