SpencerReid Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg kom inn på united.no, men da jeg prøvde å gå inn på en nyhet klikka det Lenke til kommentar
cnon Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) United.no er jo umulig å komme inn på Sliter med det samme. Redcafe er ikke vits i å prøve på engang. Endret 1. september 2008 av cnon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Haha. Siden fem over 9 har United-tråden drøyt 110 innlegg, mens Liverpool-tråden har 15.Tydelig hvor det skjer mest for øyeblikket Kanskje oss i Pool-campen aventer til overgangsvinduet er stengt før vi kommenterer>? Og kanskje united-tråden har flere tilhengere>? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hahahhahaha united.no er seig som sirup nå! Glory glory man united Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://homepages.nildram.co.uk/~noikz/berba_at_ot.avi Klipp fra SSN Hærlig, da er det ihvertfall bekreftet at Berba er/har vært på OT nå Var ikke snapshotene mine troverdige nok? Joda, selvfølgelig. Tenkte bare at det kanskje var noen som hadde problemer med å få sett bildene... Den var ment til Uncle_2Fast4You Joda Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nå er jeg rastløs her, skjer lite nå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tviler sterkt på at Robinho gidder å gå fra Real til Shitty. I såfall er han stokkdum... Ahhhh BERBA MUSTA KOMMA Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det ser oxo veldi ut som SAF er kanske så ivrig i gangen der med Berba, men Berba virker mer rolig å avslappet, eller skal jeg si Slækk Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg skal ha det svart på hvitt fra en svært troverdig kilde, men jeg skal innrømme at jeg gliser litt nå Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det som skulle skje har vel muligens skjedd Mangler jo bilde av signering da Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tviler sterkt på at Robinho gidder å gå fra Real til Shitty. I såfall er han stokkdum... Ahhhh BERBA MUSTA KOMMA Egentlig er Både Shitty å Real like store dritt lag begge to, jeg hater dem begge som pesten uansett Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 United.no er jo umulig å komme inn på Sliter med det samme. Redcafe er ikke vits i å prøve på engang. Kom inn på Redcafe med en gang, ikkeno problem. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det ser oxo veldi ut som SAF er kanske så ivrig i gangen der med Berba, men Berba virker mer rolig å avslappet, eller skal jeg si Slækk Han er vel den personen som ikke viser så mye følelser til andre folk enn hans familie.. mener jeg har lest et intevju der han sa noe lignende.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Regner med at det meste er i boks. Han har jo lurka rundt sammen med SAF i hele dag. City har ingenting de skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 HAHAHAHAA dette er meldingen jeg får fra United.no ERROR The requested URL could not be retrieved While trying to retrieve the URL: http://united.no:8080/ The following error was encountered: * Connection to 89.250.112.242 Failed The system returned: (111) Connection refused The remote host or network may be down. Please try the request again. Your cache administrator is webmaster. Generated Mon, 01 Sep 2008 21:28:36 GMT by dedicated49.no.webdeal.no (squid/2.5.STABLE12) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 50 brukere på en mandag og det er ikke match Får nesten litt dårlig samvittighet for at jeg stod opp så seint og var på trening når jeg ser at enkelte av dere har vært pålogget i hele dag. Kudos til dere! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hiver meg i dusjen og håper på å tørke til gode nyheter Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Berba's topp 10: Se og nyt folkens Det siste målet er faktisk helt vilt. For en selvtillig. Endret 1. september 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg klarer ikke å holde meg våken lenger, skal opp klokken 06.30 jeg får nyheten da. God natt godt folk. Glory Glory Man United. Berba Blir eller Er Vår nå!!! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) @2bb1 Feil link? Endret 1. september 2008 av Wackee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå