Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Liverpool er ikke vinnerkandidat nei. Som i fjor så er det Gerrard og Torres som må gjøre det. Det er ikke nok. Keane? Babel? Til og med Kuyt kan avgjøre kamper. Mange kan avgjøre en kamp i utgangspunktet (har potensialet), men å gjøre det i praksis er en annen ting. Det er forskjellen på Babel, Keane og hele sulamitten, mot Gerrard og Torres (som er "avgjørere"). sry dobbelpost Endret 23. august 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Liverpool er ikke vinnerkandidat nei. Som i fjor så er det Gerrard og Torres som må gjøre det. Det er ikke nok. Keane? Babel? Til og med Kuyt kan avgjøre kamper. Ei opptråkka tue kan avgjøre kamper Endret 23. august 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Giallorossi: Det har du litt rett i. Men tror du ikke at Babel og spesielt Keane, når de får noen flere kamper under beltet i år kan nevnes sammen med Torres og Gerrard?? Endret 23. august 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Liverpool er ikke vinnerkandidat nei. Som i fjor så er det Gerrard og Torres som må gjøre det. Det er ikke nok. Keane? Babel? Til og med Kuyt kan avgjøre kamper. Ei opptråkke tue kan avgjøre kamper Touche! Jefecito: Nei jeg tror ikke det. Ihvertfall når jeg tenker på den tiden Babel var i Ajax, svingte vanvittig. Selvsagt er han en trussel. Men forskjellen mellom Torres og Babel, er at Torres konstant er en trussel. Endret 23. august 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Giallorossi: Det har du litt rett i. Men tror du ikke at Babel og spesielt Keane, når de får noen flere kamper under beltet i år kan nevnes sammen med Torres og Gerrard?? Kanskje ikke Torres og Gerrard. De kan heller nevnes sammen med Rooney og Tevez.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Giallorossi: Det har du litt rett i. Men tror du ikke at Babel og spesielt Keane, når de får noen flere kamper under beltet i år kan nevnes sammen med Torres og Gerrard?? Kanskje ikke Torres og Gerrard. De kan heller nevnes sammen med Rooney og Tevez.. Kanskje Babel. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg tror og mener at om ikke så altfor lenge så kan Keane og Torres nevnes som et meget bra spisspar når de blir med samspilte. Kanskje de til og med blir like dødelige sammen som Gerrard og Torres var i fjor. You never know. Endret 23. august 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Giallorossi: Det har du litt rett i. Men tror du ikke at Babel og spesielt Keane, når de får noen flere kamper under beltet i år kan nevnes sammen med Torres og Gerrard?? Kanskje ikke Torres og Gerrard. De kan heller nevnes sammen med Rooney og Tevez.. Patriotismen tok inn igjen. Babel har kun bevist en god sesong i Liverpool, og enkelte gode kamper i Ajax, dette året må han følge opp, og bli enda bedre, for å bli den klassespilleren han har blitt spådd i en år rekke. Jeg tror Babel tar et steg i riktig retning også denne sesongen, men det blir på samme måte som vår F. Campbell, han kommer også til å ta et steg videre - Men spørsmålet er om det blir nok. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg tror og mener at om ikke så altfor lenge så kan Keane og Torres nevnes som et meget bra spisspar når de blir med samspilte. Kanskje de til og med blir like dødelige sammen som Gerrard og Torres var i fjor. You never know. Hva er det Keane har som ikke Crouch og Bellamy hadde? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Keane har så langt hvertfall ikke angrepet en lagkamerat. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Keane har så langt hvertfall ikke angrepet en lagkamerat. Sant nok, men jeg må nok si at jeg ikke synest han tilfører laget noe mere enn det Crouch gjorde. Kanskje litt mere men nok til å konkurere med Chelsea ? .... jeg tviler sterkt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hva er det Keane har som ikke Crouch og Bellamy hadde? Han er raskere, smartere, bedre teknikk, bedre pasningsfot, jobber hardere, mer en tilrettelegger enn Crouch var er han også. Bellamy hadde potensiale, men etter å ha angrepet en lagkamerat så var det ut. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gleder meg noe ille til Mandag. Vi får håpe Fulham tar poeng fra Arse i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hva er det Keane har som ikke Crouch og Bellamy hadde? Han er raskere, smartere, bedre teknikk, bedre pasningsfot, jobber hardere, mer en tilrettelegger enn Crouch var er han også. Bellamy hadde potensiale, men etter å ha angrepet en lagkamerat så var det ut. Vi får se. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gleder meg noe ille til Mandag. Vi får håpe Fulham tar poeng fra Arse i dag. Ser bra ut nå hvertfall! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hva er det Keane har som ikke Crouch og Bellamy hadde? Han er raskere, smartere, bedre teknikk, bedre pasningsfot, jobber hardere, mer en tilrettelegger enn Crouch var er han også. Bellamy hadde potensiale, men etter å ha angrepet en lagkamerat så var det ut. Vi får se. Jah, vi må nesten det. Men jeg har ihvertfall god samvitighet, lurer på hvor mange hanger jeg har sagt: "hva var det jeg sa" Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Brede Hangeland haha goalgettere'n Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hmm... , til United? :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hva faen. Her har jeg endelig fått internett på hybelen i Kristiansand, og så finner jeg ut at scouserne vinner 17. minutter på overtid. Sug ballene mine... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Både Liverpool og Arsenal har vært jævlig dårlig så langt i år. Vi var vel ikke akkuratt konge mot Magpies vi heller riktignok, men fy faen så tamme 3 av de 4 store har vært til nå. Nå skal det sies at jeg ikke fikk sett den første kampen vår, men i følge referater så var vi tamme som få vi også? Endret 23. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå