Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Tror det er stor mulighet for at Campbell går andre veien, fordi Spurs må da ha en spiss, og det blir litt vanskelig å finne en på 15min^^ har de ikke kjøpt inn "pavlytjenko" fyren da? 1min 30sek!!! Endret 1. september 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Spurs kjøpte da en spiss fra Zenit. Pavlochenko Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ja men de bekreftet at de skal kjøpe ertstatter for Keane hvis han går, også en for Berba HVIS han går, og vi håper jo han gjør det. Men har ikke lyst å SELGE Campbell, greit nok med utlån i ett år. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jo, men de har solgt 2. Regner med om hvis de kjøper Campbell blir han 3. valg. Litt backup må de ha.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 1 JÆVLA MINUTT!!! :O Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Campell forsvinner ikke til Hull i hvertfall, i følge Sky. Bare Tottenham igjen... 1 minutt igjen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 20 sek! fy faen! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Dette går ikke... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 De solgte jo også Defoe, så uten en eventuell Campbell sitter de kun igjen med Zenit-spissen og Darren Bent. De trenger virkelig Campbell - så jeg vil dessverre tro at han er en del av dealen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Window closed! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Dette går ikke... Hva går ikke?? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Lukket. men kan bli announced litt etterpå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nå må det faen meg være gjort! AAAAAHHHHHH!!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Window closed! Og takk for det sier nå jeg Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nå gjelder det bekreftelse eller skuffelse guttær og evt. jentæær her Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hva går ikke? Dealen kan da ha vært klar for flere minutter siden den, at hverken United eller Spurs har bekreftet noe enda trenger da ikke bety noe? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Håper det kommer en announcement fort som bare det... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Dette går ikke... Joda. Venter på bekreftelsen. Selv om vinduet er stengt betyr ikke et at overgangen er klar Fyren har tross alt vært på medical og inne på OT og etter all sannsynlighet signert. Robinho gråt seg til overgang, lawl. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) 42 for robinho... :o Nytt navn på Manchester City er nå Manchester Saudi? Endret 1. september 2008 av Alastor Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvordan sjekker de om avtalen ble sikret før eller etter 00:00? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå