tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7590492.stm Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7590492.stm Ikke vet jeg hvor mye av det som er sant... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7590492.stm Ikke vet jeg hvor mye av det som er sant... sikkert 1 promille av det Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ifølge Sky Sports News skal Ferguson personlig ha plukket opp Berbatov på flyplassen - og kjørt til klubbens treningsfelt. Der skal de to ha sittet i møte. Ingen følger Manchester United tettere enn Manchester Evening News' journalist Stuart Mathieson. Han har også fått ubekreftede meldinger om at Sir Alex Ferguson selv hentet Berbatov på flyplassen i byen i ettermiddag. Fra VG nett. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Yesterday news mate... Shitty på farta igjen: 18.23 According to Radio Marca in Spain, Manchester City have now made a bid for Real Madrid striker Robinho, who has asked to be allowed to join Chelsea. Who will City bid for next? Endret 1. september 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 En ting er sikkert, vi får alle svar innen klokken 01.00 inatt om hvor Berba havner. hvis ikke dette lar seg gjøre å utsette med avtale fra Fifa. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvis det er noen som skal utsette dette er det i hvert fall ikke FIFA. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) City-bud på Robinho? 18.23 According to Radio Marca in Spain, Manchester City have now made a bid for Real Madrid striker Robinho, who has asked to be allowed to join Chelsea. Who will City bid for next? OG Ronaldo og Rooney? Hva faen? http://www.manchestercity.vitalfootball.co...le.asp?a=123158 Edit: Den siste der var vel bare tull. Endret 1. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Haha FY FAEN nå begynte jeg virkelig å lure! Ser innom united.no og ser at det står "Tevez i blått". Ååå guud, takk og lov at det var det Argentinske landslaget det var snakk om ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Rumours persist that Sir Taggart, disguised as a false bearded whisky soaked tramp has intercepted Tottenham 'striker in more ways than one' Dimitar Berbatov who was on his way to meet Mark Hughes at his local golf club. Jeg trodde jeg skulle falle av stolen! LOL Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) De viste akkurat video av Berbatov forlater Carrington. Han skal muligens ha gjennomført en medical! Endret 1. september 2008 av Points Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 De viste akkurat video av Berbatov forlater Carrington. Han skal muligens ha gjennomført en medical! Fortell lille uinnvidde meg hva faen SSN er? Å om dette er sant så WOOOOPI! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sky Sports News? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) SSN= Sky sport Sports Edit: Raste var først Endret 1. september 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nesten synd dersom han forlater Carrington. Burde holde han der heile kvelden, sånn at City ikkje kan få kloa i han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sky Sports News? Hvorfor tok jeg ikke den........ Sitter å leser på Skysports..... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) 18.41: Dimitar Berbatov has reportedly already had a medical with Manchester United but it would appear Spurs still have not given permission for him to talk with The Red Devils, which would spell big trouble for United? http://www.setantasports.com/en/Sport/News...britain-locale/ Endret 1. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
MSL Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Denne har ikke noe med united å gjøre, men siden city er med her så: "My girlfriend's brother's best mate's sister's uncle just picked up Zinedine Zidane in a taxi, he said he is coming out of retirement to join the City revolution." Haha.. yeah right! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå