archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det er sant at han gikk med SAF, Gill og advokaten til United på OT. denne er også fin. Tom spelarprofil klar for ny spelar på manutd.com Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Den live-siden til Sky Sports er jo temmelig ubrukelig, ikke et ord om Ferguson og Berbatov hånd i hånd enda. Vel, fint å ha han på laget. Nå er det bare å begynne å lage mål. Vi trenger mange av dem. edit: Og der var skysports-siden også med på moroa. Dog altfor sent. Endret 1. september 2008 av arehei Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 43 brukere.. dæven Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Nettopp kommet hjem fra trening. Er det slik at de driver å signerer at the moment? Apropo skysports: 21.38 Tottenham Hotspur striker Dimitar Berbatov is at Old Trafford as he gets set to complete his move to Manchester United. Berbatov has undergone a medical and has been pictured meeting Sir Alex Ferguson and David Gill at the club's stadium. Endret 1. september 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ser et spøkelse, umulig å se hva/hvem det skal forestille... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 21.38 Tottenham Hotspur striker Dimitar Berbatov is at Old Trafford as he gets set to complete his move to Manchester United. Berbatov has undergone a medical and has been pictured meeting Sir Alex Ferguson and David Gill at the club's stadium. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Da har jeg lidd meg gjennom to og en halv time på dollys med faddergruppa uten å vite en dritt. Prøvde å sjekke internett på mobilen, men uten hell. Fantastisk at han er ferdig med medical. Eneste som gjenstår er visst prisen. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 21.38 Tottenham Hotspur striker Dimitar Berbatov is at Old Trafford as he gets set to complete his move to Manchester United. Berbatov has undergone a medical and has been pictured meeting Sir Alex Ferguson and David Gill at the club's stadium. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Dette er nesten like spennende som straffekonken i CL. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vell kanskje ikke helt, men nesten! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Gode nyheter! Nå er det bare å få ALT på plass, men ser veldig lyst ut nå ja Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Så det nettopp på vanlig Sky NEWS. Når det kom opp "BREAKING NEWS"... Vel jeg kom litt.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Så det nettopp på vanlig Sky NEWS. Når det kom opp "BREAKING NEWS"... Vel jeg kom litt.. HAHA Faen, så deilig da!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Selvfølgelig får vi han, det er Berbatov som bestemmer og han hadde ikke gått gjennom alt dette hvis han ikke vil til United Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Gjenstår bare at det kommer på manutd.com nå... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 er han spikra??! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg tør fremdeles ikke ta NOE på forskudd... Kan umulig gjøre det etter denne sommeren..... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Gill og Berba: Syns det ligna på Michael Jackson, jeg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 er han spikra??! Ganske sikkert. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ja han er spikra. Ingenting kan snu dette! 60 brukere, hehe. Litt stolt av å være en del av denne gruppen Lenke til kommentar
cnon Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Gill og Berba: Syns det ligna på Michael Jackson, jeg nani i bytteavtale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå