Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, første omgangen burde vi selvsagt ledet, Frazier hadde 2 store muligheter, jeg jubla vell 10 minutter før Fraizer i det hele tatt hadde fått ballen på en av muligheten ( :wallbash: ). Andre omgangen var rimelig døfødt, uten noen store muligheter. Men, jeg må også si at Newcastle lå rimelig lavt med laget - direkte defensivt. Tror neppe supporterne vil like å se slike Magpies kamper i fremtiden (selvsagt mot dårligere lag), ihvertfall ville jeg ha flippa ut. ;)

Lenke til kommentar
Hva faen. Her har jeg endelig fått internett på hybelen i Kristiansand, og så finner jeg ut at scouserne vinner 17. minutter på overtid. Sug ballene mine...

 

Klippe kabelen ? :)

 

Mens United har spilt som noen guder :thumbs::innocent:

 

Nja, etter som du ser det det. Jeg synest vi spilte bra jeg. Skapte mange sjangser.

Lenke til kommentar
Både Liverpool og Arsenal har vært jævlig dårlig så langt i år. Vi var vel ikke akkuratt konge mot Magpies vi heller riktignok, men fy faen så tamme 3 av de 4 store har vært til nå. Nå skal det sies at jeg ikke fikk sett den første kampen vår, men i følge referater så var vi tamme som få vi også?

 

 

Kampen mot Magpies var begredelig, så den på pub her nede. Men, vi hadde jo et helt lag ute med skader, og da måtte det gå som det gikk. Andreomgangen var et stort gjesp.

 

 

Skremmer meg bare at scouserne har vunnet to av to kamper hvor de var under pari.

Lenke til kommentar
Dette fortjente Fulham. De har vert uheldige før.

 

Kan vi konkludere sesongen så langt med at vi og Arsenal mangler noen av sine beste spillere mens Chelsea og Liverpool ikke gjør det?

 

Vi mangler jo Mascherano, og Babel kom til Anfield igjen i går(?) :p

 

Liverpool handler stort sett om Torres og Gerrard. Mascherano er god han men jeg synest ikke han er en nøkkelspiller som Ronaldo og Fabregas. Liverpool har to veldig gode sentrale midtbanespillere å spille med uten Mascherano

Lenke til kommentar

Mascherano er god. En veldig god fotballspiller. Og selvfølgelig svekker det Liverpool at han ikke har kunnet spille disse to kampene.

 

Det jeg vil frem til er at vi og Arsenal er mye mere preget av spillerene vi ikke har kampklare enn Liverpool og Chelsea.

 

Arsenal mangler Fabregas og har lite backup for han.

 

Vi mangler både Ronaldo og backupene.

 

Disse to spillerene er viktigere for Manchester United og Arsenal enn Mascherano er for dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...