Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåja, han er enda så ung at han kan finne på sprell. Å hva faen prater Viana om? Viktigere klubb enn United? Tror ikke han er helt klar over fanbasen til United, og at PL for tiden er den klart beste ligaen. En liga hvor United leder.

 

Nei håper Carlos klarer og prate litt vett inn i han.

Lenke til kommentar
Nåja, han er enda så ung at han kan finne på sprell. Å hva faen prater Viana om? Viktigere klubb enn United? Tror ikke han er helt klar over fanbasen til United, og at PL for tiden er den klart beste ligaen. En liga hvor United leder. 

 

Nei håper Carlos klarer og prate litt vett inn i han.

7947868[/snapback]

 

Mannen er nok bitter fordi han var så dårlig at han presterte å bli kastet ut av Newcastle ;)

Lenke til kommentar
hehe mest sannsynlig.  Uansett så tror jeg det kun er en fra A-laget som blir solgt, og det er nok Silvestre. Har en liten mistanke om at Giggs legger opp, men er usikker.

7947922[/snapback]

Tror også Silvestre vil vekk, og for å være ærlig er det på nåværende tidspunkt ikke plass til ham lenger. Tipper Giggs fullfører kontrakten, mest fordi han fremdeles virker å være veldig motivert. Ellers tror jeg Ferguson vil satse litt mer på de unge neste sesong, f. eks. J. Evans som erstatter til Silvestre.

Lenke til kommentar

Jepp, enig der. O'Shea er akkurat for dårlig i alle posisjoner han kan spille til å være et langsiktig alternativ. Richardson kan bli en habil spiller i en klubb midt på tabellen, men heller ikke mer. Ellers lever jeg ennå i håpet på at Alan Smith kan finne tilbake til sitt sanne jeg, for han innehar endel svært nyttige kvaliteter.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hvilken løsning Fergie har på den venstre flankeposisjonen når Giggsy takker for seg. Som du sier Hyrlen, er ikke Richardson noen mann for denne posisjonen, hvertfall ikke i United! Til det er han faktisk altfor svak!

 

Jeg har også fått følelsen av at han kommer til å satse litt ungt neste sesong, i og med at det er flere spillere som har kommet tilbake fra låneopphold nå og ikke blir lånt ut igjen med det samme. Dette kan love godt for fremtiden, og jeg håper virkelig at de som evt. får sjansen, klarer å gripe den.

Lenke til kommentar

I en overgangsperiode kanskje, men langt fra god nok til og spille fast der. Må endre spillestilen isåfall. Når Evra har vært best i år har han fungert litt som en indreløper offensivt. Eller enkle overlapper helt på kanten. Alene kommer han seg ikke langt slik Giggs ofte klarer bare på en genial touch.

Lenke til kommentar

Jeg mener fremdeles at Park vil klare den jobben etter Giggs helt uten problemer. Men vi snakker jo om å fylle verdens største sko, når en stakkar skal ta over etter Giggs.

 

I mine øyne blir det som å hoppe på ski etter Wirkola, gå på skøyter etter Hjallis og gå skiskyting etter Bjørndalen, samtidig. Det er bare fysisk umulig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...