Deathie Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Så lenge han spiller i rød drakt på Old Trafford er det ingen grunn til misnøye... 7906019[/snapback] Var akkurat det jeg ikke ville høre. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg skal innrømme at Ronaldo er god, men hva mener dere om fyren som person? 7905410[/snapback] Ikke drep meg for dette folkens, men jeg tror Ronaldo til tider kan være ekstremt arrogant, og leke litt for mye kjekkas til tider. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Må si meg helt enig. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Var det jeg ville høre. Leste i et blad en gang der han ble spurt hva hans største uvane er. Svaret ble som følger: "Det må helt klart være at jeg må ta armhevninger hele tiden." Jeg lo sikkert i 10 minutter. :!: Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 har ikke CR tendenser til å henge opp tven og skyte ned når han er sur eller noe sånt? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Ronaldo virker som en liten hoven tulling av og til, men come on, selv vi Liverpool-supportere ville ønsket oss ham i klubben likevel. De siste årene har jeg syntes han har vært ekstremt oppskrytt - han var ofte ego, rotet bort ballen når han skulle prøve noe spektakulært hele tiden, osv. - men denne seongen har han vært knallgod. Han rundlurer de fleste backer i PL, han har blitt mer lagspillende og han presterer godt individuelt, blant annet med å score enorme mengder mål. Det er imponerende. Alle supportere av andre lag bruker han som person som et argument på at de ikke ville hatt ham i sin klubb, men innerst inne tror jeg ingen av dem hadde hatt noe imot å ha ham der om han hadde prestert som han gjort i år. Den med armhevinger var jævlig bra, da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Tror mye av det som er om person til Ronaldo er oppdiktet. Både Solskjær og Giggs har uttalt at han oppfører seg eksemplarisk. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Tja, nå har jeg ikke store troen på at Solskjær og Giggs ville gått ut i media og sagt at "Ronaldo oppfører seg som en fisefin fjert ... men jeg vil ha ham på laget likevel". Ingen av oss kan vel egentlig si hvordan Ronaldo som person er, ingen av oss har kjennskap i nærheten til å si det, men at han har skapt et bilde av seg selv som en arrogant liten primadonna opp gjennom årene er det dog ingen tvil om. Bra for ham er det dog at jeg synes han ser ut til å ha skjerpet seg denne sesongen, både sportslig og utenomsportslig. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Han virker kanskje litt overlegen, men vi kjenner han ikke. Så tror kanskje det er best vi holder slikt prat for oss selv. Dog så jobber Ronaldo uherdig mye, og ofte den som er først på trening og sist hjem... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Kamp mot Charlton idag. Jeg får nok ikke sett den, da puben med 99 % sikkerhet viser Toon vs. Pool. Tipper dette laget: Kusa Gaz - Vida - Rio - Evra Ron - Scholesey - Fletcher - Park Roon - Saha Carrick og Ronaldo er usikre vistnok. Kamptips: 3-1 Rooney x 2 Saha. Selvmål Evra. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Kommer litt ann på hvor mange spillere vi sparer, men tipper 4-0. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Helvette heller! Hvorfor i faen må United gå på mix?=( Faen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Nok en seier i boks, og et skritt nærmere tittelen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Nok en grei seier og nok et steg nærmere tittelen Synes vår egen duracel kanin (Park) gjorde en god kamp i dag... Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Enig med at Park gjorde en god kamp, tittelen nærmer seg, nå må bare Chelsea begynne å tape. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg så ikke kampen idag, da puben selvfølgelig viste Toon - Pool. Ikke noe gærent med det når resultatet ble som det ble Rooney virket meget god idag etter å ha sett høydepunktene. Det var også jævlig deilig da Fletch satte inn 2-0, ventet på den ganske lenge MUFC THE RELIGION! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 En grei seier i en ikke alt for velspillende kamp. Men greit å hvile Ronaldo og Carrick. Større oppgjør venter, spesielt i CL. Blir en veldig spennende vår.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Jepp. Grei seier dette. Riktig av Fergie å ekskludere Carrick og Ron i og med at dei ikkje var heilt i form etter landskamp. Saha virker litt rusten, trenger meir matching. Godt at Park får ei scoring, skjer ikkje so ofte.. Neville, hører du?? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Kommer jo litt ann på når det var sist Neville scoret (cl tror jeg for et par år siden, men er ikke sikker). Mann setter jo ikke penger på at Neville skal score det første målet for å i det sånn, syv mål på 535 kamper gir et mål per 76 kamp sånn ca. Men det er like moro hver gang det skjer, er vel den spilleren som jeg synes det er mest moro med hver gang han scorer... Edit: Etter litt dektektiv arbeid så ser det ut som om jeg har rett, siste målet kom i CL i sesongen 04/05... Litt ned på siden der det står ---> Career History Edit 2: Etter enda litt dektektiv arbeid så kom målet hjemme mot Lyon 24.11.04 i en kamp vi vant 2-1 Alle kamper sesongen 04/05 Endret 10. februar 2007 av Manx Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Ja, håper Gaz får et mål snart, han har vært svært nære denne sesongen. Gary is a Red! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå