Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er helt sikker på at Barry-sagaen ikke er over jeg også. Og han ER jo god,så han sist helg.

 

Barry er god men han er ikke typen Liverpool trenger. Det er på spissplassen de mangler spillere synes jeg. Keane er ikke god nok.

 

Men dette kan vi ta på liverpool-tråden Tc47 ;)

 

Hvem møter United i helgen(eller mandagen tipper jeg)

 

Pompey for tredje gang på en måned. Kan gå riktig galt siden vi er så svekket

Lenke til kommentar

Tevez er ganske sikkert tilbake og vi kan få tilbake Hargreaves men Carrick som spilte i helga er ute. Vi har også bare en kant spiller i Giggs. Anderson spiller sin site OL kamp på Lørdag.......

 

Skumle saker

 

Nani scåret vist i kveld. Sammen med Wes Brown

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hvor har du lest at Giggs er klar, Limbeck?

 

Er også uenig i hvordan du sier at Keane ikke er god. Det er bare at han ikke er "verdensklasse" som Torres osv. Han er god nok for PL mot de fleste, det vet vi jo fra i før. Men dette, sammen med Barry, kan vi ta i Liverpool tråden ja.

 

Pompey er borte, det som er skummelt. Og ja, møter de altfor mye nå for tiden. 1-1 på bortebane i fjor og 2-0 hjemme (bare pga. Ronaldo) i PL. 0-1 i FA Cupen på OT, 2-1 i Nigeria i pre season kamp, og 0-0 (vant på straffe konk) i Community Shield. Er ver jevnt det. Tror det kan bli 0-0 eller 1-1 på Mandag, spesielt uten noen som helst kant hvis Giggs ikke er klar. Men håper du vet hva du snakker om Limbeck.

 

Hvis han ikke er det, ser det ut som vi savner altfor mange til Mandag. Regner med at Tevez er tilbake, men ser på han som en innbytter kanskje pga. tidsforskjellen, stress med noen som dør i familien og bare hele reisetiden.

 

Ute: Hargreaves (ganske sikker), Nani, Anderson (med kamp på fredag/lørdag så tror jeg ikke han rekker), Giggs (vet ikke), Carrick, Manucho (er tross alt del av a-laget på manutd.com), Campbell som ble litt småskadet så vet ikke, Park, Foster (når vi først snakker om hele laget).

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Nani scåret vist i kveld. Sammen med Wes Brown

 

Det gjorde han. Så faktisk England kampen, bra heading av Wes Brown og typisk innlegg på frispark fra u know who, Becks. Men ja, ellers dårlig av England i dag.

 

Wes Brown var banens beste for England, det stemte Setanta, studio og kommentatorene :)

Lenke til kommentar

Ikke si at Giggs er ute også? Faen

 

Leser på skadelisten på United.no at det står 25 August på Hargreaves og Giggs. Vi kan være uten kantspillere ja.

 

Det er tidlig for Anderson, men det spørs om vi har så mye valg. Så får han heller hvile i den jalla kampen vi har i midtuka

 

Kan vel bli kamp på Lee Martin da. Synest han har vert god i det siste. Og jeg håper på at vi tar inn Darron Gibson i stedet for Possebon.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Ute: Hargreaves (ganske sikker), Nani, Anderson (med kamp på fredag/lørdag så tror jeg ikke han rekker), Giggs (vet ikke), Carrick, Manucho (er tross alt del av a-laget på manutd.com), Campbell som ble litt småskadet så vet ikke, Park, Foster (når vi først snakker om hele laget).

 

Hvorfor er det ganske sikkert at Hargreaves er ute? Jeg trodde han skulle være skadefri til denne kampen? Bare at han kanskje manglet kamptrening. Giggs skal i følge physioroom.com være tilbake til denne kampen, samme med Park, men han er vel heller ikke i kampform. Jeg ser for meg denne lagoppstillingen:

Edwin van der Sar

 

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Fletcher - Hargreaves/O'Shea - Scholes - Giggs

 

Rooney - Tevez/Campbell

 

Kanskje Gibson eller Possebon i stedet for O'Shea på midtbanen om ikke Hargreaves blir klar. Gjør ikke meg noe om Possebon eller Gibson starter istedenfor O'Shea. :)

Lenke til kommentar
Man Utd sa jo i Heinze-saken at de nektet å selge spillere til både Liverpool, Chelsea og Arsenal. Merkelig at de nå da gjør det. Men men.

Heinze helt klart en tilvekst til Liverpool stallen. Silvestre helt klart bare backup hos Arsenal, selv om jeg kan se for meg at han kanskje trer inn sentralt etterhvert. Arsenal, historisk sett aldri en rival. Liverpool, hatforhold nesten verre enn Leeds. Jeg klarer å se en forskjell. Selv om jeg også ser det litt merkelig, men kan jo være Sir Alex håper Arsenal nå klarer å holde litt mer tett mot dere og Chelsea :)

Lenke til kommentar

Jeg ser selvfølgelig også en forskjell, men likevel, Arsenal er en sterk rival i PL-toppen og teknisk sett forsterker dere jo da rivalen (selv om det er vanskelig å forutsi om det blir en forsterkning eller ei). Men samma faen, jeg bryr meg ikke, stusset bare litt fordi det bare er et år siden det ble sagt at at man ikke ville selge spillere til blant annet Arsenal.

Lenke til kommentar

Jaja, men man kan jo skjønne det. Greit å lese her og om man har lyst å se andre meninger om det.

 

http://www.redcafe.net/f6/silvestre-vs-heinze-214838/

 

"He just really hates Liverpool."

 

"Probably heard Arsenal were in for him and didn't want to go anywhere else, if it's them or Man City it's no contest."

 

"I don't really give a shit if a player wants to go to Arsenal (no more than any other club of their stature). Wanting to go to Liverpool makes you the lowest of the low."

 

:D

Lenke til kommentar

Om Sylvestre blir en forsterkning eller ei til Arsenal får vi vel se etterhvert. Det som umiddelbart slo meg er at Sylvestre er Fransk og at Arsenal er stort sett kun Franskmenn... om Wenger kjøpte han fordi han var Fransk eller fordi han ser potensiale i spilleren, finner vi vel ut etterhvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...