Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Håper han tenker igjennom godt før han gjør klubbskifte, og blant annet se på andre stjerner som har byttet klubb.

steve mcmanaman ble ukjent for meg etter han forlot liverpool.

Rivaldo ble helt mongo etter han forlot barcelona

Ronaldo fra Barcelona/Inter

 

det var bare noen av noen jeg nevnte, sikkert mange mange flere spillere som har hatt det helt forjævlig etter klubbskfite.

 

C.Ronaldo gjør det bra for man utd, og det EKKE sikker han gjør det like bra for Barcelona

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper han tenker igjennom godt før han gjør klubbskifte, og blant annet se på andre stjerner som har byttet klubb.

steve mcmanaman ble ukjent for meg etter han forlot liverpool.

Rivaldo ble helt mongo etter han forlot barcelona

Ronaldo fra Barcelona/Inter

 

det var bare noen av noen jeg nevnte, sikkert mange mange flere spillere som har hatt det helt forjævlig etter klubbskfite.

 

C.Ronaldo gjør det bra for man utd, og det EKKE sikker han gjør det like bra for Barcelona

7891875[/snapback]

 

McManaman og Rivaldo var jo ikke akkurat i sin beste alder og Ronaldo var god til alle skadene ødela han. Om C. Ronaldo bestemmer seg for å bytte klubb tviler jeg på at han stagnerer.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
McManaman og Rivaldo var jo ikke akkurat i sin beste alder og Ronaldo var god til alle skadene ødela han. Om C. Ronaldo bestemmer seg for å bytte klubb tviler jeg på at han stagnerer.

7892491[/snapback]

 

Rivaldo var god inntil filminga i VM2002 etter min mening.

 

Da mista jeg mye respekt for han. Samtidig begynte prestasjonene begynte å verre seg.

Lenke til kommentar
Drar Ronaldo kommer jeg ikke til å logre etter han mer... Jeg vil misslike stort å se han spille for en annen europeiskklubb. Men jeg tror han blir. Selv om jeg ikke liker utsagnene hans. Man må da være trofast til United. Ellers blir han betydningsløs for meg.

7895997[/snapback]

Fergie settern på plass, ser jo hvordan han ordet opp i krisen i sommer. Hvem hadde trodd United skulle bli så sammensveiset etter det?! :)

Lenke til kommentar
Rundt 500mill er minimum.

7901203[/snapback]

 

500 mill. er gi bort pris, men skulle ha vurdert det hvis vi hadde fått Sergio Ramos, Cicinho, Mahamadou Diarra, Fernando Gago, Raul og Gonzalo Higuaín i retur + 500 mill ;)

 

Ikke en gang Real kan selge nok baner/treningsanlegg til kommunen for å dekke kjøpet av Ronaldo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...