soundamia Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 He he he. Moro mål. Må jo få rødt Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Hahaha! Guds hånd! Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 hahaha, morro.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Lol @ Scholes. Rødtoppen er ikke alltid like lur. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Dumt Scholes. Jeg mener at når vi ikke skal spille ligakamp på over to uker, så er det faktisk greit å gi skikkelig innsats i en kamp for å vinne et trofé. Akkurat det ødelegger ikke i jakten på noen av de tre store som vi vil vinne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 HVA FAEN? NÅ KAN HAN IKKE SPILLE NESTE SERIEKAMP ELLER HVORDAN BLIR DET? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 HVA FAEN? NÅ KAN HAN IKKE SPILLE NESTE SERIEKAMP ELLER HVORDAN BLIR DET? Karantene første gruppespillskamp i CL. Idioti av Scholes. Men dagens flotteste avslutning, uten tvil om det! CAPS LOCK ER SHEMPEFETT!! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Dumt Scholes. Jeg mener at når vi ikke skal spille ligakamp på over to uker, så er det faktisk greit å gi skikkelig innsats i en kamp for å vinne et trofé. Akkurat det ødelegger ikke i jakten på noen av de tre store som vi vil vinne. Hehe, se det på den humoristiske siden. Dette er et trofe som ikke betyr noe som helst, vi samler ikke på slike trofere, det har vi klubber som liverpool til å gjøre ( ). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Idioti ja. Caps locken var tydeligvis på, er ikke greit med lite tastatur på AA1:P Knøttsmått vettu Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Jaja. Who cares sier nå jeg Dumt av Scholes, men man må vel ikke stå over noe pga dette Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Dumt Scholes. Jeg mener at når vi ikke skal spille ligakamp på over to uker, så er det faktisk greit å gi skikkelig innsats i en kamp for å vinne et trofé. Akkurat det ødelegger ikke i jakten på noen av de tre store som vi vil vinne. Hehe, se det på den humoristiske siden. Dette er et trofe som ikke betyr noe som helst, vi samler ikke på slike trofere, det har vi klubber som liverpool til å gjøre ( ). Hah, du er faen meg glup altså. For å spille denne kampen betyr at man har vunnet enten CL eller Uefa-cupen. Så hvis Liverpool samler på slike trofeer må de jo samle på europacuptrofeer også. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Taper fortjent. Helt greit, siden vi rett og slett ikke er bedre i dag. Vi skal i alle fall ikke legge noe i den kampen. Kommer til å være tilbake i form når vi møter Liverpool. Bare litt irriterende at vi ikke vil mer i dag. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Måtte le litt av shcoles:P hadde vert rått vist det hadde gått.;D Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Latterlig at vi i det hele tatt skal spille en slik kamp. Nå henger vi bak i antall kamper i PL. Så ut som laget var like lite interessert i å vinne dette troféet som det jeg er. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Scholes med dagens høydepunkt... Lenke til kommentar
stwa Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Er det mulig! Ok kanskje ikke sesongens viktigste kamp, men spillerne bør ha bedere innsatts enn dette!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Meh, kaffekrus bryr vi oss ikke om... Det viktigste er at vi har CL- og PL-bøttene på Old Trafford. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Kommer garantert til å hånes voldsomt på skolen på mandag av en kompis fordi United gikk glipp av dette "store" troféet. Da er det godt å vite at han er Chelsea-fan, og at man kan imitere John Terry litt for å få han til å holde kjeft. :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Dumt Scholes. Jeg mener at når vi ikke skal spille ligakamp på over to uker, så er det faktisk greit å gi skikkelig innsats i en kamp for å vinne et trofé. Akkurat det ødelegger ikke i jakten på noen av de tre store som vi vil vinne. Hehe, se det på den humoristiske siden. Dette er et trofe som ikke betyr noe som helst, vi samler ikke på slike trofere, det har vi klubber som liverpool til å gjøre ( ). Hah, du er faen meg glup altså. For å spille denne kampen betyr at man har vunnet enten CL eller Uefa-cupen. Så hvis Liverpool samler på slike trofeer må de jo samle på europacuptrofeer også. UEFA cup er jalla det også. Dessuten så har man vel bevis for å vinne europa cuper i pokalen man får da man vinner de europa cupene.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Dumt Scholes. Jeg mener at når vi ikke skal spille ligakamp på over to uker, så er det faktisk greit å gi skikkelig innsats i en kamp for å vinne et trofé. Akkurat det ødelegger ikke i jakten på noen av de tre store som vi vil vinne. Hehe, se det på den humoristiske siden. Dette er et trofe som ikke betyr noe som helst, vi samler ikke på slike trofere, det har vi klubber som liverpool til å gjøre ( ). Hah, du er faen meg glup altså. For å spille denne kampen betyr at man har vunnet enten CL eller Uefa-cupen. Så hvis Liverpool samler på slike trofeer må de jo samle på europacuptrofeer også. Oki, You fail, Utrykket "Slike trofeer" mener jeg det spesifikke trofeet vi kjempet for i dag, ikke hva vi eller for dne saks skyld andre har gjort, Og trofeer som Fa-cupen og alle de andre uviktige engelske cupene. Og Uefa cupen ser jeg på som en mindre viktig Cup, tross alt, det er de nest beste som deltar (pluss noen misslykkede storlag), og det er ingen som virkelig går inn for å vinne Uefa-Cupen, bortsett fra Bayern i fjor - som feilet. Pirkete LFC Endret 29. august 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå