LarsP Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hughes kan for min del råtne i helvete. Sånn snakker man ikke om Sparky. Han er en legende! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 jeg er buddhist, så jeg har vokst opp med kharma... Det er forsatt par timer til, hvis jeg gjør noe veldig godt og bra i løpet av kvelden. så måske vi får Berbatov til å signere for oss Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 HVA I HELVETE??? CITY??? Her kommer jeg hjem fra HELVETES KJEDELIGE forelesinger og så får jeg denne midt i trynet? Forbanna horeklubb. Sparky har brent alle broer til Manchester United. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 jeg er buddhist, så jeg har vokst opp med kharma... Er det ikke hinduismen som har karma? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Sparky har brent alle broer? Vær så snill. Han prøver seg på en spiller som fortsatt ikke har valgt sin fremtidige arbeidsgiver, og byr det som spillerens klubb forlanger. Hughes er fortsatt en United-legende. Jeg liker selvsagt ikke det som skjer, men tar heller min aggresjon ut på City, enn å komme med slike utsagn om Hughes Endret 1. september 2008 av GBD Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sparky har brent alle broer til Manchester United. Så ved å holde "broene" til United i sånn nogenlunde ok tilstand, så bør man unngå å gjøre jobben sin? Dvs. å skaffe de beste tilgjengelige spillerne til klubben. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Herregud. Tottenham er en klubb med større fremtidsutsikter enn Manchester City - for Berba å skifte beite dit vil ikke gjøre ham noe godt. Manchester United er klubben for ham, se til å legg 310 millioner NOK på bordet for svarte svingende! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sparky har brent alle broer? Vær så snill. Han prøver seg på en spiller som fortsatt ikke har valgt sin fremtidige arbeidsgiver, og byr det som spillerens klubb forlanger. Hughes er fortsatt en United-legende. Jeg liker selvsagt ikke det som skjer, men tar heller min aggresjon ut på City, en å komme med slike utsagn om Hughes Fyren brant alle broer da han ble manager for City. Det holdt i massevis. Det er ikke på grunnlag av dette jeg sier det, hvis det ble tolket slik. Forbanna asiater i City. Korrupte møkkaklubb, trenger vel ikke å si mer enn at Thaksin har arrestordre på seg i hjemlandet, tiltalt for korrupsjon. Det er sånne folk City vil ha som driver klubben. Råtne lille trofeeløse drittklubb. Men hvis Berbatov i det minste har ambisjoner om å vinne noe, og spille i CL, så velger han vel ikke City? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Synes også det er rart vis han velger City. City er en middelmådig klubb, og dårligere enn spurs. Når han heller kan gå til United, som er mye større, må være et eller annet utenom det sportslige som lokker han til City? Jaja, vi får se det positive i det at dere ikke blir forsterket med enda en spiller ;> Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det er lagt ut City-odds på Berbatov http://www.skybet.com/skybet?action=GoEvEv...p;SS_PromoAd_FB Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det er lagt ut City-odds på Berbatov http://www.skybet.com/skybet?action=GoEvEv...p;SS_PromoAd_FB Hehe, jeg tipper han blir værende i Tottenham. Lenke til kommentar
cnon Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 berbs på carrington ifølge ssn Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det er lagt ut City-odds på Berbatov http://www.skybet.com/skybet?action=GoEvEv...p;SS_PromoAd_FB nå begynner jeg å svette.. damn! berbs på carrington ifølge ssn SSN?? hva er det?? pålitelig?? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har slått meg til ro med samme tanke som Giallorossi. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Regner med at det står for Sky Sports News EDIT: litt for sen Endret 1. september 2008 av GBD Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sky Sports News. Stiller meg dog skeptisk til dette, for godt til å være sant. Tipper en overgang blir klar den siste timen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har slått meg til ro med samme tanke som Giallorossi. ehm, muligheten for det er temmelig liten etter hvert..ettersom berba allerede er i manchester, og det er 2 lag der som har jobb å tilby, pluss at tottenham har gidd han opp, OG de har hentet erstatter. Med mindre han ikke består den medisinske testen og blir enig med en av klubbene havner han nok i United eller shitty Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) ehm, KILDE? eller kødder du? Jeg kveler deg.. BBC Sport "1413: My mum works as a receptionist at the chauffer company used by Man Utd and she has just had to book a car to pick up a Mr Benzema from Manchester Airport at 3pm to go to Old Trafford. Steve, via text on 81111" "1526: WINN3RS on 606 reports that Karim Benzema has been spotted boarding an easyjet plane at Lyon airport heading for Manchester. Any obvious flaws with this story?" Endret 1. september 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Da drar jeg på trening, detta blir spennende å vente på Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) hmm, BBC skulle vere en pålitelig kilde da Noen som er med på å bestille 2 drakter hver? En med Benzema på og en med Berbatov på? Endret 1. september 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå