Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 snakkes om 10 min..stikker på jobb, for så å henge på pcn der til noe er avgjort.. Lenke til kommentar
cnon Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 herlig... fikk draktene i dag Jeg personlig liker disse veldig godt da den er enkel design, men blå? tja... tror jeg hadde blitt mer forelsket om de var svarte liksom Nice Ohny Jeg skal ha den samme drakta, forhåpentligvis med Berbatov (og nr. 9) bakpå. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Haha, da er du eid visst han ender opp i shitty xD Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Haha, da er du eid visst han ender opp i shitty xD Er jo faktisk mulig å vente til i morgen med å bestille Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei nei, det blir for dumt Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 1413: My mum works as a receptionist at the chauffer company used by Man Utd and she has just had to book a car to pick up a Mr Benzema from Manchester Airport at 3pm to go to Old Trafford. Benzema og Berbatov signet i kveld I alle fall førstnevnte. Hehe, saklig. Men hadde det vært sant, ville jeg blitt rimelig stolt Lenke til kommentar
cnon Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Haha, da er du eid visst han ender opp i shitty xD Jeg har ikke bestilt. Det var derfor jeg skrev "[...] forhåpentligvis med Berbatov (og nr. 9) bakpå" Men tar gjerne Benzema istedet, hvis det utrolige skulle skje. Redcafe tar tydeligvis helt av, det er umulig å oppdatere siden. lol Endret 1. september 2008 av cnon Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei nei, det blir for dumt Nei det er jo sant, må jo føle at man lever litt også. Tror pokker jeg skal ta og bestille meg en drakt med 9 på ryggen og Huntelaar bak på Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tottenham har godtatt budet fra City. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei nei, det blir for dumt Nei det er jo sant, må jo føle at man lever litt også. Tror pokker jeg skal ta og bestille meg en drakt med 9 på ryggen og Huntelaar bak på Det er jo bare å vaske drakten i vaskemaskinen og ha den tørketrommelen i flere timer et par ganger, så går trykket av... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Da bestiller vi én med Benzema, én med Huntelaar og én med Berbatov. Også en med Robinho, for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tottenham har godtatt budet fra City. Cardiff godtok budet fra United på Ramsey. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Kanke SAF ta de 7mill fra Campbell og legge dem på bordet pluss de 25mill som han allerede har budt?? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tottenham har godtatt budet fra City. Les noen sider tilbake Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Shitty city! Vel han ville til United for å spille CL, å jeg kan vedde store penger på at City ikke kommer dit de neste to årene. Tviler på at Berbatov går dit, å hvis han gjør det var han uansett ikke verdig. Håper det skjer noe lurt iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Kanke SAF ta de 7mill fra Campbell og legge dem på bordet pluss de 25mill som han allerede har budt?? Det håper jeg ihvertfall ikke. Isåfall må det være med i avtalen at vi f.eks kan kjøpe han tilbake for en foruftig sum. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Berbatov er ikke verd 30mill. Håper ikke vi byr så mye. Håper Berbatov sier nei til City, selv om jeg ikke tror det. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 kharma gutter og jenter, kharma. RM fikk ikke C.Ronaldo, vi får ikke D.Berbatov... slik er det bare Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 kharma gutter og jenter, kharma. RM fikk ikke C.Ronaldo, vi får ikke D.Berbatov... slik er det bare Hehehe, lært deg et nytt ord i dag? Jeg sier ihvertfall Karma. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Me2 Og, vi får Berbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå