Sir Game Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 huffda.. Men takkar Limbeck Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hmm - tre måneder igjen på Ronaldo. Visste ikke det var så ille. Husker jeg leste om det tidligere i sommer, da skulle han jo være klar omtrent til sesongstart. Blir spennende å se om han klarer å finne formen igjen da, har mine tvil til at han blir en like avgjørende spiller i år som i fjor og året før. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ifølge PhysioRoom er han klar før 1.Okt. Man skal ikke være ute så lenge med den skaden han har hatt, så er nok neppe 3 mnd igjen på han Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg blir veldig overrasket om Ronaldo bidrar like mye i år. Jeg tror at jeg aldri har sett en spiller gjøre en bedre sesong. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Han kan gjerne forbli skadet for min del. Gruer meg til matchen imorgen, vi må vinne, for å tette igjen luken til de andre. Og det er veldig viktig mtp at vi har Liverpool og Chelsea på rad - borte! Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 3 mnd er hentet fra dagens artikkel på United.no. Jaja, vi får se. Kjipt om han gjør en helt grei sesong, da går prisen nedover før neste sommers overgangsdrama. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 United.no er piss, men ser det samme på manutd.com, så vi får se i September hvor langt han har kommet til å bli klar. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 3 mnd er hentet fra dagens artikkel på United.no. Jaja, vi får se. Kjipt om han gjør en helt grei sesong, da går prisen nedover før neste sommers overgangsdrama. Er jo ikke det som står da.. 3 måneder fra han ble skadet står det.. "Sjefen bekreftet at både Ronaldo og Carrick også ligger an til å komme tilbake etter skjema, henholdsvis tre måneder og tre uker" Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 United.no er piss Sier du som ofte bruker det som kilde? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvis det står KILDE nederst i artikkelen ja! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Berba er veldig nære, ifølge rapporter har Zenit signa ny spiss (Danny Miguel) og med ein Arshavin som vil vekk så ser eg han i Spurs ganske snart. Dermed får Ramos slik han vil ha det, nemelig å signe ny spiss før han selger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvis det står KILDE nederst i artikkelen ja! Fortsatt merkverdig at du kaller det piss om du selv bruker det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kan vi være litt mer konstruktive sånn ca herifra? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Berba er veldig nære, ifølge rapporter har Zenit signa ny spiss (Danny Miguel) og med ein Arshavin som vil vekk så ser eg hani Spurs ganske snart. Dermed får Ramos slik han vil ha det, nemelig å signe ny spiss før han selger. leste det nettopp..dette kan bli en veldig spennende uke! Ettersom Tottenham nå mest sannsynlig i følge tegn og uttalselser kan få det som de vil, å signere Arshavin, kan jo Berbatov vere temmelig innen rekkevidde nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Han kan gjerne forbli skadet for min del. Selv om han kanskje ikke kommer til å bli like suveren i år, vil han nok ha en del å bidra med. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Man ønsker ikke en spiller på yndlingslaget sitt skadet, da er man iallefall korka uansett om hvordan spilleren har oppført seg i sommer. Dette har SAF og de andre spillerne glemt! Enig, Ronaldo er å blir en djevel. Selv om han åpenbart ikke har de sterkeste følelsene for klubben, så er det garantert flere som har det. Uten Ronaldo så er det ikke sikkert vi hadde sett Anderson eller Nani i United-drakta, Ronaldo var jo "den" inspirasjonskilden til de gutta. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jepp, det har jo Nani og Anderson selv sagt, ihvertfall Nani husker jeg. Ingen kan være lik som Scholes, Gaz og Giggs, folk er forskjellig! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) For å snu det litt på hodet, hvis du hadde spilt i Real Madrid og fått tilbud om å dra til United. Da hadde vel du hatt lyst til å forlate Real og heller spilt for favorittklubben din. Det er akkurat sånn Ronaldo har det også. Alle kan ikke ha United som favorittklubb, og når Ronaldo har hatt en barndomsdrøm om å spille i Real, er det nesten forståelig at han vil dit. Ikke misforstå meg, jeg har heller ikke likt det som har skjedd i sommer rundt Ronaldo og Real. Endret 25. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 For å snu det litt på hodet, hvis du hadde spilt i Real Madrid og fått tilbud om å dra til United. Da hadde vel du hatt lyst til å forlate Real og heller spilt for favorittklubben din. Det er akkurat sånn Ronaldo har det også. Alle kan ikke ha United som favorittklubb, og når Ronaldo har hatt en barndomsdrøm om å spille i Real, er det nesten forståelig at han vil dit. Ikke misforstå meg, jeg har heller ikke likt det som har skjedd i sommer rundt Ronaldo og Real. Selvfølgelig. Men om Real hadde henta meg som unggutt og gjort meg til verdens beste spiller hadde jeg faktisk vist litt takknemlighet, sagt at "nå blir jeg i 3 sesonger til", skrevet under en langtidskontrakt og latt Real tjene litt penger samtidig som jeg hjalp klubben i 3 sesonger til. Jeg ville ikke lekt med fansen slik Ronaldo har gjort og pissa direkte på klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Når begynner kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå