Stonemeister Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...y_byr_paa_berbaOMG OMG OMG o.O Fy faen, om han ender opp i Shitty... Berba har å dra ræva si inn på OT og signere kontrakten som binder han til Manchester United! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Spurs har akseptert Citys bud, Mark Hughes har sagt han skal møte Berbatov i løpet av dagen! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 FY FAEN, SUG BALLENE MINE. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Kødder du? Hvor leste du det?! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg sitter å ser på Sky Sports News. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nå håper jeg fra låvetaket snart -_- Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 fy faen! Ferguson har bare til å komme med ett bedre bud nå, om det i det hele tatt er mulig å gjøre noe med saken Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) 14.27 Mark Hughes has confirmed to Sky Sports News that Manchester City have had a bid for Tottenham striker Dimitar Berbatov accepted, and he now hopes to meet the striker to discuss a shock move to Eastlands. Han får faen ikke møte han, han skal til UNited. Ferdig med det! Endret 1. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 14.27 Mark Hughes has confirmed to Sky Sports News that Manchester City have had a bid for Tottenham striker Dimitar Berbatov accepted, and he now hopes to meet the striker to discuss a shock move to Eastlands. ergo kan det vere at det er ope for berba å velge selv..eller kanskje ikke Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Selvfølgelig så vil spurs godta budet fra city, det er jo bare sånn det er, men til slutt så er alt opp til spilleren hvilken klubb han velger. Nå har jo ikke spurs godtatt noe bud fra United, men mye kan skje i løpet av kvelden. Når Aaron Ramsey gikk til arsenal så var det vel tre eller fire klubber som hadde bud inne som ble godtatt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hughes kan for min del råtne i helvete. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Men så lenge ikkje vi møter Spurs sin pris så er det vel ikkje så lett? Hadde både oss og shitty lagt inn bud som møter verdien satt av spurs, så hadde vel det vært opp til Berbatov? FY FAEN! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hughes kan for min del råtne i helvete. Noen spessiell grunn for det, eller er det bare fordi han har lyst til å sikre seg Berbatov? Hughes er å blir en stor United spiller! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Vi burde ha penger til å by ganske mye mere enn 30 mill. Spørsmålet er bare hvor langt SAF vil dryge både prisen og tiden. SAF, IKKE SKUFF OSS NÅ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Saha har signert for Everton, 2 år. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Vi trenger spiss!! Faen faen faen SAF du store GUD, hør vår bønn her vi bøyer oss i nåde og tro. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 1413: My mum works as a receptionist at the chauffer company used by Man Utd and she has just had to book a car to pick up a Mr Benzema from Manchester Airport at 3pm to go to Old Trafford. Benzema og Berbatov signet i kveld I alle fall førstnevnte. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 ehm, KILDE? eller kødder du? Jeg kveler deg.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 1413: My mum works as a receptionist at the chauffer company used by Man Utd and she has just had to book a car to pick up a Mr Benzema from Manchester Airport at 3pm to go to Old Trafford. Benzema og Berbatov signet i kveld I alle fall førstnevnte. Hahahaha, høyst saklig xD Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det tror jeg ikke på før jeg ser Benzema ta Ferguson i hånda og står å dingler med drakt nr. 9 i hånda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå