Sunhome20 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har laga ein ny film om United sin Fjordårs sesong Håpe dåkke vil ta dåkke tid til og enten sjå den eller laste den ned i beire kvalitet laste ned: Megaupload SJå: Håpa dåkke lika den..Al redigering er gjort av meg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Som Alltid ikke enig med Goal. Makan til side. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 ingenting skjer når jeg trykker på continue to megaupload etter jeg går inn på den linken der. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Samme her. Videoen ser flott ut, men youtube kvalitet sux. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Du trykke vidare på linken..So trykke du på Continue to Megauload oppe i høgre hjørne...So ser du oppe i høgre hjørne, der står de 3 bokstava du skal skrive inn i ei rute..Skriv dei inn..So Telle da ned fra 60 sec litt nedafor på sida..so trykke du der då da e ferdig.. Endret 19. august 2008 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ronaldo Wins ‘Gay Icon’ Award Skal det være negativt? Det er mange ganger jeg skulle ønsket jeg var homo. Hårper Anderson kommer seg tilbake og er klar til Mandag. Vi trenger han sårt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Terry som England kaptein, vel jeg kan ikke se hva den ufyselige herremannen har som ikke Rio overgår. Med unntak av å inneha evnen til og snyte seg på motstandere. Mens Rio har droppet en dopingtest. Hmm, for en frontmann for Engelsk fotball. Forresten, Ronaldo har også snytt seg på noen, til og med en av hans egne lagkamerater på det portugisiske landslaget. Bare for å informere. Rio har som kjent glemt av en dopingtest. Møtte opp en time etter han skulle ta den, men ble da nektet. Tok hårprøver som beviste at han de siste 5årene ikke har hatt dop i blodet sitt. Selvfølgelig ikke godkjent av FA som seg hør og bør, men beviste at han var ren for resten av verden. Å han tok straffen sin, uansett hvor ekstremt hard den var. Terry blånektet å ha snytt seg på Tevez. I tillegg ble han en skikkelig idiot under Josè sitt styre, som så mange andre Chelsea spillere. Ronaldo? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hårprøver greier ikke å bevise bruk av alle former dop.... Ellers må jeg si at den straffen Rio fikk var latterlig. Det er et minimum på 3 måneder for dopbruk. Jeg hadde godtatt 3 måneder men 8 blir bare for dumt. Jeg er personlig overbevist om at de ekstra 5 månedene er bare fordi han spiller for en profilert klubb. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hårprøver greier ikke å bevise bruk av alle former dop.... Ellers må jeg si at den straffen Rio fikk var latterlig. Det er et minimum på 3 måneder for dopbruk. Jeg hadde godtatt 3 måneder men 8 blir bare for dumt. Jeg er personlig overbevist om at de ekstra 5 månedene er bare fordi han spiller for en profilert klubb. Jah, FA ville bevise at de "virkelig" slo ned på dette, Fa er jo noe man tar alvorlig :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og satan selv (Blatter) var med i rettsaken........ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Rio? Hårprøve? Hvor mye hår hadde han egentlig den gangen? Lurer på hva slags hår dette var... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hår? Han kunne jo forveksles med Snoop Dogg før Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Trodde ikke det var så lenge siden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 bra for oss at han ikke ble kaptein. kommer ikke den følelsen av "AT ronaldo kan tjene mer enn meg når jeg kaptein av England og nesten kaptein her i Utd" Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kanskje jeg tar feil, men jeg kan ikke se for meg at Rio sier noe slikt i det heletatt ... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ikke jeg heller, men nå tror jeg det var mest en spøk fra tc47 sin side får man håpe =) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 hehe, zaltmann har rett men, kan si at jeg var litt sånn sur når jeg så at Terry ble kaptein, føler at det var feil avgjørelse. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ikke jeg heller, men nå tror jeg det var mest en spøk fra tc47 sin side får man håpe =)Skjønte det, men kan ikke si at jeg lo meg ihjel . Irriterer meg stort at Terry ble kaptein. :/ Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ikke jeg heller, men nå tror jeg det var mest en spøk fra tc47 sin side får man håpe =)Skjønte det, men kan ikke si at jeg lo meg ihjel . Irriterer meg stort at Terry ble kaptein. :/ Synd at ikke Rio ble kaptein, men hvis en ser positivt på det, så slipper han å spille "alle" kampene nå. Terry har også gode lederegenskaper, så for all del, han er en verdig kaptein. Jeg og noen kamerater skal til Manchester før jul, men vi mangler billetter. Vi søkte om billetter til Stoke-kampen i midten av november, men fikk avslag. Supporterklubben fikk visst langt flere søknader enn det dem hadde av billetter, uheldigvis. Så nå må vi finne oss en ny kamp. Skal helst være etter oktober, så.. er det noen som vet om noen andre plasser hvor vi kan bestille billetter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå