Liddell Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kampen er i morgen klokken 21:00 Hver gang jeg spør er den en dag senere :!: Så slutt å spør da Det blir spennende å se om dere klarer å slå Portsmouth i morra, har troa på at Crouch netter minst en. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Metellica og Manchester United passer dessverre ikke sammen drugis. Joda. Verdens beste band og verdens beste lag, subjektivt selvsagt Skal man se objektivt på det så hører The Stone Roses og United sammen. De spiller jo "This is the One" på OT før hver kamp. Glimrende Manchester-band og mange regner debutskiven som en av tidenes beste britiske skiver. Mye bedre enn Liverpool, hva har de forno? Jo, Beatles også kjent som tidenes mest oppskrytte band Men nok musikk Fikk aldri med meg grunnen til hvorfor Tevez var ute mot Toon, stusset noe jævlig på det da jeg satt på puben, og da jeg selvsagt ikke hadde internett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Var det ikke dødsfall i familie eller noe da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jo. Dødsfall i nær familie, så han måtte til Argentia...huff. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Veldig synd ja, men han er tilbake til i morgen, og vi SKAL ha 3 poeng på Fratton Park i morgen. Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er det bare meg eller er det andre som ikke liker mandagskamper ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Metellica og Manchester United passer dessverre ikke sammen drugis. Joda. Verdens beste band og verdens beste lag, subjektivt selvsagt Skal man se objektivt på det så hører The Stone Roses og United sammen. De spiller jo "This is the One" på OT før hver kamp. Glimrende Manchester-band og mange regner debutskiven som en av tidenes beste britiske skiver. Mye bedre enn Liverpool, hva har de forno? Jo, Beatles også kjent som tidenes mest oppskrytte band Pff, en skikkelig morsom kar du Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Vel, jeg elsker når kamper er på lørdager siden da er det så deilig å være ferdig på skolen fredag. Men nå ble det sånn at når jeg ble ferdig på fredag, så bare gledet jeg meg til å være ferdig på skolen mandag. Nesten en bortkastet helg, så ja, tror jeg kan si at jeg hater mandagskamper. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Denne helgen er jo helt topp! Ser frem til Liverpool på lørdag når skolen slutter på fredag, Chelsea på søndag, og som en bonus kommer United etter skolen på mandag! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fy faen, Chelsea leder etter 4 min. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Håper vi klarer å få tak i Berbatov før vinduet lukker... Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Veldig synd ja, men han er tilbake til i morgen, og vi SKAL ha 3 poeng på Fratton Park i morgen. Det blir nok dessverre veldig vanskelig. Pompey borte er en av de verste kampene i sesongen. Verre enn noen av de fire store hjemme, og det er omtrent bare Chelsea som er verre å spille mot borte. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Håper vi klarer å få tak i Berbatov før vinduet lukker... Når er det igjen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Håper vi klarer å få tak i Berbatov før vinduet lukker... Når er det igjen? 00:00 1.sept må spilleren ha signert. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 fortsatt en uke igjen mye kan skje på de dagene, håper selvfølgelig på en spiss signering Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) For de som ikke så forrige kamp så kan dere laste den ned her hvis dere vil se den. Leke til materiale som bryter åndtverksloven/opphavsretten er fjernet Endret 25. august 2008 av Patience Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er Nani og Anderson klar/tilbake til i mårra? Gled-gruer meg til matchen... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nani er ihvertfall ute Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Skada? Trodde han bare var suspendert den første matchen jeg :S Veit du hvorfor han ikke spiller? Litt utdatert for tida... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nani har en kamp igjen han. Ble utvist i nest siste kamp i vår og måtte stå over den siste og de to første denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå