Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 må innrømme jeg sluker rått her nå, men er så forbanna nervøs. Sitter og tygger kinder egg hvert halvannet minutt og kaldsvetter. Den siste der fra thesun skulle jeg ønske var sann, men så vet jeg jo så inderlig godt at the er TheSun det er snakk om her :S Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg biter negler for hver gang det oppdateres... Egentlig biter jeg hele tiden. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) "1637: "My mate's just rung to say he's seen Wigan's Antonio Valencia spotted getting out of a rather large mercedes at Old Trafford." Mikey G, Manchester, via text" Det er jo ingen sensur på dette, er jo stor sannsynlighet at det meste av dette er bullshit (snakker da om bbc's tekstmeldinger). Endret 1. september 2008 av Mufcy93 Lenke til kommentar
Paraben Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Her var det mye sinne og ulumskheter. Hvem sin feil er det at manu ikke har signert Berbatov enda? Når manu ikke er villig til å gi hva tottenham forlanger har ikke andre klubber rett til å legge inn et bud - som faktisk tottenham kan leve med? Det er 99,9% sikker at han går til manu, dette er jo som de fleste forhåpentligvis ser mest et lite pr stunt? Det er helt utrolig å se hvordan dere griner når ikke verden kun handler om manu, klubben "deres" og saf har gang på gang oppført seg dårlig i media og i overganger, så hvorfor er det verdens undergang når dere møter litt av det samme? For en moro dag for oss nøytrale Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Real med bud 45 mill euro på Berbatov. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Her var det mye sinne og ulumskheter. Hvem sin feil er det at manu ikke har signert Berbatov enda? Når manu ikke er villig til å gi hva tottenham forlanger har ikke andre klubber rett til å legge inn et bud - som faktisk tottenham kan leve med? Det er 99,9% sikker at han går til manu, dette er jo som de fleste forhåpentligvis ser mest et lite pr stunt? Det er helt utrolig å se hvordan dere griner når ikke verden kun handler om manu, klubben "deres" og saf har gang på gang oppført seg dårlig i media og i overganger, så hvorfor er det verdens undergang når dere møter litt av det samme? For en moro dag for oss nøytrale Vi er engasjert i fotball og klubben vår. Må da være lov å vise litt følelser... Real med bud 45 mill euro på Berbatov. :!: Nå skal alle plutselig ha han... Endret 1. september 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg hadde solgt han til shitty om jeg var Ramos selv. Men herregud så spennende!! edit: Real med bud 45 mill euro på Berbatov. Nå gjør de det bare for å ta igjen etter Ronaldo-saken Håper de høyner til 50mill og får han og at Berbatov flopper i Real. Samt at Ronaldo kommer fort tilbake og topper fjorårets sesong og United vinner igjen uten at SAF har brukt ett rødt øre Endret 1. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg hadde solgt han til shitty om jeg var Ramos selv. Men herregud så spennende!! Og hvorfor ikke til Real? Han får mer penger, og han forsvinner ut av PL. Det må jo være det ultimate. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Real med bud 45 mill euro på Berbatov. KILDE Points, KILDE. Var det tull skal du personlig få lov til å ha deg hit å suge ballene mine! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg hadde solgt han til shitty om jeg var Ramos selv. Men herregud så spennende!! Og hvorfor ikke til Real? Han får mer penger, og han forsvinner ut av PL. Det må jo være det ultimate. Det går så fort unna her! Leste ikke posten om Real-bud før jeg posta. Om dette er sant hadde jeg jo såklart solgt til Real Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Real med bud 45 mill euro på Berbatov. KILDE Points, KILDE. Var det tull skal du personlig få lov til å ha deg hit å suge ballene mine! Do you have dry balls? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det med Real blir nevnt på BBCs sider også. Uansett hvor usannsynlig det kan høres ut Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Real Madrid skal visst ha bydd 35 millioner PUND. Helt absurd mye, over 400 mill norske. Han er jo ikke verdt så mye. Skulle nesten tro at Real var bitre pga Ronaldo. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 BBC sitt opplegg er jo omtrent som diskusjon.no. Folk som diskuterer og sender inn tekstmeldinger med sine meiningar. Kanskje 1av 100 meldingar som er basert på fakta, resten er det folk trur eller troll. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Real med bud 45 mill euro på Berbatov. KILDE Points, KILDE. Var det tull skal du personlig få lov til å ha deg hit å suge ballene mine! Som sagt noen ganger nå, så sitter jeg å ser på SSN. Så alt jeg sier kommer fra SSN. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hehe, merker spennningen her nå Dere får nok Berbatov, om ikke før klokka 00:59 i natt. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Real med bud 45 mill euro på Berbatov. KILDE Points, KILDE. Var det tull skal du personlig få lov til å ha deg hit å suge ballene mine! Do you have dry balls? nei, jeg svetter som den grisen på ballene akkuratt nå Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Denne sagaen rundt Berba har blitt morsom for oss nøytrale. Fortsatt 7 timer å gjøre det på EDIT: Godt du er våken Kjetil:) Endret 1. september 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 7 timer. En time tidsforskjell vett du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå