Sir Game Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jo flere trofeer, desto bedre. Men fokus bør være på PL, CL og deretter FA cupen. I den rekkefølgen. Ligacupen og alt annet rusk kan vi ta som evt bonus Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Jeg ser heller ikke så alvorlig på super cupen. Jeg vil heller vinne ligacupen for å si det sånn. Heller ligacupen? Syntes vi burde satse litt på den. Det er ikke vært år man vinner champions league. Klubb VM bør også satses litt på. Vel. Samme hva utfallet av den kampen er så ser jeg nok på Manchester United som et bedre lag en Zenit. Å kvalifisere seg til CL betyr at vi har hatt bedre resultater over en sesong, enn de som spiller i UEFA cupen. En enkelt kamp kan avgjøres av så mye. Sånn sett så forandrer ikke et 10 måls tap i den kampen noe. CL lag er bedre enn UEFA cup lag. Klubb vm er en ung turnering. Man kan ikke sammenligne det med vm i landslag som har en lang kvalifisering og settes i et stort arrangsjemang og ikke minst, har en veldig rik historie. Jeg husker ingen lag som har vunnet klubb vm. Jeg husker vi var med en gang og som jeg også håpet den gangen, så ble det sett på som en ferie. Engasjemanget fra min side er helt borte. Jeg husker ikke engang hvem vi møtte eller når vi ble slått ut. Det jeg husker er at spillerene trikset med ball og sola seg på stranda. For meg er det tre ting som teller. Vinne PL og i litt mindre grad, vinne CL og FA-cup. Ligacupen betyr lite den også, men den har i det minste litt historie. Mitt syn Endret 26. august 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Klubb VM er noe forbanna tull, Fifa/Uefa har jo i mange år klaget på at folk spiller for mange kamper (sammen med klubbene, er jo derfor CL gikk fra 17 til 11 kamper). De har jo også ytret et ønske om å gå ned fra 20 til 18 lag i PL også, for å minske antall kamper som spillerene skal igjennom i løpet av et år. MEN klubb VM det skal vi ha mitt i den jævla sesongen som er lang nok fra før av Og turneringen skal pokker meg gå fast i Japan også, er jo fint at spillerene får slappet av på veien med en 15 timers flytur og må snu døgnet i samme slengen. Bort kastet tid og krefter for spillere... Har vel samme mening om supercupen, men det er jo kun en kamp og den spilles i Monaco så det er jo overlevbart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hater disse dritturneringene. Det verste som finnes er å ligge etter i kamper spilt, da får man med en gang mye mer press på seg. EDIT: AHHHH helvete, gikk jeg glipp av side 1337? Jeg visste jeg aldri skulle ha dratt på trening. Endret 26. august 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Men du er med på side 1338... Sannsynligvis aner jeg ikke hva slags referanse dere sikter til... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg er stolt over å ikke poste på side 1337 Er det noen som bryr seg om klubb-VM? CL f eks. er jo mye større i Europa. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Mye som nå tyder på at Pavlyuchenko snart er klar for Tottenham(Skysports), håper Berba snart er klar for United nå så Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Spiller ikke United til helgen? Hvis, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Vi spiller kamp mot Zenit. Supercupen... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det betyr ingen PL i 3 uker pga. VM kvaliker neste helg. Men når vi er tilbake i PL, så er det ikke uten å merke det med Pool borte og Chelsea borte innen en uke. Sinnsykt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Neville, Hargo, Nani, Giggs med til Monaco, lover bra. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Klubb-VM er noe dritt, det skal jeg være helt enig i. Mange kamper (6-7?), null historie, craplag pluss at det er ferietid for spillerne. Personlig husker jeg ikke et lag som har vunnet Klubb-VM. Supercuper derimot syntes jeg er litt kul. UEFA Cup vs. CL, en kamp og i begynnelsen av sesongen. Det betyr ikke så mye, men er litt "kult". En kamp ekstra kan neppe skade mye, selvom det er i sesongstarten. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Begynner å bli nervøs for at vi ikke får Berbatov nå Spurs vil la ham råtne pga. oss! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tror det for det meste er spill for galleriet og Spurs som skal presse opp prisen og en kreativ britisk presse som vanlig. Nå kan det jo nesten se ut som om de har fått napp hos Pavlutjenko og jeg tviler på at de gidder å ha en spiller som sikkert tjener 50 millioner i året til å trene med guttelaget en hel sesong. For jeg har mine tvil om de klarer å selge Berbatov 300 milioner etter et år på tribunen Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Begynner å bli nervøs for at vi ikke får Berbatov nå Spurs vil la ham råtne pga. oss! Ja. Det minner meg faktisk om noe. Hmm. Jo! Akkurat det samme som dere gjør med Ronaldo. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Begynner å bli nervøs for at vi ikke får Berbatov nå Spurs vil la ham råtne pga. oss! Ja. Det minner meg faktisk om noe. Hmm. Jo! Akkurat det samme som dere gjør med Ronaldo. Ja, Ronaldo råtner jo virkelig i Manchester United, eller ikke. Se på hva mannen har gjort det siste året i fotball verdenen, og da hvertfall for klubblag. Berbatov råtner jo ikke akkura i Tottenham og når han får spille, men vil nå tru han vil gjøre det enda bedre i Man U når han får spille sammen med da f.eks Ronaldo. Endret 27. august 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jo, er lov så lenge han er under kontrakt. SAF sa jo at dem lot Ron heller råtne på benken enn å selge. Nei det er ikke lov i grunn. Om man blir benket på den måten kommer man seg lett ut av en slik kontrakt da en idrettsdomstol ville dømt til spillerens fordel. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ang Supercup matchen: Still B-lag sier nå jeg, så slipper vi evt skader. Typisk at vi mister enda flere, nå som vi allerede er i en knipe. Greit om Nani får et kvarter og litt sånnt, men vi har ikke råd til å miste flere sentrale spillere nå. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Neville og Nani trenger begge å spille kamper så jeg blir overrasket om ingen av de spiller fra start på fredag. Det samme gjelder Hargreaves, håper han blir helt fit til kampen. Håper vi får se litt til Possebon også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Berbatovs erstatter funnet....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå