Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trykke vidare på linken..So trykke du på Continue to Megauload oppe i høgre hjørne...So ser du oppe i høgre hjørne, der står de 3 bokstava du skal skrive inn i ei rute..Skriv dei inn..So Telle da ned fra 60 sec litt nedafor på sida..so trykke du der då da e ferdig.. :thumbup:

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar
Terry som England kaptein, vel jeg kan ikke se hva den ufyselige herremannen har som ikke Rio overgår. Med unntak av å inneha evnen til og snyte seg på motstandere.

 

Mens Rio har droppet en dopingtest. Hmm, for en frontmann for Engelsk fotball. :) Forresten, Ronaldo har også snytt seg på noen, til og med en av hans egne lagkamerater på det portugisiske landslaget. Bare for å informere.

Rio har som kjent glemt av en dopingtest. Møtte opp en time etter han skulle ta den, men ble da nektet. Tok hårprøver som beviste at han de siste 5årene ikke har hatt dop i blodet sitt. Selvfølgelig ikke godkjent av FA som seg hør og bør, men beviste at han var ren for resten av verden. Å han tok straffen sin, uansett hvor ekstremt hard den var. Terry blånektet å ha snytt seg på Tevez. I tillegg ble han en skikkelig idiot under Josè sitt styre, som så mange andre Chelsea spillere.

 

Ronaldo?

Lenke til kommentar

Hårprøver greier ikke å bevise bruk av alle former dop....

 

Ellers må jeg si at den straffen Rio fikk var latterlig. Det er et minimum på 3 måneder for dopbruk. Jeg hadde godtatt 3 måneder men 8 blir bare for dumt.

 

Jeg er personlig overbevist om at de ekstra 5 månedene er bare fordi han spiller for en profilert klubb.

Lenke til kommentar
Hårprøver greier ikke å bevise bruk av alle former dop....

 

Ellers må jeg si at den straffen Rio fikk var latterlig. Det er et minimum på 3 måneder for dopbruk. Jeg hadde godtatt 3 måneder men 8 blir bare for dumt.

 

Jeg er personlig overbevist om at de ekstra 5 månedene er bare fordi han spiller for en profilert klubb.

Jah, FA ville bevise at de "virkelig" slo ned på dette, Fa er jo noe man tar alvorlig :!:

Lenke til kommentar
Ikke jeg heller, men nå tror jeg det var mest en spøk fra tc47 sin side :) får man håpe =)
Skjønte det, men kan ikke si at jeg lo meg ihjel :p.

 

Irriterer meg stort at Terry ble kaptein. :/

 

Synd at ikke Rio ble kaptein, men hvis en ser positivt på det, så slipper han å spille "alle" kampene nå. Terry har også gode lederegenskaper, så for all del, han er en verdig kaptein.

 

Jeg og noen kamerater skal til Manchester før jul, men vi mangler billetter. Vi søkte om billetter til Stoke-kampen i midten av november, men fikk avslag. Supporterklubben fikk visst langt flere søknader enn det dem hadde av billetter, uheldigvis.

 

Så nå må vi finne oss en ny kamp. Skal helst være etter oktober, så.. er det noen som vet om noen andre plasser hvor vi kan bestille billetter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...