Limbeck Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Er vel bare en agurk nyhet men Vida ble feilsitert og har gått ut og sagt at han liker byen folket og landet...... My kind of defender Endret 27. august 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ser ikke at dette har blitt nevnt så jeg legger det likesågreit ut. New kit inspired by greatness United's new third kit has been inspired by the success of 1968, when the Reds wore blue while becoming the first English team to lift the European Cup. Vi har fått ny blå bortedrakt:) Les alt om den her: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...dKitTease270808 Ergo,jeg skal kjøpe 4 drakter i år:P Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hm, blir sikkert bra den Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Heftig. Den drakta må jeg ha. Hvertfall når den er laget til en slik anledning som 68-seieren. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Oi, den kommer sikkert til se bedre ut i virkeligheten å Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ser ikke at dette har blitt nevnt så jeg legger det likesågreit ut. New kit inspired by greatness United's new third kit has been inspired by the success of 1968, when the Reds wore blue while becoming the first English team to lift the European Cup. Vi har fått ny blå bortedrakt:) Les alt om den her: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...dKitTease270808 Ergo,jeg skal kjøpe 4 drakter i år:P Den var faktisk Nice Lenke til kommentar
cnon Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 ben arfa er faen meg klasse. har vi forespørt oss om han noengang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 ben arfa er faen meg klasse. har vi forespørt oss om han noengang?Ein spørsmål. Hva skal vi med offensiv midtbanespiller? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tenkte det samme når jeg så han i stad. En drømmespiller! Dessverre så har han han jo nettopp gått til Marseile. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Er Ben Arfa bedre enn Ronaldo, Nani, Anderson, Tevez, Rooney og Scholes? Svarer dere nei på dette, trenger vi han ikke nå. Kanskje om noen år. Jeg svarer forøvrig nei . Endret 27. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Han er en veldig god fotballspiller, men vi trenger han egentlig ikke nå. Btw, så er det 0-0 i Pool kampen. Haha, håper dem taper Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Selvfølgelig... Hadde vært for utrolig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Han er en veldig god fotballspiller, men vi trenger han egentlig ikke nå. Btw, så er det 0-0 i Pool kampen. Haha, håper dem taper De vant. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Han er en veldig god fotballspiller, men vi trenger han egentlig ikke nå. Btw, så er det 0-0 i Pool kampen. Haha, håper dem taper De vant. Jo men man kan da håpe. Man håper på fred i verd en også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Han er en veldig god fotballspiller, men vi trenger han egentlig ikke nå. Btw, så er det 0-0 i Pool kampen. Haha, håper dem taper De vant. Jo men man kan da håpe. Man håper på fred i verd en også Fotball er ikke rettferdig,det så vi jo i Moskva (Liverpool vant fortjent vil nå jeg si da,sidne vi spilte best osv) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Flaut av Liverpool å måtte ha ekstraomganger mot Liege, flaut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Han er en veldig god fotballspiller, men vi trenger han egentlig ikke nå. Btw, så er det 0-0 i Pool kampen. Haha, håper dem taper De vant. Jo men man kan da håpe. Man håper på fred i verd en også Fotball er ikke rettferdig,det så vi jo i Moskva (Liverpool vant fortjent vil nå jeg si da,sidne vi spilte best osv) Jepp, helt sykt flaks at Chelsea klarte å holde oss til straffekonk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Han er en veldig god fotballspiller, men vi trenger han egentlig ikke nå. Btw, så er det 0-0 i Pool kampen. Haha, håper dem taper De vant. Jo men man kan da håpe. Man håper på fred i verd en også Fotball er ikke rettferdig,det så vi jo i Moskva (Liverpool vant fortjent vil nå jeg si da,sidne vi spilte best osv) Jepp, helt sykt flaks at Chelsea klarte å holde oss til straffekonk. Vil påstå at et par Chelsea-fans vil påstå at dere hadde flaks i den kampen. Det somregel sånn med fotball og ordet flaks. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Litt deilig å tenke på at vi "bare" har en supercupkamp til helga. HÅPER vi vinner den, mere sølvtøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå