Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SAF var jo på Blackburn kampen på lørdag så det kan jo hende han skjekket ut Santa Cruz mens han var der. Kan ikke si jeg hadde blitt skuffet om han kom til United. Han er en utrolig flink spiller. Han er vel i en bedre pris klasse on Berbatov også. Synes han blir veldig dyr egentlig.

Jupp, så det. Ihvertfall, han gjorde ikke no dårlig inntrykk da. :)

Lenke til kommentar

Så ikke kampen jeg. Imponerte han stort eller? Veit han puttet ett mål bare jeg. Har en sånn ekkel følelse om att hvis vi kjøper Berbatov så blir det ett bomkjøp. Veit ikke hvorfor men. Alt tilsier jo att han burde passe inn. Hvis han ikke begynner å sippe hvis han ikke spiller hver kamp da.

Lenke til kommentar
Tror Manutd hadde tjent på en spiss som er god på hodet

Vi har da Vidic m.fl på cornere. Ville heller sett etter en bakromspiss enn en hodespiss.

 

Vi har to bakroms spisser da. Det jeg vil se er en boks spiss.

Tja, bakroms-spisser? (Rooney+Tevez) Er vel mer spisser som trekker nedover, ikke hengende spiss (Trequista), men vil heller ikke si at de bruker bakrommet mye heller. :)

 

Men ingen tvil, jeg vil ha en Boxspiller, en mål garantist og ikke minst lur i huet.

Lenke til kommentar
Jeg så ikke kampen, men det at vi har mange ute er ingen unnskyldning. Laget vi stilte med skal klare bedre enn 1-1 hjemme mot Newcastle som også hadde en del spillere ute.

 

Newcastle i år er ikke det samme Newcastle som var i fjor. Keegan har gjort veldig mange smarte signeringer, og jeg tviler ikke på at Newcastle kan hevde seg i år. 98/99 og 07/08 hadde begge to uavgjortkamper i starten av året, så ser ikke noe grunn til bekymring.

 

Edit: Meh, dobbeltpost.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Syns ærlig talt det er på tide å droppe Berbatov og heller sikre en signering som Huntelaar istedenfor, før Real Madrid snapper ham opp, er helt 50/50 om Berbatov kommer eller ikke.

Næh, den er jeg ikke enig i. Det er et stort steg fra Eresdivisjonen og til PL, veldig stort, Kuyt var en stor scorer i Feyenoord, men sa hva han er nå? En skikkelig løpe-bikje for liverpool ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...