Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Faen. Vi trengte disse 3 poengene mye mer enn i fjor. Jeg sier dette fordi neste 3 kampene er bortekamper, mot Pompey (hvor vi har tapt og spilt uavgjort siste to) også Liverpool og Chelsea borte. Teoretisk sett kan det jo ende lett med bare 1 eller 2 poeng mer enn det vi har i dag. Carrick er ankelskadet ja, 3 uker sa Fergie på intervjuet med Sky Sports. Synd at ikke Campbell putter headingen; eller som ingen andre har nevnt her; at vi ikke får straffe i begynnelsen av kampen på Giggs frisparket. Jaja, får vel håpe at Arsenal og/eller Liverpool og/eller Chelsea ikke vinner neste helg og at vi slår Pompey. Tror det er veldig, veldig viktig at vi vinner den kampen mot Pompey.

Liverpool vinner nok mot Boro på Hjemmebane, neste helg ;)

Endret av 96robert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man presser stallen. Rart at vi alltid skal opne sesongen med halve laget ute.

 

Jeg synest vi gjør en god kamp. Vi var det bedre laget og hadde fortjent å vinne. Cambell gjør en kjempekamp. Possebon viser at han har en del igjen på tempoet. Hadde altfor mange ballberøringer før han ga den videre.

 

Neste er Pompey borte og det blir ikke noe bedre.

 

Synest det var hyggelig at fansen sang for Ronaldo.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

De sang vel den John Terry-sangen, ja. Var ikke noe Ronaldo inne i bildet.. selv om den hadde samme melodi.

Jeg likte uansett O'Shea sangen best! "When Johnny goes marching down the wing, O'Shea, O'Shea! :D

Utrolig stilig.

 

Bare seier var godt nok i dag, spesielt med tanke på at vi spilte hjemme på Old Trafford. Men sånn går det når vi ikke setter sjansene, og markeringen til Fletcher på Martins var latterlig dårlig. Håper Tevez kommer tilbake fra Argentina fort som faen. Ikke det at Campbell gjorde en dårlig jobb, for det gjorde han aldeles ikke, men vi trenger Tevez.

Kjedelig at Giggs og Carrick også er skadet. :ermm: Neste helg skal Portsmouth gruses!!

Lenke til kommentar

Fergie sa at han ikke ville diskutere det, han sa ikke at det ikke kommer inn en ny spiss.

 

Om det ikke blir en ny spiss så legger han en veldig stor bør på Tevez og Rooney.

 

Jeg tror det kommer en spiss, men om det ikke gjør det så får Cambell en stor mulighet til å vise seg. Saha får også en ny sjangse om han kommer seg på bena.

 

Men jeg tror vi må ha en ny spiss om vi skal konkurere med Chelsea. Ellers må vi ha flaks med skader og vi vet alle hvor det går.

Lenke til kommentar

faen, skole i morgen og får ikke sove. jaja, typisk. men tenkte jeg skulle si ifra at det fra nettavisen er dumt, fordi jeg så intervjuet.

 

og det han sa var bare at han ikke snakker om saken der i det hele tatt og at vi må huske at uansett, så vant akkurat disse spillere the double i fjor. chill de som tror at vi ikke får spiss, er nesten 100 prosent sikker på at vi får det. men håper bare at vi får han i god tid før pompey sånn at han får trene før kampen, og at det ikke blir sånn 31. august midnatt sånn som Rooney i 2004/2005 eller noe!

Lenke til kommentar

30 mill :wow:

 

Overpriset mener jeg, men vi trenger en spiss i hans klasse og hans spilletype. Jeg vil personlig heller se Huntelaar eller aller helst Villa men......

 

Ingen tvil om at Berbatov hadde vert flott å ha i dag.

 

Ellers må jeg si at jeg får litt Ronaldo følelse av den artikkelen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Fergie sa at han ikke ville diskutere det, han sa ikke at det ikke kommer inn en ny spiss.

 

Om det ikke blir en ny spiss så legger han en veldig stor bør på Tevez og Rooney.

 

Jeg tror det kommer en spiss, men om det ikke gjør det så får Cambell en stor mulighet til å vise seg. Saha får også en ny sjangse om han kommer seg på bena.

 

Men jeg tror vi må ha en ny spiss om vi skal konkurere med Chelsea. Ellers må vi ha flaks med skader og vi vet alle hvor det går.

Hehe, der ser du. Ikke så stor "overaskelse" akkurat, men alikevell godt å høre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...