Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Denne sagaen rundt Berba har blitt morsom for oss nøytrale. Og uutholdelig for oss ikkenøytrale. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 17.02Sky Sports News understands that Dimitar Berbatov is currently holding talks with Manchester United manager Sir Alex Ferguson, although reports in Spain claim Real Madrid are set to make a �36million bid. Uææææ! Klarer ikke dette mer. Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) 17.02 Sky Sports News understands that Dimitar Berbatov is currently holding talks with Manchester United manager Sir Alex Ferguson, although reports in Spain claim Real Madrid are set to make a £36million bid. Edit: akkurat for sein x) Endret 1. september 2008 av Claes91 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Den er helt jævlig, holder på å dø her. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Er veldig sikker på en overgang nå. Men holder jubelen inne til jeg ser et bilde av Berba smile bredt sammen med SAF Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Med draktnummer 9 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hahaha, og dette kan vare i 7 timer til Ro nervene, dere får Berbatov. Hvorfor skulle han gå til Real? Men nå stikker jeg til skogs, setter meg under et tre og griller pølser. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) 17.02Sky Sports News understands that Dimitar Berbatov is currently holding talks with Manchester United manager Sir Alex Ferguson, although reports in Spain claim Real Madrid are set to make a £36million bid. Edit: altfor altfor sein. Uansett kan ikke gode nyheter gjentas for ofte. Real Madrid er bare bitre pga Ronaldo :!: jeg ler veldig nervøst akkurat nå. Endret 1. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Haha jeg må le av City nå. Neste sesong skal dem vinne PL og neste etter der igjen CL. Patetisk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Haha jeg må le av City nå. Neste sesong skal dem vinne PL og neste etter der igjen CL. Patetisk. Ikke glem at de skulle bli blant de fire beste alt i år. Noe sier meg at city kommer til å bli den mest utrygge manager jobben i england de neste 2-3 årene Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nja, så veldig patetisk er det vel ikkje. Målet til dei nye eigarane er å bli best i England, og måten dei skal gjere det på er en kopi av måten Chelsea gjorde det på. Grusomt mykje pengar til nye spelarar. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Den er helt jævlig, holder på å dø her. Samme her. Svetter som en gris. Hvis Real snatcher Berba, så ja.... Da blir det harraball i Real-tråden. Men heldigvis så ser det ut som berba går til oss. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nja, så veldig patetisk er det vel ikkje. Målet til dei nye eigarane er å bli best i England, og måten dei skal gjere det på er en kopi av måten Chelsea gjorde det på. Grusomt mykje pengar til nye spelarar. Har Chelsea vunnet CL enda? 5 år senere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Haha jeg må le av City nå. Neste sesong skal dem vinne PL og neste etter der igjen CL. Patetisk. Ikke glem at de skulle bli blant de fire beste alt i år. Noe sier meg at city kommer til å bli den mest utrygge manager jobben i england de neste 2-3 årene Å det er hvertfall ikke en noenlunde nøytral Walisisk herremann som beholder jobben lenge om resultatene uteblir. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Franco-klubben aviser et bud på Berbz. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Vi trenger en spiss, men det er ikke på død og liv, tross alt de summa som har kommet opp nå synes jeg er helt syke - Han er god ja, men han er ingen verdensklasse spiller akkurat. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Franco-klubben aviser et bud på Berbz. TAKK GUD. Trenger ikke flere tullinger i dette kappløpet, nok med sandapene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Mens vi venter i spenning kan jeg komme med en annen spennenede overgang, nemlig at selveste Williams fra Bristol Rovers, går til Hereford på lån! Saftige saker. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvor er det folk følger med på oppdateringene? Her får du oppdateringer fra "alle" aviser www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Litt morsomt å sitte her å følge med, men vurderer å finne på noko anna å finne på.. Kan ikkje slite ut F5-knappen heller. "Que sera, sera..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå