Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm - tre måneder igjen på Ronaldo. Visste ikke det var så ille. Husker jeg leste om det tidligere i sommer, da skulle han jo være klar omtrent til sesongstart.

 

Blir spennende å se om han klarer å finne formen igjen da, har mine tvil til at han blir en like avgjørende spiller i år som i fjor og året før.

Lenke til kommentar
3 mnd er hentet fra dagens artikkel på United.no.

 

Jaja, vi får se. Kjipt om han gjør en helt grei sesong, da går prisen nedover før neste sommers overgangsdrama.

 

Er jo ikke det som står da.. 3 måneder fra han ble skadet står det.. "Sjefen bekreftet at både Ronaldo og Carrick også ligger an til å komme tilbake etter skjema, henholdsvis tre måneder og tre uker"

Lenke til kommentar
Berba er veldig nære, ifølge rapporter har Zenit signa ny spiss (Danny Miguel) og med ein Arshavin som vil vekk så ser eg han

i Spurs ganske snart. Dermed får Ramos slik han vil ha det, nemelig å signe ny spiss før han selger.

leste det nettopp..dette kan bli en veldig spennende uke! Ettersom Tottenham nå mest sannsynlig i følge tegn og uttalselser kan få det som de vil, å signere Arshavin, kan jo Berbatov vere temmelig innen rekkevidde nå :)

Lenke til kommentar
Man ønsker ikke en spiller på yndlingslaget sitt skadet, da er man iallefall korka uansett om hvordan spilleren har oppført seg i sommer. Dette har SAF og de andre spillerne glemt!

Enig, Ronaldo er å blir en djevel. Selv om han åpenbart ikke har de sterkeste følelsene for klubben, så er det garantert flere som har det.

Uten Ronaldo så er det ikke sikkert vi hadde sett Anderson eller Nani i United-drakta, Ronaldo var jo "den" inspirasjonskilden til de gutta. :)

Lenke til kommentar

For å snu det litt på hodet, hvis du hadde spilt i Real Madrid og fått tilbud om å dra til United. Da hadde vel du hatt lyst til å forlate Real og heller spilt for favorittklubben din. Det er akkurat sånn Ronaldo har det også. Alle kan ikke ha United som favorittklubb, og når Ronaldo har hatt en barndomsdrøm om å spille i Real, er det nesten forståelig at han vil dit. Ikke misforstå meg, jeg har heller ikke likt det som har skjedd i sommer rundt Ronaldo og Real.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
For å snu det litt på hodet, hvis du hadde spilt i Real Madrid og fått tilbud om å dra til United. Da hadde vel du hatt lyst til å forlate Real og heller spilt for favorittklubben din. Det er akkurat sånn Ronaldo har det også. Alle kan ikke ha United som favorittklubb, og når Ronaldo har hatt en barndomsdrøm om å spille i Real, er det nesten forståelig at han vil dit. Ikke misforstå meg, jeg har heller ikke likt det som har skjedd i sommer rundt Ronaldo og Real.

Selvfølgelig. Men om Real hadde henta meg som unggutt og gjort meg til verdens beste spiller hadde jeg faktisk vist litt takknemlighet, sagt at "nå blir jeg i 3 sesonger til", skrevet under en langtidskontrakt og latt Real tjene litt penger samtidig som jeg hjalp klubben i 3 sesonger til. Jeg ville ikke lekt med fansen slik Ronaldo har gjort og pissa direkte på klubben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...