Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nydelig mangler bare bekreftelse fra samtlige sider nå, pluss ett bilde der han stolt viser frem drakta sammen med SAF Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Gill og Berba: Syns det ligna på Michael Jackson, jeg Lignet på Nani mener du vel? Skal ta meg en Berbawank etterpå, har vært skråsikker på at han skulle komme i hele dag. Skvatt dog som faen da jeg leste det om City, og at de hadde akseptert budet. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Aaah, spenningen er faen meg til å ta og føle på.. Ikke bra for verken hjertet eller resten av kroppen, særlig neglene Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Det er som kommentatoren fra CL finalen i 99 ville ha sagt det: "Tense moment!" Endret 1. september 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Stolt av å være her jeg og, og vært her siden kl. 11 tidlig om dagen Har ventet på akkurat dette, synes det kunne kommet litt tidligere, men nå er vi der snart! Nå er det å bare å håpe at han blir en suksessi Utd! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Har nå sittet i 13 timer i strekk og sett på SSN. Gjett om jeg er sliten. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg venter med å slippe jubelen løs til jeg får bekreftelse. BTW: stolt av å være blandt så mange ja Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Skulle gjerne ha gitt litt for å ha Sky Sports her i huset. Har bare Sky News og der kommer det bare masse uviktige ting om orkanen i USA osv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 ROBINHO TIL CITY!! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Framføring i Ex.phil i morgen, samt at jeg skal lage en sak for Student-TV. Men ingen ting skal få meg til å legge meg før transfervinduet er stengt! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 City med Robinho.... :S Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Oioioi! Da må det jo være i boks.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 bedre med Robinho i City enn Chelsea...pluss at det er extra surt for Chelsea som har jaktet han lenge xD Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 ROBINHO TIL CITY!! Kilde ja..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Liverpool med Haakon Opdal eller ikke Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Vet ikke om dette bildet er blitt postet... ...men her ligner han mest av alt en fryktelig stolt unge, som forgjeves prøver å skjule hvor stolt han er ved å bite seg i leppa. Klart han er deres nå. Gratulerer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...rbatov-arrives/ Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 ROBINHO TIL CITY!! Kilde ja..? Sky sport news.. Breaking news tilogmed.. Chelsea kan fortsatt sabotere, menmen Lenke til kommentar
cnon Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 campbell til tottenham confirmed på setanta news Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 ROBINHO TIL CITY!! Kilde ja..? Som resten av dagen, er kilden min SSN. Tv-kanalen altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå