Sveern Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sånn ståa er nå tror jeg han heller vil til City enn å bli værende i Tottenham... Men han kommer til United for vi tro Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 er det noen som vet om gerrard og torres rekker kampen 13.? Fra .no: "Liverpool vil håpe at STeven Gerrard friskmeldes til oppgjøret mot Manchester United 13. september." "Torres vil nå kjempe en kamp mot klokka for å bli spilleklar til hjemmekampen mot Manchester United." Hoho, uten dem går kampen smooth. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 er det noen som vet om gerrard og torres rekker kampen 13.? Fra .no: "Liverpool vil håpe at STeven Gerrard friskmeldes til oppgjøret mot Manchester United 13. september." "Torres vil nå kjempe en kamp mot klokka for å bli spilleklar til hjemmekampen mot Manchester United." Hoho, uten dem går kampen smooth. Uten dem blir det en kjedelig kamp spør du meg. Er ikke like moro å vinne over dem uten de beste, og LFC fans kommer jo til å legge all skyld på at de ikke hadde Torres og Gerrard om de taper. (Men så har jo ikke vi Ronaldo heller ) Jeg håper Torres og Gerrard spiller og at vi knuser dem! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 herlig... fikk draktene i dag Jeg personlig liker disse veldig godt da den er enkel design, men blå? tja... tror jeg hadde blitt mer forelsket om de var svarte liksom Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Men så har jo ikke vi Ronaldo heller Torres og Gerrard betyr MYE mer for oss enn Ronaldo betyr for dere... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Selfølgelig, laget deres kan jo ikke spille fotball utenom de to der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sitter å ser på Sky Sports News nå, de er på Spurs treningsfelt nå og Berbatov har ikke møtt opp, han skal visst være på vei til Manchester nå! Men som de sier, det er usikkert HVOR han skal på medical. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Uten de to så hadde liverpool måtte jobbe for å plassere seg på midten av tabbelen, så ja de to er mye viktigere for liverpool enn det Ronaldo er for oss. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Intervju med Ramos om få minutter på SSN! Dette tar av. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sitter å ser på Sky Sports News nå, de er på Spurs treningsfelt nå og Berbatov har ikke møtt opp, han skal visst være på vei til Manchester nå! Men som de sier, det er usikkert HVOR han skal på medical. Nå har jo Berbatov uttalt at han vil spille CL, sa city går han nok ikke til, men det kan jo hende at de slenger en lønningspose på bordet som det ikke er mulig å si nei til. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 "As we understand, Dimitar Berbatov has gone straight to Stanstead Airport to Manchester Airport." Ramos hadde ikke mye å si, annet enn at det virker som om Berbatov er tapt for Spurs. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Selfølgelig, laget deres kan jo ikke spille fotball utenom de to der. Hehehe, der ble han Satt på plass! :!: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Selfølgelig, laget deres kan jo ikke spille fotball utenom de to der. Fotball kan de nok spille, men de har ingen rene matchvinnere. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Han mente det vel ikke akkurat bokstavlig talt da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sitter her og venter på at Berbatov blir bekreftet. Faen, det må skje snart! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei, men nesten. Sitter her og venter på at Berbatov blir bekreftet. Faen, det må skje snart! Skjer innen noen timer tror jeg. Innen kl 22 ikveld er han United spiller Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sitter her og venter på at Berbatov blir bekreftet. Faen, det må skje snart! Tja, jeg er litt mer tilbakevendt. Får vi ikke Berbatov, så kan vi satse mer på Fraizer, og jeg er en rimelig stor tilhenger av å gi ungutta sjansen. Samtidig så ønsker jeg Santa Cruz mer enn Berbatov - synd han undertegna på en ny kontrakt. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...y_byr_paa_berba OMG OMG OMG o.O Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...y_byr_paa_berba OMG OMG OMG o.O Tviler sterkt på at det er sant, de har akkurat solgt Corluka - og det er jo en grunn til at han ble solgt. Dessuten, så velger aldri Berbatov City fremfor oss, uansett om City tilbyr 30 millioner kroner mer i lønn, ihvertfall tror jeg det. City er på samme nivå som Tottenham, han vil videre å vinne noe i karieren sin. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Berbatov er i Manchester nå ifølge flere folk som har sett han der. Er på¨SkySports News nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå