Kiman™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tidenes dårligste karrieremove - R.Madrid til Shitty. Tror faen ikke det er sant. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho må være dummere enn Paris Hilton. Haha. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Vet ikke hvilket Manchester lag jeg skal mislike mest lenger :'( . Nei, gutten flopper sikkert (Desverre gjør han nok ikke det men dog) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg sliter med å finne noe om det på Real sine hjemmesider Finner det på den norske siden ........ Endret 1. september 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho er klar gitt. Uten tvil dagens transfer. Den slår berbatov GLATT. Hvor mye gav City for han? £35m? £32,5m Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho må være dummere enn Paris Hilton. Haha. hahahaha. Sant det. Fra Real til Shitty?!!? WTF er det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei, hahahaha! Fy flate pannekake syns synd på Robinho Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg sliter med å finne noe om det på Real sine hjemmesider Link Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho er verdensklasse også. Sykt at en liten klubb som City kan få en av verdens beste spillere. Penga rår, gitt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jævlig morsomt, haha. Men ingenting nytt om Berba hva? Ser ikke noe om det på SSN nå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hah, lukter FM lang vei av den transferen :!: Er det mulig? Til Shitty... Spiller i verdensklasse går til Shitty. Er bare å gratulere den blå delen av byen, den signeringen er krem. Stiller bare spørsmål ved ambisjonene til Robinho. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho er verdensklasse også. Sykt at en liten klubb som City kan få en av verdens beste spillere. Penga rår, gitt. Håper de viser til månedslønnen hans i løpet av kvelden. Regner med at det er en rimelig imponerende sum. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg sliter med å finne noe om det på Real sine hjemmesider Link Takker og bukker. Da har City Både Wright Phillips og Robinho. Blir det "endelig" uefa cup nå da Endret 1. september 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 City har fått et rimelig bra lag nå. Men tror egentlig ikke Robinho blir noen mega hit. fysikken og tempoet tror jeg ikke passer ham. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Stiller bare spørsmål ved ambisjonene til Robinho. En overgang til city viser vel at de er hakket mindre enn saldoen hans... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvis City virkelig blir det nye Chelsea er det vel ikke nødvendigvis et dårlig valg av Robinho. Men, det beror på om de nye eierne har råd til transfere i slik skala x 10, og mer enn som så. God natt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho er verdensklasse også. Sykt at en liten klubb som City kan få en av verdens beste spillere. Penga rår, gitt. Håper de viser til månedslønnen hans i løpet av kvelden. Regner med at det er en rimelig imponerende sum. Havner helt i toppsjiktet lønningslistene, jeg kan ikke se noen annen grunn til at han velger å gå. Er jo garantert spilletid, og han har Elano og "Yo" med seg på laget... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Om det er sant at Robinho skrek osv, tyder det på at han ble "tvinget" til å signere for City. Noe jeg egentlig ikke tror, men det er mulig. Det må være enten det, eller en gigantlønn (noe jeg tror uansett det er.). Men for all del, grattis til City for et kjempekjøp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho - 90,000 pund i uken ifølge spanske rapporter. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Julian Grey til Fulham. Ble litt redd et øyeblikk. Trodde det var den gamle råtassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå