banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Herlig å begynne seint på skolen i mårra ja! Herlig å være sykemeldt ja! Endret 1. september 2008 av Points Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Yes Stoler på SkySports! Velkommen Dimitar:) Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Herlig å begynne seint på skolen i mårra ja! Herlig å være sykemeldt ja! Herlig å ha fleksitid, begynner neppe før 10 i morgen. Edit kl 10. Endret 1. september 2008 av C.Ronaldo Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Denne tråden må være den mest travle idag, spesielt med tanke på at det er 53 brukere som leser den kl 00:00. ^^ Vises også forøvrig på post-count idag: Points - 48 Drugis - 34 Giallorossi - 34 Movieheart - 30 Edit. Haha, jeg tror alle som ligger på top 20 postere idag er av fotballfolk! Eller.. Nesten ^^ Endret 1. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Post-count i denne tråden? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Helt sykt dette. Er ikke verdens beste spiller vi signerer. Han har vi Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Post-count i denne tråden? Overall Det hadde jo ikke vært noen overraskelse om flesteparten på toplista i denne tråden var fotballfolk Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nå har vi uten tvil det beste angrepet og forsvaret i England. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Berba tar Ferguson i hånda Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 er litt sykt ja nå når jeg tenkte på det igjen, er jo bare Berbatov. Greit nok, han er god, men ja, altfor mye hype. når det er sagt, så har jeg suttet her i over 13 timer og ventet på bekrefetelse. Og det har jeg ikke fått, og det er irriterende. skal ikke legge meg før jeg ser det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho til CITY ser ut til å være rett gitt. Wow. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Berba tar Ferguson i hånda Yesterday news. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 12:05liam247:you sure robinho doesnt think hes going to man utd? haha lo litt av dette Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho til CITY ser ut til å være rett gitt. Wow. For en dott han er som går fra et av verdens absolutt beste lag til lille Shitty... Tidenes karrieremove. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Berba tar Ferguson i hånda Yesterday news. haha faktisk! haha, er bare overtrøtt og lei dette nå, har begynt å le av alt Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho til CITY ser ut til å være rett gitt. Wow. Heller City enn Chelsea.. men Nettavisen mener Chelsea øker budet til 500 mill. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho til CITY ser ut til å være rett gitt. Wow. Det må ha blitt en bra pris! Jeg må vel bare gratulere med Berba da! Nå gjenstår det bare å se om han blir en ny Forlan .. *håpe* Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Robinho til CITY ser ut til å være rett gitt. Wow. Men vi har jo ikke hørt hva spilleren selv vil. Tviler på at han gidder å gå til en "småklubb" som City. Chelsea er jo en mye større klubb, som jakter trofeer. Tipper Robinho blir i Real, eller drar til Chelsea om han forsvinner. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Robinho til City må være kveldens bombe. Men jeg vil ikke høre at Cambell har gått til Tottenham nå. Endret 1. september 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Da blir det Berbatov #9 i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå