Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Så 2.omgang av Arsenal - W.B.A, og maken til ræva fotball kan jeg jaggu ikke huske å ha sett fra en "favoritt"... Ble ikke akkurat skremt av laget, men fikk respekt for Bromwich gjennom kampen og jeg håper de klarer seg.

 

Anyhow, folka virker fornøyd med at Arsenal "dro det i land", og jeg kan ikke annet enn å le :!: Lykke til, sier jeg....

 

:!:

 

Man må ikke kaste sten i glasshus.

 

Chelsea ser utrolig sterke ut i år. Det svir for et Arsenal-hjerte. :(

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette endte som fryktet. Syntes United virker direkte svake i år, uten Ronaldo er Utd fantasiløse og lite farlige fremover, midtbanen viser også null fremdrift, svakt. De nye spillerene virker heller ikke direkte klasse. Tipper på en bom sesong av Man U. Jaja, jeg vet det er tidlig, men jeg bruker å ha rett når det gjelder slike ting.

 

Du la merke til han som sto i mål hos newcastle eller?

 

Fantasiløse, det var et par klasse-angrep bare en god Given i mål som forhindret at vi ikke gikk til pause med 2-3 mål mer enn det vi hadde...

Lenke til kommentar
Det er ikke mye greit å gjøre 1-1. Det er skandale. Det er så forpult fuckings dårlig at United ikke har så bred stall som Chelsea har. Vi takler jo ikke å få flere skader.

 

Faaaen.

 

Carrick måtte ut pga viruset sa kommentatoren.

Er litt drøyt å si noe slik når det er samme stallen som ifjor. Å vi har mange skader på sentrale spillere i angrepet, hadde Chelsea hatt Lampard, Drogba og Cole ute ville de merket det.

Lenke til kommentar
Det er ikke mye greit å gjøre 1-1. Det er skandale. Det er så forpult fuckings dårlig at United ikke har så bred stall som Chelsea har. Vi takler jo ikke å få flere skader.

 

Faaaen.

 

Carrick måtte ut pga viruset sa kommentatoren.

Er litt drøyt å si noe slik når det er samme stallen som ifjor. Å vi har mange skader på sentrale spillere i angrepet, hadde Chelsea hatt Lampard, Drogba og Cole ute ville de merket det.

Overdrev nok litt der, men Chelsea har klassespillere på benken og vi har reserver som ikke har rutine. Vi skulle hatt to klassespillere idag på benken.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at Berba kommer?

 

Ronaldo skadet

Nani i OL

Andersson i OL

Tevez borte pga dødsfall

Hargreaves skadet

 

5 a-lagsspillere det der Raste.

 

Så får vi Giggs og Carrick skadet.

 

Tynn stall? Nei.

 

La oss si at chelsea fikk 7 stk av de som spillte før i dag skadet, ville de kunne stille et like godt lag da?

Det jeg sier er om vi har gode erstattere for dem! Carrick er dessuten ikke skadet!

Vi kan ikke bytte inn urutinerte spillere om vi vil vinne kampen, men vi har jo ingen andre.

Lenke til kommentar

Jeg synes mye av kampen daua etter att Carrick måtte ut. O'shea er mye bedre bakover enn fremover på banen. Hadde ikke hatt noe i mot om Possebon hadde kommet inn med engang. Rooney og Campbell virket ganske friske, men savnet Tevez utpå der i dag. Synes ikke stallen er svar i år, mener den er sterkere enn i fjor. Det er bare veldig mange faste spillere ute.

 

Tevez

Anderson

Ronaldo

Nani

Park

Carrick (var nesten ikke til å regne med i dag siden han gikk ut så tidlig)

 

Alle disse kunne forandret kampen hadde de vært der. Og med de tilbake så har vi en sterk stall. En eller to spillere ute går, men når det blir 6 spillere blir det alltid vanskelig.

 

Edit: glemte Hargreaves. ups

Endret av soundamia
Lenke til kommentar
Hvordan vet du at Berba kommer?

 

Ronaldo skadet

Nani i OL

Andersson i OL

Tevez borte pga dødsfall

Hargreaves skadet

 

5 a-lagsspillere det der Raste.

 

Så får vi Giggs og Carrick skadet.

 

Tynn stall? Nei.

 

La oss si at chelsea fikk 7 stk av de som spillte før i dag skadet, ville de kunne stille et like godt lag da?

Det jeg sier er om vi har gode erstattere for dem! Carrick er dessuten ikke skadet!

Vi kan ikke bytte inn urutinerte spillere om vi vil vinne kampen, men vi har jo ingen andre.

Det er ikke vanlig å ha 7 stk a-lagsspillere ute.

 

Derimot kan man kanskje ha 3-4 stk, og vet du hva? Da har vi 3-4 stk a-lagsspillere som er rutinerte klare for å komme inn.

Lenke til kommentar

En flott gavepakke før skolen i morgen....

Vi skaper altfor få sjangser, det er der problemet ligger. Når Carrick går ut med virus har vi ingen kreativitet framover (Scholes og Rooney burde ha motbevist meg der), og vi blir derfor sykt forutsigbare. Ender med å pumpe baller fra bakre firer i håp om at Rooney skal ha vokst 30 cm i ferien...

Vi må jo spille samma fotball selvom Carrick er bytta ut med O'shea og Ronaldo med Fletch....Er da samme laget som står på matta...

Lenke til kommentar
Det er ikke mye greit å gjøre 1-1. Det er skandale. Det er så forpult fuckings dårlig at United ikke har så bred stall som Chelsea har. Vi takler jo ikke å få flere skader.

 

Faaaen.

 

Carrick måtte ut pga viruset sa kommentatoren.

Er litt drøyt å si noe slik når det er samme stallen som ifjor. Å vi har mange skader på sentrale spillere i angrepet, hadde Chelsea hatt Lampard, Drogba og Cole ute ville de merket det.

Overdrev nok litt der, men Chelsea har klassespillere på benken og vi har reserver som ikke har rutine. Vi skulle hatt to klassespillere idag på benken.

Jeg vil heller ha noen sultne Ungutter med klubbfølelse på benken, enn rutinerte griske spillere. ;)

Lenke til kommentar

Faen. Vi trengte disse 3 poengene mye mer enn i fjor. Jeg sier dette fordi neste 3 kampene er bortekamper, mot Pompey (hvor vi har tapt og spilt uavgjort siste to) også Liverpool og Chelsea borte. Teoretisk sett kan det jo ende lett med bare 1 eller 2 poeng mer enn det vi har i dag. Carrick er ankelskadet ja, 3 uker sa Fergie på intervjuet med Sky Sports. Synd at ikke Campbell putter headingen; eller som ingen andre har nevnt her; at vi ikke får straffe i begynnelsen av kampen på Giggs frisparket. Jaja, får vel håpe at Arsenal og/eller Liverpool og/eller Chelsea ikke vinner neste helg og at vi slår Pompey. Tror det er veldig, veldig viktig at vi vinner den kampen mot Pompey.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...