Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ronaldo virker som en liten hoven tulling av og til, men come on, selv vi Liverpool-supportere ville ønsket oss ham i klubben likevel. De siste årene har jeg syntes han har vært ekstremt oppskrytt - han var ofte ego, rotet bort ballen når han skulle prøve noe spektakulært hele tiden, osv. - men denne seongen har han vært knallgod. Han rundlurer de fleste backer i PL, han har blitt mer lagspillende og han presterer godt individuelt, blant annet med å score enorme mengder mål. Det er imponerende. Alle supportere av andre lag bruker han som person som et argument på at de ikke ville hatt ham i sin klubb, men innerst inne tror jeg ingen av dem hadde hatt noe imot å ha ham der om han hadde prestert som han gjort i år.

 

Den med armhevinger var jævlig bra, da. :D

Lenke til kommentar

Tja, nå har jeg ikke store troen på at Solskjær og Giggs ville gått ut i media og sagt at "Ronaldo oppfører seg som en fisefin fjert ... men jeg vil ha ham på laget likevel". Ingen av oss kan vel egentlig si hvordan Ronaldo som person er, ingen av oss har kjennskap i nærheten til å si det, men at han har skapt et bilde av seg selv som en arrogant liten primadonna opp gjennom årene er det dog ingen tvil om. Bra for ham er det dog at jeg synes han ser ut til å ha skjerpet seg denne sesongen, både sportslig og utenomsportslig.

Lenke til kommentar

Kommer jo litt ann på når det var sist Neville scoret (cl tror jeg for et par år siden, men er ikke sikker). Mann setter jo ikke penger på at Neville skal score det første målet for å i det sånn, syv mål på 535 kamper gir et mål per 76 kamp sånn ca. :)

 

Men det er like moro hver gang det skjer, er vel den spilleren som jeg synes det er mest moro med hver gang han scorer...

 

Edit: Etter litt dektektiv arbeid så ser det ut som om jeg har rett, siste målet kom i CL i sesongen 04/05...

 

Litt ned på siden der det står ---> Career History

 

Edit 2: Etter enda litt dektektiv arbeid så kom målet hjemme mot Lyon 24.11.04 i en kamp vi vant 2-1 :)

 

Alle kamper sesongen 04/05

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...