Rexbatov Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tror ikke du får se Carra eller Sami gjøre noe sånt. Tåpelig poeng... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ryktene sier at Paul Scholes er observert i Kristiansand denne sommerdagen her i sør. Han skal stille sammen med Steven Taylor i herreklassen i World Cup Tour. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ryktene sier at Paul Scholes er observert i Kristiansand denne sommerdagen her i sør. Han skal stille sammen med Steven Taylor i herreklassen i World Cup Tour. Tipper de vinner heile skiten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Ryktene sier at Paul Scholes er observert i Kristiansand denne sommerdagen her i sør. Han skal stille sammen med Steven Taylor i herreklassen i World Cup Tour. hahaha Endret 30. august 2008 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Scholes stiller vel trolig i utfordrende outfit? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 1) Jeg skjønner ikke hvordan enkelte Manchester United-supportere her inne kan le og vitse angående situasjonen med Scholes. Det var idiotisk og han fortjener den straffen han får. Jeg håper virkelig Sir Alex Ferguson gav han verbal grisebank etter kampen. 2) Når i huleste ble supercupen en ubetydelig drittkamp? Paradokset er naturligvis at det som regel er Manchester United-supportere som beskylder oss Chelsea-supportere for å være historieløse, vel - der fikk vi i allefall motbevist den anklagen en gang for alle. Ah, slutt med de belærende shit orda, Supercupen er en kamp, da kan mye skje. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hmmm. Hadde håpet på en overgang nå jeg. Liker ikke att det ikke har skjedd nå. Virker ikke som om det skal skje i det heletatt mer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Skal aldri si aldri, det skjer fryktelig mye den siste dagen. Men jeg tror vi overlever uten å få inn en spiss i dette vinduet, vi har hatt et lag som scorer mye mål sammen de siste sesongene så vi har jo ikke direkte savnet en spydspiss. Når det neste vinduet kommer til nyttår så kan jo det hende at vi er mer enn fornøyde, vi får vente å se hvordan Manucho presterer når han først kommer igang. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) 1) Jeg skjønner ikke hvordan enkelte Manchester United-supportere her inne kan le og vitse angående situasjonen med Scholes. Det var idiotisk og han fortjener den straffen han får. Jeg håper virkelig Sir Alex Ferguson gav han verbal grisebank etter kampen. 2) Når i huleste ble supercupen en ubetydelig drittkamp? Paradokset er naturligvis at det som regel er Manchester United-supportere som beskylder oss Chelsea-supportere for å være historieløse, vel - der fikk vi i allefall motbevist den anklagen en gang for alle. Supercupen hadde mere verdi da det var Serievinner cup mot Cupvinner cup. Nå fanger CL opp alle de beste klubbene mens UEFA cupen som også før hadde verdi, blir stående igjen med klubbene som ikke er med i toppen. Hva tror du UEFA cup kamper koster i forhold til CL kamper for tv selskapene? For klubber som kjemper om å vinne de beste ligaene så er det bare CL som teller. Jeg vet det ikke, men jeg kan tenke meg at en CL kamp i gruppespillet får mere oppmerksomhet enn Supercupen. Endret 30. august 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tottenham bekrefter: Pavlyuchenko deal agreed Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Da er Berbatov klar innen 1.sept får vi håpe :=) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Om jeg skulle tippe ville jeg sagt at Berbatov er klar og har vært det uoffisielt en stund, men at bekreftelsen kommer mandag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Sansynligvis personer som Berbatov, Levy, Gill, Ramos og Ferguson. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvis overgangen hadde vært klar så hadde nok den vært annonsert for lenge siden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tottenham er vel et AS, å må derfor informere om slikt? United derimot trenger ikke si noe som helst, hvertfall noen fordeler med å ha en eier. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg sa da aldri noe om en konkret avtale. Det jeg mente var at jeg tror en muntlig "avtale" om at Berba kommer når erstatter på plass. EDIT: Fantastisk norsk av meg. Orker ikke endre. Endret 30. august 2008 av Points Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 hahaha vel skrevet Points Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg sa da aldri noe om en konkret avtale. Det jeg mente var at jeg tror en muntlig "avtale" om at Berba kommer når erstatter på plass. EDIT: Fantastisk norsk av meg. Orker ikke endre. Hehe, tror dette jeg også. Men på en annen side, så tror jeg alikvell dette ikke kommer til å skje. Nå håper jeg inderlig at ikke Frazier går motsatt vei (eller til en annen klubb) hvis Berbatov kommer, tenker da på permanent basis, kan dog godta et lån. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/31/545318.html Håper inderlig det er sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå