Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel det man kaller en arbeidsserier, men greit å se at vi har 100% kontroll utover i andre omgang.

 

Fryktelig synd at linjedommeren klarer å frarøve Rooney årets første mål, han skulle jo hatt straff også når Campbell klippet han ned inne i feltet også.

 

Edit:

 

Nå må vi vente i tre uker til neste PL kamp :(

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Nå må vi vente i tre uker til neste PL kamp :(

Jeg veit. Jævla triste greier :(

 

Men;

 

1) Vi kan vinne et nytt trofé i mellomtiden! Det blir sesongens andre, dersom vi regner med CS. Ikke at jeg regner noen av de som viktige sådan, men alt av sølvtøy registreres i historebøkene og jeg tar det vi får.

2) Vi kan heie på motstanderne til de andre topplagene og satse på at noen roter seg bort. 4p på 2 kamper er en god start for oss det, mtp at vi har så mange skader som vi har. Dagens match er det også godt å få unnagjort, for på Fratton har vi slitt før.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Deilig å vinne der på Fratton ja. Var veldig nervøs mot slutten, vet ikke hvorfor, når jeg tenker på det nå så hadde vi jo alltid full kontroll. Elsket Anderson i dag, rå. Men ja, Rooney er tilbake og scorer ett nydelig mål i dag, men linjedommeren var blind som vanlig når vi scorer mål. Jævlig synd fordi da hadde vi vært i 3. plass nå med 2-0 seier (:p) også er det veldig viktig for Rooney å score mål nå. Men, 3 poeng, og nå venter vi 3 uker for Pool borte også Chelsea borte uken etter. Sykt! :D

Lenke til kommentar

Ubeskrivelig viktig seier, de to neste kampene er L'Pool og Chelsea, så dette var viktig. Skikkelig lagseier, synd med Rooney sitt annulerte mål, men vi hadde full kontroll på et tamt Pompey. Tevez var glimrende idag, har en syk teknikk, Anderson imponerte meg veldig. Hadde ikke ventet at han skulle spille så tidlig, han kom vel hjem fra Kina på lørdag eller i går? Imponerende. Scholes styrte midtbanen slik som bare han gjør. Veldig bra forsvarsspill, som vanlig.

Lenke til kommentar

Syns at vi har mye bedre spill i midtbane uten Ronaldo, er så mye variasjon og vi får se Anderson og Tevez spille enda bedre og spesielt Rooney. Selvfølgelig er Ronaldo syk og vinner kamper for oss men føler at midtbanen er enda mer deilig å se på uten han sentraltmessig. Men herregud, Scholes var vanvittig ja NightKeeper. Skjønner ikke at jeg glemte å nevne han. Var kåret banens beste i dag av Sky Sports og alt, var jo helt rå. (ok da, er favorittspilleren min men uansett :) )

 

Tenkte på forumet her når Anderson putta nesten, bare et par cm vekka fra å tvinge ballen inn. Hadde vært sinnsykt deilig med Anderson mål i dag, men det må jo komme snart. Gleder meg til den dagen! Kanskje mot Pool om 3 uker foran The Kop? :love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Men man ser at Ronaldo er viktig for United.

Rettelse, man ser at vinger er viktige for United. Vi spilte vår beste kamp ifjor uten Ronaldo, Arsenal i Fa-cupen.

Det er jeg enig i, vi spilte egentlig flere gode kamper som Arsenal kampen ifjor, men kommer ikke på noen akkurat nå.

Blir godt å få Nani tilbake til neste kanp ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...