Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men man ser at Ronaldo er viktig for United.

Rettelse, man ser at vinger er viktige for United. Vi spilte vår beste kamp ifjor uten Ronaldo, Arsenal i Fa-cupen.

I den kampen var vel halve førstelaget ute? Fletcher og Nani var glimrende i den kampen.

De var nok det, et bevis på at lagmaskinen er større enn at den lider under et tap av Ronaldo. Fletcher var helt rå!

Lenke til kommentar

Hadde jeg bare vert like posetiv som Hyrlen :)

Jeg vil påstå at det er forskjell på å vinne PL og CL og på å slå Arsenal.

Jeg vil også påstå at Arsenal kampen var god, men vi hadde en del andre gode også. Hjemme mot Chelsea for eks. og hjemme mot scouserene.

Lenke til kommentar
Når er Nani og Ronaldo forventet å være tilbake? Både de og en ny spiss kunne komme godt med i mot Chelski og Pool.

Nani er ikke skadet. Han måtte stå over de to første PL kampene denne sesongen pga rødt kort. Nani er nå klar til neste kamp.

Ronaldo trenger minst en måned til.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Chelsea har et spennande lag i år.

No fekk eg riktinok ikkje med meg Wigan kampen, men måten dei valsa over Portsmouth på Bridge var helt ekstrem, en possesion på 65 % gjennom heile kampen forteller det meste.

Ingen eg fryktar meir enn nettopp dei i år...

Enig.

Men Chelsea var dårlig mot Wigan og kunne fort ha rotet bort poeng i den matchen. Nå skal det sies at Wigan ikke skapte så mye i andre omgang, men Chelsea hadde 1 sjangse i kampen og det var frisparket til Deco. Så jeg ble ikke skremt, men mtp laget de har så blir de å regne med helt der oppe. Blir United og Chelsea det står mellom i år, det er jeg helt overbevist om.

Selv med skadeliste lang som en dorull, spillte vi til tider ganske fin fotball i går. Laget som gikk utpå der i går er i stand til å tukte med Chelsea borte og det tror jeg oppriktig at vi gjør i år. Mer usikker på liverpool kampen egentlig. Før eller siden er vi nødt til å tape, selv mot et svakere lag som Pool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...