mummi-pappa Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Så ikke ut som han blåste nei.. Men tror det er lov å skyte visst du får lov av dommeren. Er ikke sikker Vet ikke om dette er grunnen. Sikkert mye frustrasjon for Lille når de får anullert et mål pga dytten. Endret 20. februar 2007 av mummi-pappa Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Det er jo helt korrekt av dommeren i situasjonen der united scorer. Han spør giggs om han vil ha flytta muren, giggs sier nei og dommern trekker unna. Giggs putter den, og lille blir forbanna. Bra dømming, kjempetabbe av keepern til lille. Ang. målet til lille mener jeg det er rett dømming. Han bruker armene aktivt for å dytte unna vidic, og da er det korrekt å blåse. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Tjo-bing. Dommeren slo Lille. :!: 7987999[/snapback] Prater du om? Troll. Elsker Giggs, nydelig seier, rett og slett. Endret 20. februar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Dette var kos Var veldig nervøs til tider, og TV3's vanlige elendige kommentatorer som i tillegg hadde delay hjalp ikke. Deilig å se United trekke det lengste strået i tvilsomme situasjoner for det skjer ikke ofte! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Ikke bra kamp av United selv om dem vant.... Kommer sikkert nye rykter om Ronaldo når han ble byttet ut som han ikke likte... Men man må tåle å bli bytta ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg snakker selvsagt om det feilaktig anullerte målet til Lille. Hva scoringen til United angår så var den grei såfremt dommeren hadde godkjent at frisparket kunne tas. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg snakker selvsagt om det feilaktig anullerte målet til Lille. Hva scoringen til United angår så var den grei såfremt dommeren hadde godkjent at frisparket kunne tas. 7988243[/snapback] Feilaktig? Jeg er uenig så det holder, Lille-spilleren bruker armen(e) bevist mot Vidic, flott av dommeren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Visste ikke at Vidic er laget av aspeløv og derfor faller i samme sekund som lillefingeren til Odemwingie rører han på skulderen. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Ikke bra kamp av United selv om dem vant....Kommer sikkert nye rykter om Ronaldo når han ble byttet ut som han ikke likte... Men man må tåle å bli bytta ut. 7988240[/snapback] Det er ikke sikkert han ristet på hodet fordi han var så utrolig uenig i SAF's avgjørelse, han var veldig anonym i 2. omgang og det var riktig med et bytte. Kan godt hende han var oppgitt over egen prestasjon og at han knapt fikk spillerom av Lille stopperne. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Visste ikke at Vidic er laget av aspeløv og derfor faller i samme sekund som lillefingeren til Odemwingie rører han på skulderen. 7988415[/snapback] nå må ikke du være så kritisk bare fordi du er chelseasupporter, hatt en bra bursdag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Han tok ikke SAF i hånden når han ble bytta ut... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Visste ikke at Vidic er laget av aspeløv og derfor faller i samme sekund som lillefingeren til Odemwingie rører han på skulderen. 7988415[/snapback] Å herregud, er ikke alltid like lett å forklare slikt til dere ABUer. Lillefingern? Jeez, se reprisen i slow motion. Men du har tydligvis satt deg på bakbena og vil nok ikke endre mening, hadde det vært en Chelsea-spiller derimot... ManUtd-fansen ble behandlet ræv idag, håper Lille får straff. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/6380837.stm Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Han tok ikke SAF i hånden når han ble bytta ut... 7988446[/snapback] Pleier det å være rutine da? Utbytterne får vel som vanlig et klaps på skulderen av SAF. Litt drama må man forvente av Ronaldo uansett, han er en queen, eneste som bryr seg om dette er media og griske agenter som elsker å spekulere i et klubbytte Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Visste ikke at Vidic er laget av aspeløv og derfor faller i samme sekund som lillefingeren til Odemwingie rører han på skulderen. 7988415[/snapback] Å herregud, er ikke alltid like lett å forklare slikt til dere ABUer. Lillefingern? Jeez, se reprisen i slow motion. Men du har tydligvis satt deg på bakbena og vil nok ikke endre mening, hadde det vært en Chelsea-spiller derimot... ManUtd-fansen ble behandlet ræv idag, håper Lille får straff. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/6380837.stm 7988479[/snapback] Jeg så nettopp video av det. Franske vaktene slår med køller på "vantet" til united supporterne og sparker ned en annen som har forvillet seg ut derfra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg er fornøyd, nok en gang berger Giggs oss. Noen som husker 1-1 på old trafford i 99? Så må jeg også bare nevne en ting. United.no - Jeg ville at alle spillerne mine skulle holde seg på banen og langt bort fra det som skjedde. Det hadde ingenting med oss å gjøre. Det var tvert imot opp til dommeren og fjerdedommeren å avgjøre hva som skulle skje. Isteden begynte de (noen av United-spillerne) å blande seg inn. Slik vil vi ikke ha det, raste en lite fornøyd Ferguson. Nå vet alle hvilket lag sine spillere som ikke får kjeft for slikt. I United blir det slått ned på med en gang. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Visste ikke at Vidic er laget av aspeløv og derfor faller i samme sekund som lillefingeren til Odemwingie rører han på skulderen. 7988415[/snapback] Å herregud, er ikke alltid like lett å forklare slikt til dere ABUer. Lillefingern? Jeez, se reprisen i slow motion. Men du har tydligvis satt deg på bakbena og vil nok ikke endre mening, hadde det vært en Chelsea-spiller derimot... Hadde Terry falt så lett i duellene hadde han nok ikke spilt i Premier League som midtstopper. Vidic er helt klart på etterskudd, men er heldig og får en hånd på ryggen (så ut som et pistolskudd riktignok). Fra et minutt og utover Når det gjelder målet så var det vel riktig dømt ifølge reglene, men særlig fair var det ikke. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg snakker selvsagt om det feilaktig anullerte målet til Lille. 7988243[/snapback] Feilaktig annulert? Har du sett situasjonen? Lillespilleren er klart og tydelig i rygger på Vidic, noe som enkelt og greit, i følge regelboka, er prispark! Ikke noe å si på dén avgjørelsen faktisk! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Strake armer, klar dytt, og jeg tviler på at Vidic tar sjansen på å slenge seg der og at dem får godkjent mål. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Korrekt! I tillegg er ikke Vidic den spilleren som legger seg ned for et godt ord! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Vidic datt rimelig lett der, motspeler la jo bare armene på han. Vidic hjalp til ein del i den situasjonen. Hadde blitt rimelig forbanna visst ein sånn situasjon hadde gått imot oss, så var heldig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå