Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 sÅ rett så rett Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 får isje sett noe, men det er den blå Det er den blå, ja. De er vel heller ikke bekreftet at den drakten faktisk skal brukes. Men fin var den. Veldig fin Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 *snip* Du er utrolig dyp, Hyrlen Prøver meg jeg og: Premier League, Premier League her kommer vi Hvordan vil det gå med Chelsea? Premier League, Premier League her kommer du Hvordan vil det gå med Manchester U.? Premier League, Premier League, for et fint sjal Hvordan vil det gå med Arsenal? Premier League, Premier League du er så cool Hvor langt nede havner Liverpool? Kun konstruktiv kritikk er velkommen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Siste linje var upent Dog ordene cool og Liverpool passer i samme setning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Endelig kan jeg bruke unnskyldningen "Det er United kamp" til diverse plagånder av det motsatte kjønn! Jeg tror vi begge kan være enige om at dette er rent teoretisk og aldri har skjedd deg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Endelig kan jeg bruke unnskyldningen "Det er United kamp" til diverse plagånder av det motsatte kjønn! Jeg tror vi begge kan være enige om at dette er rent teoretisk og aldri har skjedd deg. Burn :!: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Premier League svarte akkurat med et dypt dikt personlig rettet til meg: Points, Points, here i come What do you think will happen to scum? Points, Points, dont be a fool The 10th place is reserved for Liverpool Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Endelig kan jeg bruke unnskyldningen "Det er United kamp" til diverse plagånder av det motsatte kjønn! Jeg tror vi begge kan være enige om at dette er rent teoretisk og aldri har skjedd deg. Mamma ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tihi 12 Hvilken annen spiller i ligaen kan dere ikke fordra? Vi liker ikke «divere». Vi har derfor oppdratt Drogba til å slutte med det. Men Ronaldo og Robbie Keane har ikke sluttet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Når er kampen i dag og er den på tv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 United spiller imorgen. Liverpool spiller kl 18.30 Arsenal spiller 13.45 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så godt følger jeg med gitt.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så 2.omgang av Arsenal - W.B.A, og maken til ræva fotball kan jeg jaggu ikke huske å ha sett fra en "favoritt"... Ble ikke akkurat skremt av laget, men fikk respekt for Bromwich gjennom kampen og jeg håper de klarer seg. Anyhow, folka virker fornøyd med at Arsenal "dro det i land", og jeg kan ikke annet enn å le :!: Lykke til, sier jeg.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Arsenal skremt ikke akkurat mange i dag, men ikke ville jeg trodd det heller. Det er tross alt PL start, og det kan være litt labert, det vet ihvertfall vi ifra ifjor. Og, nok en grunn til at P. Robinson ikke er i sine "fulle 5" (de siste åra egentlig), tenker da på målet til M. Arteta Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så 2.omgang av Arsenal - W.B.A, og maken til ræva fotball kan jeg jaggu ikke huske å ha sett fra en "favoritt"... Du husker altså ikke de første 3-4 kampene til United i fjor? Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Arsenal skremt ikke akkurat mange i dag, men ikke ville jeg trodd det heller. Det er tross alt PL start, og det kan være litt labert, det vet ihvertfall vi ifra ifjor. Og, nok en grunn til at P. Robinson ikke er i sine "fulle 5" (de siste åra egentlig), tenker da på målet til M. Arteta Robinson er det dårligste kjøpet i år. Det kommer Blackburn til å merke i år. De har hatt en veldig solid keeper i mange år og nå har de tabbe keeper nr.1. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tja, jeg har egentlig hatt litt trua i Robinson, husk, han var jo en rimelig stødig keeper før. Så hvis han (på en eller annen rar måte) klarer å finne tilbake til den formen, er det meste bra. Men per dags dato er han ikke akkurat det mest geniale kjøpet, vill heller se han i et par kamper før jeg uttaler meg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så 2.omgang av Arsenal - W.B.A, og maken til ræva fotball kan jeg jaggu ikke huske å ha sett fra en "favoritt"... Du husker altså ikke de første 3-4 kampene til United i fjor? Vi spilte aldeles ikke ræva i de kampene. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vi spilte bra, men klarte bare å score et mål pr. kamp? eller var det litt seinere kansje. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vi spillte veldig veldig VELDIG bra, men klarte ikke få ballen i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå