MSL Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Oooh, kunne godt tenkt meg Benzema da:D Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har slått meg til ro med samme tanke som Giallorossi. ehm, muligheten for det er temmelig liten etter hvert..ettersom berba allerede er i manchester, og det er 2 lag der som har jobb å tilby, pluss at tottenham har gidd han opp, OG de har hentet erstatter. Med mindre han ikke består den medisinske testen og blir enig med en av klubbene havner han nok i United eller shitty Ja, vet dette. Men det virker som om han aldri havner hos oss. Og dessuten, som nevnt før, så vil jeg heller ha Santa Cruz - Men det er vel så lite sannsynlig som det går an å bli da han undertegna. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 hmm, BBC skulle vere en pålitelig kilde da Noen som er med på å bestille 2 drakter hver? En med Benzema på og en med Berbatov på? Vedder faktisk på at vi ender opp uten begge. Så jeg er ikke med Lenke til kommentar
MSL Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) "1600: "I have just seen Klass-Jan Huntelaar at Manchester airport! City or United?" Glover via text on 81111" "1559: "I have just seen Fergie in a supermarket in Cheadle taking back cases of Bulgarian wine. He didn't look happy." Adam, Cheadle, via text on 81111" Fra BBC. Og "Tottenham-spiss Dimitar Berbatov kan endelig komme til å gå til Manchester United, siden Old Trafford-klubben nå setter sammen en en pakke som kan få en Verdi av 30 millioner pund.(Daily Telegraph)"" Endret 1. september 2008 av Mufcy93 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tsss, det er bare pisspreik alt i hop. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hadde vært bra hvis noe av det var sant da:) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) 4pm MANCHESTER UNITED are understood to have matched City's £30m-plus offer for Dimitar Berbatov. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1629949.ece Endret 1. september 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Kjenner jeg er fryktelig nervøs nå. Det skjer litt for mye på kort tid. Var nesten uutholdelig å lese de siste sidene i tråden her. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg stoler ikke på en dritt av det som blir sagt her. Inntil jeg ser et u-shoopet bilde av Berba med den vidunderlige, røde trøyen i nevene tror jeg på null av det som blir sagt, skrevet eller linket til her. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Benzema hadde vært et utmerket plaster på såret Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 "Unconfirmed reports have said that Reds boss Sir Alex Ferguson has been spotted picking up the Bulgarian from Manchester Airport." Kilde: MEN Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 berbs på carrington ifølge ssn Jepp. Ser det nå. Da ser det lysere ut! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Fara er jo sjølvsagt at sjølv om at han "visstnok" drømmer om å spele for United, så er forholdet til Spurs så ødelagt at han ikkje kan la vere å bytte klubb, derfor så er vel sjansen for at han havnar i City ganske stor, så sant ikkje vi klarar å få godtatt eit bud ganske snart. Vil vere veldig surt om vi skal sitte igjen uten ein ny spelar, for eg trur laget vil ha godt av det. Strengt tatt mest forbanna på at vi ikkje har fått orden på slikt mykje tidligare. Merkelig at SAF har latt ting ta sånn tid, overgangane burde som han sa tidligare i år vore i orden før EM. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvor er det folk følger med på oppdateringene? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) City og Hughes kan brenne. Håper chingchongkinamanen (shinatra eller what ever) blir fengsla og klubben går konk. Så kan de rase nedover ligasystemet på nytt... At vi ikke bare legger 30 feite på bordet er håreisende, hvis det blir den avgjørende årsaken til at Dimitar ikke kommer. £5 er jo egentlig lummerusk for en klubb av vår rang. Edit @ Movieheart: http://www.skysports.com/football/transfer...0.html?reloaded Endret 1. september 2008 av The Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvor er det folk følger med på oppdateringene? Jeg har sittet å sett på SSN i hele dag. Siste nå er jo at Berba er på Carrington i øyeblikket, så at denne overgangen ikke skal gå gjennom ser jeg på som svært usansynlig. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 For dei som ikkje har fått det med seg, så er ikkje Shinawatra lenger eiger av City. Dei er overtatt av en enda rikare eigar frå Dubai. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 For oss som ikke har SSN da? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Shinawatra har jo blitt kjøpt ut av City. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hvor er det folk følger med på oppdateringene? Jeg følger med her http://www.skysports.com/football/transfer...0.html?reloaded og her http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1629949.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå