Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo helt korrekt av dommeren i situasjonen der united scorer. Han spør giggs om han vil ha flytta muren, giggs sier nei og dommern trekker unna. Giggs putter den, og lille blir forbanna. Bra dømming, kjempetabbe av keepern til lille.

 

Ang. målet til lille mener jeg det er rett dømming. Han bruker armene aktivt for å dytte unna vidic, og da er det korrekt å blåse.

Lenke til kommentar
Ikke bra kamp av United selv om dem vant....

Kommer sikkert nye rykter om Ronaldo når han ble byttet ut som han ikke likte...

Men man må tåle å bli bytta ut.

7988240[/snapback]

Det er ikke sikkert han ristet på hodet fordi han var så utrolig uenig i SAF's avgjørelse, han var veldig anonym i 2. omgang og det var riktig med et bytte. Kan godt hende han var oppgitt over egen prestasjon og at han knapt fikk spillerom av Lille stopperne.

Lenke til kommentar
Visste ikke at Vidic er laget av aspeløv og derfor faller i samme sekund som lillefingeren til Odemwingie rører han på skulderen.

7988415[/snapback]

 

Å herregud, er ikke alltid like lett å forklare slikt til dere ABUer. Lillefingern? Jeez, se reprisen i slow motion.

 

Men du har tydligvis satt deg på bakbena og vil nok ikke endre mening, hadde det vært en Chelsea-spiller derimot...

 

ManUtd-fansen ble behandlet ræv idag, håper Lille får straff. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/6380837.stm

Lenke til kommentar
Visste ikke at Vidic er laget av aspeløv og derfor faller i samme sekund som lillefingeren til Odemwingie rører han på skulderen.

7988415[/snapback]

 

Å herregud, er ikke alltid like lett å forklare slikt til dere ABUer. Lillefingern? Jeez, se reprisen i slow motion.

 

Men du har tydligvis satt deg på bakbena og vil nok ikke endre mening, hadde det vært en Chelsea-spiller derimot...

 

ManUtd-fansen ble behandlet ræv idag, håper Lille får straff. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/6380837.stm

7988479[/snapback]

Jeg så nettopp video av det. Franske vaktene slår med køller på "vantet" til united supporterne og sparker ned en annen som har forvillet seg ut derfra.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd, nok en gang berger Giggs oss. Noen som husker 1-1 på old trafford i 99?

 

Så må jeg også bare nevne en ting. United.no

 

- Jeg ville at alle spillerne mine skulle holde seg på banen og langt bort fra det som skjedde. Det hadde ingenting med oss å gjøre. Det var tvert imot opp til dommeren og fjerdedommeren å avgjøre hva som skulle skje. Isteden begynte de (noen av United-spillerne) å blande seg inn. Slik vil vi ikke ha det, raste en lite fornøyd Ferguson.

Nå vet alle hvilket lag sine spillere som ikke får kjeft for slikt. I United blir det slått ned på med en gang. :)

Lenke til kommentar
Visste ikke at Vidic er laget av aspeløv og derfor faller i samme sekund som lillefingeren til Odemwingie rører han på skulderen.

7988415[/snapback]

 

Å herregud, er ikke alltid like lett å forklare slikt til dere ABUer. Lillefingern? Jeez, se reprisen i slow motion.

 

Men du har tydligvis satt deg på bakbena og vil nok ikke endre mening, hadde det vært en Chelsea-spiller derimot...

 

 

Hadde Terry falt så lett i duellene hadde han nok ikke spilt i Premier League som midtstopper. Vidic er helt klart på etterskudd, men er heldig og får en hånd på ryggen (så ut som et pistolskudd riktignok).

 

Fra et minutt og utover

 

Når det gjelder målet så var det vel riktig dømt ifølge reglene, men særlig fair var det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...