Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Liverpool er ikke vinnerkandidat nei. Som i fjor så er det Gerrard og Torres som må gjøre det. Det er ikke nok.

 

Keane? Babel? Til og med Kuyt kan avgjøre kamper.

Mange kan avgjøre en kamp i utgangspunktet (har potensialet), men å gjøre det i praksis er en annen ting. Det er forskjellen på Babel, Keane og hele sulamitten, mot Gerrard og Torres (som er "avgjørere").

 

sry dobbelpost :blush:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liverpool er ikke vinnerkandidat nei. Som i fjor så er det Gerrard og Torres som må gjøre det. Det er ikke nok.

 

Keane? Babel? Til og med Kuyt kan avgjøre kamper.

 

Ei opptråkke tue kan avgjøre kamper

Touche! :thumbup:

 

Jefecito: Nei jeg tror ikke det. Ihvertfall når jeg tenker på den tiden Babel var i Ajax, svingte vanvittig. Selvsagt er han en trussel. Men forskjellen mellom Torres og Babel, er at Torres konstant er en trussel. ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Jeg tror og mener at om ikke så altfor lenge så kan Keane og Torres nevnes som et meget bra spisspar når de blir med samspilte. Kanskje de til og med blir like dødelige sammen som Gerrard og Torres var i fjor. You never know.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Giallorossi:

 

Det har du litt rett i. Men tror du ikke at Babel og spesielt Keane, når de får noen flere kamper under beltet i år kan nevnes sammen med Torres og Gerrard??

Kanskje ikke Torres og Gerrard. De kan heller nevnes sammen med Rooney og Tevez..

:whistle: Patriotismen tok inn igjen.

Babel har kun bevist en god sesong i Liverpool, og enkelte gode kamper i Ajax, dette året må han følge opp, og bli enda bedre, for å bli den klassespilleren han har blitt spådd i en år rekke. Jeg tror Babel tar et steg i riktig retning også denne sesongen, men det blir på samme måte som vår F. Campbell, han kommer også til å ta et steg videre - Men spørsmålet er om det blir nok. :)

Lenke til kommentar
Hva er det Keane har som ikke Crouch og Bellamy hadde?

 

Han er raskere, smartere, bedre teknikk, bedre pasningsfot, jobber hardere, mer en tilrettelegger enn Crouch var er han også. Bellamy hadde potensiale, men etter å ha angrepet en lagkamerat så var det ut.

 

Vi får se.

Jah, vi må nesten det. Men jeg har ihvertfall god samvitighet, lurer på hvor mange hanger jeg har sagt: "hva var det jeg sa" :)

Lenke til kommentar

Både Liverpool og Arsenal har vært jævlig dårlig så langt i år. Vi var vel ikke akkuratt konge mot Magpies vi heller riktignok, men fy faen så tamme 3 av de 4 store har vært til nå. Nå skal det sies at jeg ikke fikk sett den første kampen vår, men i følge referater så var vi tamme som få vi også?

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...