vargaz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sweet, mer penger til amrikanerne... hadde vært flott om laget kunne klaffet litt mer i første kamp ja, men vi hadde jo en elendig start i fjor også.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 sa ikke ferguson noe med at om to dager så "skjer" det noe? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 sa ikke ferguson noe med at om to dager så "skjer" det noe? Fergie har "visstnok" sagt mye ifølge journalista han Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ble ikke det sagt på en offisiell pressekonferanse da? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ble ikke det sagt på en offisiell pressekonferanse da? jeg tror det han skulle si "om to dager" var, vi skal ikke ha nye spillere Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 yes! 2-0 Argentina Bronsefinale på Brazil lørdag, Manchester kamp på mandag? Burde gå detta? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Terry som England kaptein, vel jeg kan ikke se hva den ufyselige herremannen har som ikke Rio overgår. Med unntak av å inneha evnen til og snyte seg på motstandere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og bomme på straffespark i CL finalen United Vs Chelsea CL Final Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 yes! 2-0 Argentina Bronsefinale på Brazil lørdag, Manchester kamp på mandag? Burde gå detta? Er ikke Anderson suspendert i bronsefinalen siden han pådro seg et gult kort i dag? Isåfall kan han jo kanskje reise hjem i morgen? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og bomme på straffespark i CL finalen United Vs Chelsea CL Final Se det blikket til Giggs når han går frem. Legendarisk Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ny drakt reklame gitt ? :/ og jeg som hadde begynt å like AIG logoen på trøya Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Skal være den største sponsoravtalen som ikke innebærer drakt-reklame i britisk fotball. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) så det nå ... litt flaut Endret 19. august 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ny drakt reklame gitt ? :/ og jeg som hadde begynt å like AIG logoen på trøya Skjer med å lese artikkelen? "(...) og skal være den største sponsoravtalen som ikke innebærer drakt-reklame i britisk fotball." Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 jøss.. Silvestre til City ja Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) jøss.. Silvestre til City ja Er vel ikke klart enda, men det ville ikke overrasket meg om han dro fra klubben. Silvestre er nok lei av å sitte på benken i United. Det er ikke rart, han er en habil forsvarsspiller og kan nok spille en viktig rolle på et litt svakere lag. Dog tviler jeg litt på at han drar til akkurat City, men Gud så morsomt det ville vært. Terry som England kaptein, vel jeg kan ikke se hva den ufyselige herremannen har som ikke Rio overgår. Med unntak av å inneha evnen til og snyte seg på motstandere. Mens Rio har droppet en dopingtest. Hmm, for en frontmann for Engelsk fotball. Forresten, Ronaldo har også snytt seg på noen, til og med en av hans egne lagkamerater på det portugisiske landslaget. Bare for å informere. Endret 19. august 2008 av Osgood Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ronaldo Wins ‘Gay Icon’ Award Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Regner med det er denne linken du ville poste. Synd for Torres dette her, men han kommer vel sterkere tilbake til neste "Gay Icon"-kåring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå