Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei første omgang, men det hadde ikke vært noe å si på om Pompey hadde hatt en goal de også. MEN, det er vi som har hatt de største sjangsene (jf Rooney) og har imo vært hakket vassere.

 

Anderson virker litt sliten, forståelig nok. Bare håper han holder 90min, for jeg redd vi er helt avhengige av den kreative kraften hans i denne matchen.

 

OM vi skulle vinne denne bortekampen, ser jeg lyst på ting. Er vel bare Chelsea, av de andre topplagene, som hadde tålt å miste så mange spillere og likevel gjøre gode kamper mot så sterk motstand borte.

Lenke til kommentar
Vi skal nok klare dette:) Portsmouth er tøff motstand borte, men så er jo Man U verdens beste lag:)

Skal vi begynne å kommentere hver gang dere sier dette også? Nei vent, dere er jo verdens beste ja. :whistle:

Mere naturlig at "vi" smykker oss med tittelen enn at Liverpool gjør det, mtp at vi har dominert stort de siste årene og vant både CL og PL forrige sesong (verdens tøffeste liga, det er du vel enig i?)

Lenke til kommentar

Herregud, vi er jo like tannlause i angrep som en skål med tomatsuppe...

 

Irriterer meg grønn på manglande evne til å skape sjangser av angrepene våre!

 

"Langpassninger sier du Fergie? Åja... mot Tevez og Rooney... som er midt i en jungel av 190 cm høge forsvarspillere, og for å toppe det hele med en keeper på nesten 2 meter? Enig, det kan ikkje slå feil...

Endret av PanzerLoco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...