Ohny Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Håper han tenker igjennom godt før han gjør klubbskifte, og blant annet se på andre stjerner som har byttet klubb. steve mcmanaman ble ukjent for meg etter han forlot liverpool. Rivaldo ble helt mongo etter han forlot barcelona Ronaldo fra Barcelona/Inter det var bare noen av noen jeg nevnte, sikkert mange mange flere spillere som har hatt det helt forjævlig etter klubbskfite. C.Ronaldo gjør det bra for man utd, og det EKKE sikker han gjør det like bra for Barcelona Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Håper han tenker igjennom godt før han gjør klubbskifte, og blant annet se på andre stjerner som har byttet klubb. steve mcmanaman ble ukjent for meg etter han forlot liverpool. Rivaldo ble helt mongo etter han forlot barcelona Ronaldo fra Barcelona/Inter det var bare noen av noen jeg nevnte, sikkert mange mange flere spillere som har hatt det helt forjævlig etter klubbskfite. C.Ronaldo gjør det bra for man utd, og det EKKE sikker han gjør det like bra for Barcelona 7891875[/snapback] McManaman og Rivaldo var jo ikke akkurat i sin beste alder og Ronaldo var god til alle skadene ødela han. Om C. Ronaldo bestemmer seg for å bytte klubb tviler jeg på at han stagnerer. Endret 7. februar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 McManaman og Rivaldo var jo ikke akkurat i sin beste alder og Ronaldo var god til alle skadene ødela han. Om C. Ronaldo bestemmer seg for å bytte klubb tviler jeg på at han stagnerer. 7892491[/snapback] Rivaldo var god inntil filminga i VM2002 etter min mening. Da mista jeg mye respekt for han. Samtidig begynte prestasjonene begynte å verre seg. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 oh boy! her er folka veldig presise, jeg sa bare spillere som har byttet klubb har hatt det dårlig. rivaldo, steve, ronaldo var blant annet de jeg kom på. Figo blant annet... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen blir bedre etter å ha forlatt United, med unntak av Forlan. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen blir bedre etter å ha forlatt United, med unntak av Forlan. 7893952[/snapback] Heilt vanvittigt og da! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen blir bedre etter å ha forlatt United, med unntak av Forlan. 7893952[/snapback] Når Ruud dro ble United bedre :!: Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Drar Ronaldo kommer jeg ikke til å logre etter han mer... Jeg vil misslike stort å se han spille for en annen europeiskklubb. Men jeg tror han blir. Selv om jeg ikke liker utsagnene hans. Man må da være trofast til United. Ellers blir han betydningsløs for meg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ingen blir bedre etter å ha forlatt United, med unntak av Forlan. 7893952[/snapback] Med han kunne det bare gå en vei, kunne ikke bli særlig dårligere. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vel, Taibi kunne vel også bare bli bedre. Finnes nok en del av bomkjøpene våre som har gjort det bedre etter å ha forlatt klubben. Men jeg kommer ikke på noen av de gode som har opplevd det samme. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Drar Ronaldo kommer jeg ikke til å logre etter han mer... Jeg vil misslike stort å se han spille for en annen europeiskklubb. Men jeg tror han blir. Selv om jeg ikke liker utsagnene hans. Man må da være trofast til United. Ellers blir han betydningsløs for meg. 7895997[/snapback] Fergie settern på plass, ser jo hvordan han ordet opp i krisen i sommer. Hvem hadde trodd United skulle bli så sammensveiset etter det?! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ronaldo må ikke skaffe seg dame som V.Beckham, jeg syns hun har mye av skylden for at David forlot. Hun storkoser seg vel nå i Hollywood med shoppinga si nå antar jeg Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ronaldo må ikke skaffe seg dame som V.Beckham, jeg syns hun har mye av skylden for at David forlot. Hun storkoser seg vel nå i Hollywood med shoppinga si nå antar jeg 7897481[/snapback] Dame er vel lite problem, men dame allá popstjerne med ego og nykker er bad! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvis Ronaldo går skal vi ha noen gode lastebiler med penger for han hvertfall! Rundt 500mill er minimum. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Rundt 500mill er minimum. 7901203[/snapback] 500 mill. er gi bort pris, men skulle ha vurdert det hvis vi hadde fått Sergio Ramos, Cicinho, Mahamadou Diarra, Fernando Gago, Raul og Gonzalo Higuaín i retur + 500 mill Ikke en gang Real kan selge nok baner/treningsanlegg til kommunen for å dekke kjøpet av Ronaldo... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg skal innrømme at Ronaldo er god, men hva mener dere om fyren som person? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Mye mer jordnær enn jeg hadde vært hvis jeg var PL's beste spiller om 4 år. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Virker jordnær på meg også. Sett ein mtv cribs-liknande video, der han viser fram huset sitt i Cheshire? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg skal innrømme at Ronaldo er Best, men hva mener dere om fyren som person? 7905410[/snapback] *Fixed Har ingen grunner til og mislike han. Han er litt lite hengiven til United, men ellers er han en knakende flott kar. Lenke til kommentar
Carnap Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg skal innrømme at Ronaldo er Best, men hva mener dere om fyren som person? 7905410[/snapback] *Fixed Så lenge han spiller i rød drakt på Old Trafford er det ingen grunn til misnøye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå