Sameboe Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Berbatov fikk nummer 9 på trøya Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 med mindre jeg hørte feil så sa kommentatoren på skysport at berbatov er klar for united og at han er tildelt trøye nr. 9 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho til City må være kveldens bombe Har ikke fulgt med siste timen. Er dette bekreftet av noen? City, Madrid eller spilleren selv? Eller er det bare rykter av fulle engelskmenn på chatten? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei, han leste opp et ønske fra en innsender rett og slett. Men de holder på og fikse det ferdig, og de har mange kilder tydeligvis, som vi hørte akkurat nå Robinho til City må være kveldens bombe Har ikke fulgt med siste timen. Er dette bekreftet av noen? City, Madrid eller spilleren selv? Eller er det bare rykter av fulle engelskmenn på chatten? Bekreftet av Real Madrid direkte til SSN visstnok. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Overgangen er ikke 100% ennå. Som de sa er papirarbeid sendt inn og slikt. Gleder meg til å se gjengen gå gjennom gangen etter kl 01:00. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 The paperwork have been submitted by Manchester United Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Calderón Confirms: Robinho To City iflg Goal.com Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho går til City ja, er annonsert offisielt på Real Madrid's hovedside. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Spurs scoops norwegian talent from Valdres Hvem er dette snakk om :S Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 El Real Madrid y el Manchester City llegan a un acuerdo para el traspaso de Robinho Ehhmm, merker at jeg ikke fuglte godt nok med i Spansken da jeg var et skolebarn Lenke til kommentar
cnon Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Fra Redcafe: Spanish press: Robinho cried, and told Clderon "i dont care about the club, just sell me" It's true. haha Endret 1. september 2008 av cnon Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 The Game: Google is your friend! Oversettelse: spansk » norsk (bokmål) Real Madrid og Manchester City for å nå en avtale om overføring av Robinho Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nå begynner jeg å bli trett og sliten her. Er bare 30 minutter igjen. Skal klare å holde ut! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Spurs scoops norwegian talent from Valdres Hvem er dette snakk om :S Det er meg Sitter i nord-london nå sammen med Ramos og Levy. Haha Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Er visst en Anders Mårdalen i følge mine noe usikre kilder. Endret 1. september 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho is done, City! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho er klar gitt. Uten tvil dagens transfer. Den slår berbatov GLATT. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 haha, Robinho done deal. Sykeste overgangen jeg har sett.... JÆVLIG bra at Chelsea ikke fikk duden! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) FERDIG, Robinho til City. 100 prosent! SYKT! Endret 1. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho er klar gitt. Uten tvil dagens transfer. Den slår berbatov GLATT. Hvor mye gav City for han? £35m? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå