The Hoff Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så 2.omgang av Arsenal - W.B.A, og maken til ræva fotball kan jeg jaggu ikke huske å ha sett fra en "favoritt"... Du husker altså ikke de første 3-4 kampene til United i fjor? Vi spilte aldeles ikke ræva i de kampene. Tja, vi hadde banespillet, men hvis jeg husker rett så klarte vi ikke å komme oss til noen målsjangser. Jeg har faktisk større tro på den sesongstarten her, i sommer har vi hvertfall møtt noen kvalitetslag i preseason, jeg minnes at vi bare møtte lettvektere i fjor. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så 2.omgang av Arsenal - W.B.A, og maken til ræva fotball kan jeg jaggu ikke huske å ha sett fra en "favoritt"... Du husker altså ikke de første 3-4 kampene til United i fjor? Vi spilte aldeles ikke ræva i de kampene. Hehe, det har du rett i, selv om vi heller ikke spilte direkte konge heller. Uansett, vi fikk ikke lærekula inn i nettet, forhåpentligvis får vi en bedre start i år. Har nå faktisk mye mer lyst på Roque Santa Cruz enn Berbatov. Skikkelig luring! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tja, vi hadde banespillet, men hvis jeg husker rett så klarte vi ikke å komme oss til noen målsjangser. Jeg har faktisk større tro på den sesongstarten her, i sommer har vi hvertfall møtt noen kvalitetslag i preseason, jeg minnes at vi bare møtte lettvektere i fjor. Vi kom til en haug av målsjangser, bare den jævla ballen som ikke ville inn... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tja, vi hadde banespillet, men hvis jeg husker rett så klarte vi ikke å komme oss til noen målsjangser. Jeg har faktisk større tro på den sesongstarten her, i sommer har vi hvertfall møtt noen kvalitetslag i preseason, jeg minnes at vi bare møtte lettvektere i fjor. Vi kom til en haug av målsjangser, bare den jævla ballen som ikke ville inn... Å shitty som hadde jævlig gull, hadde ikke skudd på mål engang. Å vant kampen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Å shitty som hadde jævlig gull, hadde ikke skudd på mål engang. Å vant kampen. Vel de hadde jo et skudd på mål, eller så hadde de ikke klart å vinne 1-0, var vel Giovanni som puttet på et langskudd og det var vel også det eneste de klarte i løpet av 90 minutter... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Å shitty som hadde jævlig gull, hadde ikke skudd på mål engang. Å vant kampen. Vel de hadde jo et skudd på mål, eller så hadde de ikke klart å vinne 1-0, var vel Giovanni som puttet på et langskudd og det var vel også det eneste de klarte i løpet av 90 minutter... Ja ballen var på vei ut hvis jeg ikke husker feil, men feitræva til Vidic styrte den inn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Å shitty som hadde jævlig gull, hadde ikke skudd på mål engang. Å vant kampen. Vel de hadde jo et skudd på mål, eller så hadde de ikke klart å vinne 1-0, var vel Giovanni som puttet på et langskudd og det var vel også det eneste de klarte i løpet av 90 minutter... Ja ballen var på vei ut hvis jeg ikke husker feil, men feitræva til Vidic styrte den inn. Det var da voldsomt til hat her da.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tja, vi hadde banespillet, men hvis jeg husker rett så klarte vi ikke å komme oss til noen målsjangser. Jeg har faktisk større tro på den sesongstarten her, i sommer har vi hvertfall møtt noen kvalitetslag i preseason, jeg minnes at vi bare møtte lettvektere i fjor. Vi kom til en haug av målsjangser, bare den jævla ballen som ikke ville inn... Det er ikke slik jeg husker det. Jeg husker motstandere som la seg så baktungt at selv Lippi ville blitt stolt. Og ettersom det offensive maskineriet vårt kun hadde fått prøvd seg på britiske 2. og 3. divisisjonslag tok det et par kamper før bevegelsen og touchen satt som den skulle. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Å shitty som hadde jævlig gull, hadde ikke skudd på mål engang. Å vant kampen. Vel de hadde jo et skudd på mål, eller så hadde de ikke klart å vinne 1-0, var vel Giovanni som puttet på et langskudd og det var vel også det eneste de klarte i løpet av 90 minutter... Ja ballen var på vei ut hvis jeg ikke husker feil, men feitræva til Vidic styrte den inn. Det var da voldsomt til hat her da.. Hat? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Selv om Vidic er feit i ræva og ikke kan noe for det så betyr ikke det at han hater han forde :!: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det var ikke bokstavelig ment heller Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Syk kamp. Mest urettferdige resultatet jeg har sett siden Arsenal slo oss i fa cup finalen. Vi rundspiller city og det eneste i retning mål de har er et skudd som hadde gått utenfor. Treffer Vidic og skrur seg inn helt innmed stolpen. Er Saha spilleklar? Endret 17. august 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Syk kamp. Mest urettferdige resultatet jeg har sett siden Arsenal slo oss i fa cup finalen. Vi rundspiller city og det eneste i retning mål de har er et skudd som hadde gått utenfor. Treffer Vidic og skrur seg inn helt innmed stolpen. Er Saha spilleklar? Jeg kan ikke engang huske sist Saha var på banen engang, etter det jeg har fått med meg holder han på med et eget program som er laget til han spesiellt får å komme i form, ergo: han er ute "som vanlig" litt negativ der, men det er bare realitet. Han er bra når han først er i form, nos som er veeeldi sjeldent, jeg hadde egentlig håpet han ble solgt nå i sommer. desverre.... Derimot Rafael Da Silva ble jeg seriøst overrasket over, han er jo helt fantastisk , han minner meg om Anderson, bare hakke vassere med tanke på aggresiviteten, bare litt mer erfaring å lagspill, gruser han spillet til både Brown å Neville. Merk mine ord: ja T.O.M Neville. Endret 17. august 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Manutd knuser Newcastle 4-1! Merk mine ord Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Håper Neville gjør det bra denne sesongen, de har han fortjent.. Hadde vært fantastisk å få han tilbake i god gammelt slag utover nå, med terror-overlapper (nytt ord ) og herlige innlegg. Evra og Neville på offensive backplasser er gull Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Håper Neville gjør det bra denne sesongen, de har han fortjent.. Hadde vært fantastisk å få han tilbake i god gammelt slag utover nå, med terror-overlapper (nytt ord ) og herlige innlegg. Evra og Neville på offensive backplasser er gull På den andre siden, ingen har fortjent fast plass på laget mer enn Brown etter forrige sesong. Jeg mener Brown er en bedre back en Neville på alt annet enn det offensive. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Et godt resultat for oss idag, og tap for Chelsea hadde vært utrolig digg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Litt mye å tro at Chelsea taper? Har vel fortsatt ikke tapt siden 2004 på Stamford Bridge? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 den trøya berbatov pleier å bruke, den med sånn man kan stikke tommelen gjennom trøja, ka slags trøye er, eller hva heter sånt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Litt mye å tro at Chelsea taper? Har vel fortsatt ikke tapt siden 2004 på Stamford Bridge? Er vel lov å håpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå