Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 18.41: Dimitar Berbatov has reportedly already had a medical with Manchester United but it would appear Spurs still have not given permission for him to talk with The Red Devils, which would spell big trouble for United? http://www.setantasports.com/en/Sport/News...britain-locale/ Kan jeg ikke tenke meg. Hadde vært helt på trynet lite proft av United. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Med få timer igjen og det faktum at City har fått sitt bud godkjent, så er det ikke usansynlig at United tar seg råd til å jukse litt. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 18.41: Dimitar Berbatov has reportedly already had a medical with Manchester United but it would appear Spurs still have not given permission for him to talk with The Red Devils, which would spell big trouble for United? http://www.setantasports.com/en/Sport/News...britain-locale/ Dkan ALDRI tenke meg at de kan vere så dumme. Nei, om det stemmer at han har fullført medical så skulle saken vere biff Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Er så drit lei av å vente på han Berbatov nå! Jeg kan like gjerne bare dø her og nå for hjertet mitt tåler ikke mer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Vi får håpe nå at turen fra Carrington går til hotellet, og ikke til golfbanen der Hughes står å venter. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Berbatov gjennomfører medical nå!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 WHERE? WHERE? WHERE? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 På et sykehus i Sør-Manchester. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Link? Videolink? Papparazzibilde? Mobilbilde? Anything!! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det virka jo litt merkelig. Trudde Carrington var utstyrt for slikt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Var ikke akkurat det jeg mente, men takk for opplysningen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://www.thepost.ie/breakingnews/sport/mhqlojidgboj/ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Beste bildet jeg klarte å ta, Berbatov på vei ut fra Carrington: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Denne har ikke noe med united å gjøre, men siden city er med her så: "My girlfriend's brother's best mate's sister's uncle just picked up Zinedine Zidane in a taxi, Haha.. yeah right! Omg..... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 å fy faen, JETTENAJS. GOGO, pass the test please Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Beste bildet jeg klarte å ta, Berbatov på vei ut fra Carrington: Det var nok han ja, det så jeg lett Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Beste bildet jeg klarte å ta, Berbatov på vei ut fra Carrington: Ja jeg kjenner igjen vindusviskerne, det er han. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Beste bildet jeg klarte å ta, Berbatov på vei ut fra Carrington: :!: Nydelig! Alle ser jo at Berbatov sitter i den bilen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 På et sykehus i Sør-Manchester. For å være litt pessimistisk kan det jo være City han skal til etterpå, og det er grunnen til at han ikke tar den medisinske testen på Carrington. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Denne har ikke noe med united å gjøre, men siden city er med her så: "My girlfriend's brother's best mate's sister's uncle just picked up Zinedine Zidane in a taxi, Haha.. yeah right! WIN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå