D'Amico Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Neimen Points, hvor har du gjort av speilreflekskameraet på stativ med ekstra utløser? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Men i svarten, har du Sky på tven Points? Eller ser du på nettet? Isåfall: Linky ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ser på nettet. livesport247.com Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...4083369,00.html Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nå må det snart skje noe! begynner å bli lei:S Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det har jo skjedd masse? Berbatov er ferdig med medical. Er på vei eller er på Old Trafford eller Carrington nå. Om United har fått et godkjent bud vet jeg ikke, men ser ut til at vi begynner å nærme oss. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 ja men det tar jo så forbanna lang tid! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 om vi får han, så har det vært verdt å trykke på F5 hele dagen (som noen nevnte her tidligere). men ser ikke det lyst ut a folkens? eller hvordan funker dette? kan et annet lag kjøpe han selvom han har tatt dop/medisin tester? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Tipper han ikke rekker bort til Shitty sin medisin test nå liksom.. heh BERBA! Endret 1. september 2008 av Blax Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ok, om under 1 og en halv time har jeg bursdag, og det hadde vært en helt grei gave å få inn friskt blod:D Hør min bønn, SAF!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 HAN ER NOK KLAR!! Poster bilde snart. Han kom ut med Gill og Fergie, de tok hverandre i hånda!! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Fine bilder på SSN no. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Berbatov og Alex Ferguson i lag. Så dem på Sky. Ser ut som dette går i boks for dere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 HAN ER NOK KLAR!! Poster bilde snart. Han kom ut med Gill og Fergie, de tok hverandre i hånda!! OH BOY OH BOY OH BOY!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Dårlig bilde igjen, men hvis dere ser nøye ser dere armen til Gill, foran der igjen er Berba og SAF. Endret 1. september 2008 av Points Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Er det sikkert???? Ikke kødd meg meg nå!! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Dårlig bilde igjen, men hvis dere ser nøye ser dere armen til Gill, foran der igjen er Berba og SAF. Umulig å se noen personer i det hele tatt Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ah, så megaherlig. WOHO! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Gill og Berba: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå