Sir Game Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Rettferdig at vi leder nå i hvertfall. Hvem skrev at United hadde flaks? Vi blir jo frarøvet mål i hver bidige kamp jo! Ferdinand hinker... Faen i h om han ryker nå. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Dioup er så dum, han kunne drept en fyr uten å skjønne det... Endret 25. august 2008 av PanzerLoco Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Denne kampen kan summeres opp slik: Kontroll. Ferguson ga vel beskjeden i pausen: Vinn kampen, men bruk så lite krefter så mulig på det. Og det var det vi gjorde. MEGET fornøyd med resultatet her! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette er et veldig sterkt resultat. Jeg fryktet denne kampen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Er vel det man kaller en arbeidsserier, men greit å se at vi har 100% kontroll utover i andre omgang. Fryktelig synd at linjedommeren klarer å frarøve Rooney årets første mål, han skulle jo hatt straff også når Campbell klippet han ned inne i feltet også. Edit: Nå må vi vente i tre uker til neste PL kamp Endret 25. august 2008 av Manx Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Woho, herlig seier med dette laget FULL kontroll i 2.omgang, Pmouth hadde vel ikke EN sjanse? Eneste skuddet til Pupba PUPhPA Diaobpp Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Nå må vi vente i tre uker til neste PL kamp Jeg veit. Jævla triste greier Men; 1) Vi kan vinne et nytt trofé i mellomtiden! Det blir sesongens andre, dersom vi regner med CS. Ikke at jeg regner noen av de som viktige sådan, men alt av sølvtøy registreres i historebøkene og jeg tar det vi får. 2) Vi kan heie på motstanderne til de andre topplagene og satse på at noen roter seg bort. 4p på 2 kamper er en god start for oss det, mtp at vi har så mange skader som vi har. Dagens match er det også godt å få unnagjort, for på Fratton har vi slitt før. Endret 25. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Deilig å vinne der på Fratton ja. Var veldig nervøs mot slutten, vet ikke hvorfor, når jeg tenker på det nå så hadde vi jo alltid full kontroll. Elsket Anderson i dag, rå. Men ja, Rooney er tilbake og scorer ett nydelig mål i dag, men linjedommeren var blind som vanlig når vi scorer mål. Jævlig synd fordi da hadde vi vært i 3. plass nå med 2-0 seier () også er det veldig viktig for Rooney å score mål nå. Men, 3 poeng, og nå venter vi 3 uker for Pool borte også Chelsea borte uken etter. Sykt! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ubeskrivelig viktig seier, de to neste kampene er L'Pool og Chelsea, så dette var viktig. Skikkelig lagseier, synd med Rooney sitt annulerte mål, men vi hadde full kontroll på et tamt Pompey. Tevez var glimrende idag, har en syk teknikk, Anderson imponerte meg veldig. Hadde ikke ventet at han skulle spille så tidlig, han kom vel hjem fra Kina på lørdag eller i går? Imponerende. Scholes styrte midtbanen slik som bare han gjør. Veldig bra forsvarsspill, som vanlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tevez var banens beste med Anderson. Anderson briljerte i 2.omg. Tror ANderson kom hjem igår. Men man ser at Ronaldo er viktig for United. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Fært til Ronaldo-mas da. Anderson bør la det håret vokse ut raskt. Sånn halvveis dritings hadde jeg sikkert prestert å sjekke han/hun opp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Han Anderson ligna seriøst på en sånn afro-dame. Håper han ser det selv Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Syns at vi har mye bedre spill i midtbane uten Ronaldo, er så mye variasjon og vi får se Anderson og Tevez spille enda bedre og spesielt Rooney. Selvfølgelig er Ronaldo syk og vinner kamper for oss men føler at midtbanen er enda mer deilig å se på uten han sentraltmessig. Men herregud, Scholes var vanvittig ja NightKeeper. Skjønner ikke at jeg glemte å nevne han. Var kåret banens beste i dag av Sky Sports og alt, var jo helt rå. (ok da, er favorittspilleren min men uansett ) Tenkte på forumet her når Anderson putta nesten, bare et par cm vekka fra å tvinge ballen inn. Hadde vært sinnsykt deilig med Anderson mål i dag, men det må jo komme snart. Gleder meg til den dagen! Kanskje mot Pool om 3 uker foran The Kop? Endret 25. august 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Anderson bør la det håret vokse ut raskt. Sånn halvveis dritings hadde jeg sikkert prestert å sjekke han/hun opp. Så han blir mindre dame hvis han lar håre gro? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, Ronaldo storspillte jo i tilsvarende kamp ifjor... Men vi vannt 1-0 bra nok det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Men man ser at Ronaldo er viktig for United. Rettelse, man ser at vinger er viktige for United. Vi spilte vår beste kamp ifjor uten Ronaldo, Arsenal i Fa-cupen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Sant Hyrlen, vi var syke den dagen. Var på Old Trafford den kvelden, så god opplevelse får jeg ikke oppleve igjen. Endret 25. august 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Men man ser at Ronaldo er viktig for United. Rettelse, man ser at vinger er viktige for United. Vi spilte vår beste kamp ifjor uten Ronaldo, Arsenal i Fa-cupen. Det er jeg enig i, vi spilte egentlig flere gode kamper som Arsenal kampen ifjor, men kommer ikke på noen akkurat nå. Blir godt å få Nani tilbake til neste kanp ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå