Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nå synes jeg det begynner å bli litt lite tide igjen. På tide at de skjer noe på OT snart Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ja Movieheart, tenker det samme. Kom igjen Spurs, let him go already! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Og ja, glemte jo.. Gratulerer med Berbatov! Edit. Leif Endret 1. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Berbatov er vår nå. Det skal tas bilder og sikkert litt presse greier. Men kontrakten er ganske sikkert skrevet under. Endret 1. september 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Og ja, glemte jo.. Gratulerer med Berbatov! Edit. Leif ER IKKE SIKRA..er driiitnervøs :S Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Berbatov er nok klar, er nok bare bekreftelsen som ikke har kommet enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Blir nok United-spiller han ja. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg burde lagt meg for to timer siden, men dette er verdt å få med seg. Gi oss et hint eller et vink! Vi vi ha bekreftelser! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hater at folk tar det på forskudd... Bare reklamen blir ferdig håper jeg de kommer med noe "Breaking news" snart på skysport.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg burde lagt meg for to timer siden, men dette er verdt å få med seg. Gi oss et hint eller et vink! Vi vi ha bekreftelser! SAF gjør det sikker på jævel, baaare for å holde dere oppe! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://www.justin.tv/eminem152ndpage Skysports stream... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 7 minutter... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg håper kun det er snakk om kroner for Berbatov og ikke at Frazier Campbell er en del av dealen, da kommer vi dårlig ut av det synes jeg... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg håper kun det er snakk om kroner for Berbatov og ikke at Frazier Campbell er en del av dealen, da kommer vi dårlig ut av det synes jeg... akkurat det jeg tenker, frykter salg av Campbell Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 "Man U deal done. Berbatov going for £25 million plus £5 million Campbell." Vet ikke det er noe hold i dette Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Har RedCafe vært oppe i det hele tatt i dag? =/ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Står at Robinho går for £34M... EKSTREMT! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tror det er stor mulighet for at Campbell går andre veien, fordi Spurs må da ha en spiss, og det blir litt vanskelig å finne en på 15min^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 34 mill. pund nå ja, oi oi. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 3 minutter nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå