Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Metellica og Manchester United passer dessverre ikke sammen drugis.

 

Joda.

 

Verdens beste band og verdens beste lag, subjektivt selvsagt :)

 

 

Skal man se objektivt på det så hører The Stone Roses og United sammen. De spiller jo "This is the One" på OT før hver kamp. Glimrende Manchester-band og mange regner debutskiven som en av tidenes beste britiske skiver. Mye bedre enn Liverpool, hva har de forno? Jo, Beatles også kjent som tidenes mest oppskrytte band :p

 

Men nok musikk :)

 

 

Fikk aldri med meg grunnen til hvorfor Tevez var ute mot Toon, stusset noe jævlig på det da jeg satt på puben, og da jeg selvsagt ikke hadde internett.

Lenke til kommentar
Metellica og Manchester United passer dessverre ikke sammen drugis.

 

Joda.

 

Verdens beste band og verdens beste lag, subjektivt selvsagt :)

 

 

Skal man se objektivt på det så hører The Stone Roses og United sammen. De spiller jo "This is the One" på OT før hver kamp. Glimrende Manchester-band og mange regner debutskiven som en av tidenes beste britiske skiver. Mye bedre enn Liverpool, hva har de forno? Jo, Beatles også kjent som tidenes mest oppskrytte band :p

Pff, en skikkelig morsom kar du :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg elsker når kamper er på lørdager siden da er det så deilig å være ferdig på skolen fredag. Men nå ble det sånn at når jeg ble ferdig på fredag, så bare gledet jeg meg til å være ferdig på skolen mandag. Nesten en bortkastet helg, så ja, tror jeg kan si at jeg hater mandagskamper. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...