Movieheart Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg håper inderlig dette er sant: http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/30/545251.html Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han. Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tenker kanskje på å få med meg kampen i Danmark, hvordan muligheter er det å finne pakke for hotell/billett for Aalborg kampen? Hadde vært herlig å gå på en CL kamp som United bortesupporter! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han. Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene. Dette er tull da, å noe han motbeviste til fulle ifjor. Men resten er jeg helt enig i, tipper Fletcher scorer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Berbatov ikke med i dagens Spurs-tropp heller. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvis (mot alle odds) ikke Berba kommer i dag, henger jeg meg. Ligger i lufta mtp dagens pressekonf. at Robinho havner på brua og da begynner det å se litt styggbra ut for de blå. Hva tenker SAF med? Må for faen hente litt krutt han også... Nå forsvinner sikkert både Saha og Campell iløpet av dagen også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg tror Campell blir...jeg håper ihvertfall det, vi trenger egenutviklet engelskmenn i CL, og han er perfekt Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Får inderlig håpe at Fergie får gjort unna en overgang nå. Liker i utgangspunktet ikke Berba, men vi må jo hente forsterkninger der vi trenger... Kom igjen, ventingen blir vond Endret 31. august 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 HEIA SPURS! Bra lag de stiller i det minste. Skal dette være kampen der Chelsea taper på brua? La oss håpe det Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 HEIA SPURS! Bra lag de stiller i det minste. Skal dette være kampen der Chelsea taper på brua? La oss håpe det Du kan håpe, men det skjer ikke. Om Chelsea taper mot Spurs på brua i dag skal jeg ikke skrive ett eneste innlegg på forumet på en uke. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han. Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene. Dette er tull da, å noe han motbeviste til fulle ifjor. Men resten er jeg helt enig i, tipper Fletcher scorer Sier ikke at han spiller så jævla dårlig, men han spiller ikke på langt nær så godt mot andre topplag vil nå jeg si. Ikke på langt nær så ofte som han spiller strålende mot de dårligere lagene hvertfall. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han. Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene. Bullshit. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sier ikke at han spiller så jævla dårlig, men han spiller ikke på langt nær så godt mot andre topplag vil nå jeg si. Ikke på langt nær så ofte som han spiller strålende mot de dårligere lagene hvertfall. Og når man setter 3 stk på en mann blir det plutselig mye plass for alle andre, som man så mot pool. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Håper bare United doser Liverpool uten Ronaldo, så slipper jeg høre om hvor mye vi lider uten han. Jeg er faktisk mer nervøs for United uten Ronaldo enn med Ronaldo. Han spiller jo sjelden bra mot andre storlag, og vi veit jo alle at det ikke er de store stjernene som har avgjort for United mot Liverpool de siste årene. Tehe, med 4 frimerker på seg så blir vel de fleste dårlige. Men de 4 frimerkene gir rom for andre spillere, så det er jo en grunn til at Ronaldo er litt blek, og O'Shea scorer. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) HEIA SPURS! Bra lag de stiller i det minste. Skal dette være kampen der Chelsea taper på brua? La oss håpe det Du kan håpe, men det skjer ikke. Om Chelsea taper mot Spurs på brua i dag skal jeg ikke skrive ett eneste innlegg på forumet på en uke. Skjer nok ikke, nei. Men jeg håper... Bare koselig at du poster vettu, så du trenger ikke å la være om dere mot formodning skulle tape. Ufortjent goal Spurs fikk, men det gjorde andre omg langt mer spennende for oss. Endret 31. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 http://fotball.adressa.no/england/article116713.ece Når skal norske medier få med seg at denne skaden IKKE gjorde slik at Haaland måtte legge opp, og hvor lenge skal den tullingen sutre over det som skjedde? Han fikk som fortjent, man ber ikke Roy Keane om å fake skader når han ligger der med brudd. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 tidsfristen for transferen er utsatt med en dag! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når skal norske medier få med seg at denne skaden IKKE gjorde slik at Haaland måtte legge opp Kommer nok aldri til å skje... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Greit nok at Haaland burde vite at man ikke skal kommunisere med sinnssyke personer, men fortjent ..? Herlig hvordan man forsvarer vold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå