Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Om Sylvestre blir en forsterkning eller ei til Arsenal får vi vel se etterhvert. Det som umiddelbart slo meg er at Sylvestre er Fransk og at Arsenal er stort sett kun Franskmenn... om Wenger kjøpte han fordi han var Fransk eller fordi han ser potensiale i spilleren, finner vi vel ut etterhvert...

håper du mener Silvestre :whistle:

Regner med han blir en grei back-up spiller i arsenal også, tviler på at han får altfor mange kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om Sylvestre blir en forsterkning eller ei til Arsenal får vi vel se etterhvert. Det som umiddelbart slo meg er at Sylvestre er Fransk og at Arsenal er stort sett kun Franskmenn... om Wenger kjøpte han fordi han var Fransk eller fordi han ser potensiale i spilleren, finner vi vel ut etterhvert...

håper du mener Silvestre :whistle:

Regner med han blir en grei back-up spiller i arsenal også, tviler på at han får altfor mange kamper.

 

Silvestre får nok mye mer spilletid i Arsenal. Det virker jo logisk.. han forlater jo ikke United for å sitte på benken til Arsenal? Det nekter jeg å tro. Jeg tror neppe han tar fra Clichy plassen, og Toure og Gallas er vel bankers de også. Hvertfall sistnevnte.. men så kommer Silvestre inn i bilde. Men som sagt.. han har nok blitt lovet en del spilletid i Arsenal.

Lenke til kommentar

Greit å selge Silvestre, men hvor i svarte granskuen blir det av kjøpa? Faktisk noe skuffa over SAF, hvis han ikke henter inn noen forsterkninger snart. Spesiellt en spisstype ala Solskjær trengs og det fort. Å signe Berba hadde ikke vært meg i mot på nåværende tidspunkt, men det er erger meg stort at vi (?) hadde muligheten på Agüero, men ikke slo til. Fyren er et geni med ball og veit hvor målet står...

Lenke til kommentar
Greit å selge Silvestre, men hvor i svarte granskuen blir det av kjøpa? Faktisk noe skuffa over SAF, hvis han ikke henter inn noen forsterkninger snart. Spesiellt en spisstype ala Solskjær trengs og det fort. Å signe Berba hadde ikke vært meg i mot på nåværende tidspunkt, men det er erger meg stort at vi (?) hadde muligheten på Agüero, men ikke slo til. Fyren er et geni med ball og veit hvor målet står...

 

Aguero er uten tvil et geni, men.. når tid i all verden hadde vi muligheten til å hente han? Det må ha vært leeenge siden?

Lenke til kommentar

Om det er samme opplegget som med russebuksetrykk, legger du merket på strykebrettet (riktig vei), legger shortsen oppå og stryker med strykejern. Det sa instruksjonene, iallfall.

 

Jeg (mamma) gjorde det ikke slik, though (hadde mistet lappen :p). La buksa på strykebrettet, og merket oppå der igjen med strykejernet på topp. Funket like bra, om ikke bedre. Mine merker satt på hele tiden, i motsetning til mange andre.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som hater å spille sist i serierunden?

Jeg for min del hater søndag,mandag og tirsdags kamper! Jeg vil spille på lørdager! Slik at jeg kan stå opp på lørdagen, tenke kun på fotball og øl!

 

Følger du ikke andre ligaer? PL fra 14 til 20. Så er det mange kamper fra Italia, Spania og Frankrike.

 

Helgene mine er som regel stappa med fotball

Lenke til kommentar
Fekk ein pakke med svart shorts og Rooney 8 i gull frå 06-07 sesongen. Nokon som veit korleis du påfører trykket? Strykejern er vel ein del av planen?

Eller du kan dra til ei sports sjappe der de har på trykk. Gjorde jeg når jeg fikk Hargreaves trykket til drakta mi, tror det kosta 10 kroner...

Lenke til kommentar
Er det bare meg som hater å spille sist i serierunden?

Jeg for min del hater søndag,mandag og tirsdags kamper! Jeg vil spille på lørdager! Slik at jeg kan stå opp på lørdagen, tenke kun på fotball og øl!

 

Følger du ikke andre ligaer? PL fra 14 til 20. Så er det mange kamper fra Italia, Spania og Frankrike.

 

Helgene mine er som regel stappa med fotball

Tippeligaen er død for meg. Serie-A funker på søndager. Ellers setter jeg meg sjeldent ned for å se på annet enn Premier League eller Championship. I mangel på kanaler har jeg begrenset tilgang til spansk også, men det hadde jeg sikkert sett mer av da.

 

Men er ikke bare snakk om å følge med, stemningen rundt lørdagskamper er som regel mye bedre enn andre dager. I tillegg føler jeg at resultatet alltid blir bedre ;D

Lenke til kommentar
Er det bare meg som hater å spille sist i serierunden?

Jeg for min del hater søndag,mandag og tirsdags kamper! Jeg vil spille på lørdager! Slik at jeg kan stå opp på lørdagen, tenke kun på fotball og øl!

 

Følger du ikke andre ligaer? PL fra 14 til 20. Så er det mange kamper fra Italia, Spania og Frankrike.

 

Helgene mine er som regel stappa med fotball

Tippeligaen er død for meg. Serie-A funker på søndager. Ellers setter jeg meg sjeldent ned for å se på annet enn Premier League eller Championship. I mangel på kanaler har jeg begrenset tilgang til spansk også, men det hadde jeg sikkert sett mer av da.

 

Men er ikke bare snakk om å følge med, stemningen rundt lørdagskamper er som regel mye bedre enn andre dager. I tillegg føler jeg at resultatet alltid blir bedre ;D

Enig, det er noe annet å ha PL kampene på Lørdager. Blir som Ligue 1 på fredagene og Serie a på Søndagene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...