Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit nok at Haaland burde vite at man ikke skal kommunisere med sinnssyke personer, men fortjent ..? Herlig hvordan man forsvarer vold.

La oss ta et eksempel. Du spiller fotball, du går inn i en takling, men er uheldig og får et brudd i foten. En mindre pen blond jærbuing står over deg og sier at du skal gi faen i å fake skader, mens du ligger der i et smertehelvete. Kjenner jeg deg rett hadde du vel invitert han på kaffe og kaker?

Haaland fikk som fortjent, og gir egentlig blanke f om noen reagerer på min mening i den saken. Skal love deg at det er mange andre som er enige med meg, både norske og engelske. Du kan jo f.eks ta en tur til Bishop Blaize og spørre hva de mener om saken der?

Haaland forsvarte jo også taklingen til Weah på Irwin i Irwins egen testimonial-kamp.

Fyren fikk som fortjent.

Lenke til kommentar
Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han.

Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene.

Bullshit.

Jeg er enig med ErlendRU.. C.Ronaldo sleit som fan mot Arsenal og Liverpool ifjor, men Chelsea er jeg derimot usikker på. Kan ikke huske kampen. Uansett mot de andre storelagene i CL hadde C.Ronaldo ikke noe problem å leke, det er faktum.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han.

Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene.

Bullshit.

Jeg er enig med ErlendRU.. C.Ronaldo sleit som fan mot Arsenal og Liverpool ifjor, men Chelsea er jeg derimot usikker på. Kan ikke huske kampen. Uansett mot de andre storelagene i CL hadde C.Ronaldo ikke noe problem å leke, det er faktum.

Chelsea: 2 kamper: 1 mål

Arsenal: 2 kamper: 1 mål

Liverpool: 2 kamper: 1 mål

Lenke til kommentar

Stor forskjell på å invitere til kaffe og kaker å gå til overfall på en person. Jeg synes Keanes takling er hårreisende, og jeg merker jeg dør litt inni meg hver gang noen forsvarer sånt. Det har ingenting på en fotballbane å gjøre, samme hva faen man har gjort mot noen tidligere. Hva Bishop Blaize-folk mener kunne jeg ikke gitt mer faen i, men om det stemmer at det er en generell oppfatning der at det var fortjent, så må jeg si jeg er meget glad jeg er langt unna dette miljøet.

Du forsvarer vel også taklingen han City-spilleren hadde for et par år siden? Kan jo være at offeret snakte til ham litt tidligere ...

Lenke til kommentar
Du forsvarer vel også taklingen han City-spilleren hadde for et par år siden? Kan jo være at offeret snakte til ham litt tidligere ...

Hva har det med saken å gjøre? Kjenner ikke til hva som ble sagt i den saken

Det er litt mer grundigere i Keane-saken, som jeg la frem og presiserte i forrige innlegg...

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Chelsea: 2 kamper: 1 mål

Arsenal: 2 kamper: 1 mål

Liverpool: 2 kamper: 1 mål

Det sier ingen ting, i hvert fall etter min mening. Du kan mene noe annet :) I mine øyne han var ikke særlig god mot alle tre i de to årene, han var kanskje god i en par kamper. Men ikke noe mer. Det er min mening til tross ;)

Lenke til kommentar
Det sier vel egentlig bare litt om forventningene folk har til Ronaldo. Han blir forsøkt plukket ut av disse kampene, allikevel putter han i 3 av 6 kamper.

Du har et poeng, men det er ikke det jeg tenker på. Kanskje folk gjør det mot C.Ronaldo. Jeg snakker om disse fleste kampene mot TOPP4 hvor der han var usynlig.

Men tror ikke at vi kommer til bunns det uansett. Jeg mener det, og dere mener noe annet :) Mening er delt i baken

Lenke til kommentar
"Vi er nødt til å betale en sum når han har spilt noen kamper for oss, men får han ikke disse kampene blir det heller ingen utbetaling. Han har hatt sine skadeproblemer, men hvis han skulle spille nesten hver eneste kamp for oss kan jeg ikke påstå at vi fikk han "nesten" gratis. Det er et betydelig beløp vi må ut med da."

http://united.no/united/nyheter/nyheter/saha_til_everton

Ei fornuftig løysing det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...