Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Chelsea tar gullet i år. Det har jeg gjort de siste to årene så da håper jeg att jeg har like feil i år. Alt over Puul er jeg fornøyd med egentlig. Nesten i alle fall. Burde være blandt topp 4.

 

Blir desveree sånn i år.

 

Chelsea

United

Arsenal

Tottenham

Villa

Everton

Liverpool

Newcastle

Shitty

Pompy

Fulham

osv

Lenke til kommentar
Tror Chelsea tar gullet i år. Det har jeg gjort de siste to årene så da håper jeg att jeg har like feil i år. Alt over Puul er jeg fornøyd med egentlig. Nesten i alle fall. Burde være blandt topp 4.

 

Blir desveree sånn i år.

 

Chelsea

United

Arsenal

Tottenham

Villa

Everton

Liverpool

Newcastle

Shitty

Pompy

Fulham

osv

 

At du tror villa, everton og tottenham kommer ovenfor Liverpool på tabellen, viser vell egentlig hvor mye du kan om engelsk fotball.

 

Og, hvem har ikke sett pesimistiske united supportere før? Kan dere slutte å grine, dere har det beste kollektivet i et fotball lag i verden, og et perfekt sammensatt lag. Chelsea har ny manager, nye spillere og mye som må klaffe.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Og, hvem har ikke sett pesimistiske united supportere før? Kan dere slutte å grine, dere har det beste kollektivet i et fotball lag i verden, og et perfekt sammensatt lag. Chelsea har ny manager, nye spillere og mye som må klaffe.

 

Takk.

Det er da lurt å være litt pessimistisk slik at gleden blir enda større hvis vi faktisk vinner ligaen. Dessuten er ikke laget vårt helt perfekt, en spiss til hadde gjort oss enda bedre. Hvis en spiss kommer (Berbatov/Santa Cruz) derimot, tror jeg vi kan være helt på høyde med Chelsea. Apropos Chelsea, så ser det ut som det meste har klaffet ut i fra åpningskampen ihvertfall, men det blir for dumt i å trekke konklusjoner allerede nå. Det er en lang sesong, men hvis Chelsea spiller like bra som de gjorde i går i ett par kamper til, da begynner jeg virkelig å frykte de.

Lenke til kommentar
Tror Chelsea tar gullet i år. Det har jeg gjort de siste to årene så da håper jeg att jeg har like feil i år. Alt over Puul er jeg fornøyd med egentlig. Nesten i alle fall. Burde være blandt topp 4.

 

Blir desveree sånn i år.

 

Chelsea

United

Arsenal

Tottenham

Villa

Everton

Liverpool

Newcastle

Shitty

Pompy

Fulham

osv

 

At du tror villa, everton og tottenham kommer ovenfor Liverpool på tabellen, viser vell egentlig hvor mye du kan om engelsk fotball.

 

Og, hvem har ikke sett pesimistiske united supportere før? Kan dere slutte å grine, dere har det beste kollektivet i et fotball lag i verden, og et perfekt sammensatt lag. Chelsea har ny manager, nye spillere og mye som må klaffe.

 

Takk.

 

Er ikke vanlig å vinne ligaen mer enn 2 gang på rad, så bare sier at det er kanskje ikke så stor deal hvis vi ikke gjør det. Tror bare Chelsea har stallen denne gangen, og med tanke på at vi spiller Pool og Chelsea kampene borte uten Ronaldo, muligens spillere som Hargreaves, Park osv. så er det en big deal. Er ingen tvil vi fikk syk begynnelse på sesongen mtp. terminlisten.

Lenke til kommentar
Tror Chelsea tar gullet i år. Det har jeg gjort de siste to årene så da håper jeg att jeg har like feil i år. Alt over Puul er jeg fornøyd med egentlig. Nesten i alle fall. Burde være blandt topp 4.

 

Blir desveree sånn i år.

 

Chelsea

United

Arsenal

Tottenham

Villa

Everton

Liverpool

Newcastle

Shitty

Pompy

Fulham

osv

 

At du tror villa, everton og tottenham kommer ovenfor Liverpool på tabellen, viser vell egentlig hvor mye du kan om engelsk fotball.

 

Og, hvem har ikke sett pesimistiske united supportere før? Kan dere slutte å grine, dere har det beste kollektivet i et fotball lag i verden, og et perfekt sammensatt lag. Chelsea har ny manager, nye spillere og mye som må klaffe.

 

Takk.

 

Att jeg setter liverpool under der trenger da ikke bety att jeg ikke veit hva jeg prater om. Jeg håper de kommer langt ned og Villa virker sterke i år. Tottenham er egentlig veldig usikkert. Får de orden på sakene har de en veldig god stall som i alle fall kan matche Liverpool sin. Det jeg har sett av liverpool i Preseason har vært dårlig. Cl kvalik kampen var dårlig og første matchen var dårlig. De kan komme blandt topp 4 HVIS de får igang Keane og Torrez ikke blir skadet. Ser ikke hvem andre som kan skåre noe spes med mål. Gerrard kommer til å skåre noen men ikke nok. Dette er min mening og jeg synes jeg har ett godt argument med det jeg sier her.

Lenke til kommentar

Du må gjerne mene det, men jeg tror nok de fleste innerst inne er uenig med deg. Men hver sin mening. Jeg ser gjerne Man Utd midt på tabellen, og håper det, men til og med jeg greier da å innse at det aldri kommer til å skje. Men for all del, hver sin mening og jeg elsker å bli undervurdert. :)

Lenke til kommentar
Liverpool er topp 4 lag, ingen tvil, og tror at de kan ta 3. i år faktisk siden Arsenal har solgt en del spillere og ikke kjøpt inn mye erfaring heller. Men vi får se. Nok om Scouse i vår kjære Utd tråd nå :p

Tja Solgt unna endel? Tja, den eneste storspilleren jeg kan se som har forsvunnet ut dørene på Emirates er Hleb, men der har de hentet inn en brukbar erstatter i Nasri (Inntil han beviser noe mer).

Salget av både Lehmann og Gilberto har liten effekt, det eneste området det merkes er lønningsdagen (Positivt selvsagt).

Lenke til kommentar

Pessimistisk å si at vi ikke vinner ligaen? Synest det skal mere til enn det for å være pessimistisk...

 

Ellers må vi huske at vi får tilbake veldig mange gode spillere. Håper at stallen aldri blir så strekt så den er nå.

 

Jeg tror heller ikke vi tar vårt 3 ligamesterskap på rad, men vi kommer til å stille sterkere utover i sesongen enn vi gjorde i går. Jeg tror vi kan følge Chelsea men å slå dem blir hardt.

 

Som vanlig forventer jeg ikke mere enn topp 3. Hadde vert rådeilig med en fa-cup igjen.

 

Jeg tror ikke Arsenal og Liverpool er noe serlig sterkere i år enn i fjor. Det er ikke vi heller men det er godt mulig Chelsea er det. Og bittelitt flaks kan vi jo aldri ha

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Tror Manutd hadde tjent på en spiss som er god på hodet

Vi har da Vidic m.fl på cornere. Ville heller sett etter en bakromspiss enn en hodespiss.

 

Vi har to bakroms spisser da. Det jeg vil se er en boks spiss.

Tja, bakroms-spisser? (Rooney+Tevez) Er vel mer spisser som trekker nedover, ikke hengende spiss (Trequista), men vil heller ikke si at de bruker bakrommet mye heller. :)

 

Men ingen tvil, jeg vil ha en Boxspiller, en mål garantist og ikke minst lur i huet.

Noe ala Helstad. Ser ikke helt at Rooney/Tevez er bakroms-spisser? Berbatov eller Huntelaar, samme for meg, bare en av dem.

 

Edurbeddur leifur var herur.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Den nye sponsoren vil ikke ta ut AIG av drakten? Det vil ikke skje noen endringer på selveste hovedsponsoren på drakten?

 

Manchester United har inngått en femårsavtale med Saudi Telecom, en av Midtøstens største telegiganter.

 

Avtalen gir det Saudi-Arabiske selskapet rettigheter til å benytte seg av Uniteds logo i sin markedsføring de neste fem årene, og skal være den største sponsoravtalen som ikke innebærer drakt-reklame i britisk fotball.

 

 

 

Avtalen skal være verdt £10 millioner.

 

 

United.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...