Raste Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 http://www.premiershiplatest.com/news/man-...ng-5513050.html Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kan jo hende det er David Villa det er snakk om også Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det gir jeg blaffen i så lenge det er en klassespiss. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vi klarte oss i fjor uten Berbatov, så vi skal nok klare oss uten ham i år også. Vil jo helst at han skal komme selvfølgelig. Ser noen prøvde seg på en lagoppstilling som har plass til Berbatov i tillegg til Rooney + Tevez, hva med noe sånt som: ---------- Rooney ------------ Tevez - Berbatov - Ronaldo ---- Carrick - Scholes ----- Eventuelt bytte om på Rooney og Berbatov/Tevez. Kan jo sett innpå Hargreaves istedetfor Scholes for å få litt mer defensiv trygghet, men hvem vil bytte ut Scholes? Med Berbatov på laget tror jeg dette kunne blitt kanonbra: Scholes/Anderson - Carrick/Hargreaves Ronaldo - Rooney - Tevez Berbatov Berbatov helst fremst, med Ronaldo, Rooney og Tevez i frie roller bak. Det hadde vært noe det, men virker på Ferguson som at Rooney skal være spydspiss denne sesongen, så blir neppe noe sånt. Men den angrepsrekka der hadde garantert terrorisert ned hvert eneste lag i verden. I bakhånd har vi Nani og Giggs. Funker selvsagt det du også har satt opp, men.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3991294,00.html Står på sky også. Høres jo ut som det er mer enn bare Berbatov, eventuellt en helt annen spiller? Jeg får nok ikke sove nå nei! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det er snakk om at Villa og Berbatov skal komme for til sammen 60 mill pund. Og da regner jeg med at Saha drar fra klubben Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Skjer ikke. 4 av verdens beste spisser? Blir bare bråk. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 oioi Sameboe, men må spørre om kilde. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tviler sterkt på at begge kommer. Hvordan skal man holde 4 verdensklassespisser fornøyde? Men skal ikke se bort fra at det faktisk er Villa, dere har jo fått bud på Silva avslått, så da gå dere vel for Villa? Skummelt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Det hadde vært helt vilt. Men det kan tyde på at noe er i gjære! oh boy oh boy! Men jeg er råfornøyd om det bare er Berbatov. Edit: Er vel kanskje snakk om at Tevez blir kjøpt i tillegg? Har helt glemt av det. Endret 16. august 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 oioi Sameboe, men må spørre om kilde. KILDE FOR DEG MIN VENN Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 oioi Sameboe, men må spørre om kilde. KILDE FOR DEG MIN VENN Kilde og kilde fru blom Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tviler sterkt på at begge kommer. Hvordan skal man holde 4 verdensklassespisser fornøyde? Men skal ikke se bort fra at det faktisk er Villa, dere har jo fått bud på Silva avslått, så da gå dere vel for Villa? Skummelt. Ronaldo spiller for det første ving, noe jeg regner med at du vet, og dermed er han ikke disponibel på spissplassen med tanke på fast spill. Da sitter man igjen med tre spisser i verdensklasse, og med en trener som Ferguson, som vet å balansere, spare spillere og rotere nok til at ting kan fungere optimalt tror jeg man slipper de største problemene på det feltet. Berbatov, Rooney og Tevez hadde vært glimrende. To hardtarbeidende målscorere og en teknisk, finurlig måljeger klubben har savnet siden Nistelrooy. I tillegg kan Rooney spille offensiv midt. bak to spisser. Denne formasjonen er absolutt ikke umulig selv om den overbefolkede midtbanen dermed må vrakes i alt for stor grad: Tevez - Berbatov Rooney Nani - Anderson - Ronaldo Nå skal det derimot sies at jeg ikke ønsker at Berbatov verken ankommer mitt Barcelona eller United. Vil gjerne se et mindre lag som Spurs utfordre de evige topp fire i Barclay's Preimier League. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vet berbatov sagaen er viktig, men forsatt ingen som vet hvor man får kjøpt den 40th anniversary drakta i small? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 *snip* Villa, Berbatov, Tevez og Rooney blir da virkelig 4? Vil da si alle er høyt oppe å kjemper om verdensklasse også. Men dere får ikke både Villa og Berbatov uansett. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vet berbatov sagaen er viktig, men forsatt ingen som vet hvor man får kjøpt den 40th anniversary drakta i small? Er det denne du mener? For hvis det er den så er jeg nesten sikker på at den ikke er lagt ut for salg enda. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 får isje sett noe, men det er den blå Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Endelig er den jævla sommeren over! Endelig kan jeg se skikkelig fotball på tv! Endelig kan jeg få et følelsesliv som man kan forutse! Endelig kan jeg stå opp på lørdager i visshet om at jeg slipper å gå andre steder enn til sofaen de neste timene. Endelig kan jeg rettferdigjøre en tidlig hjemtur fra byen siden United har 13 kamp Endelig kan jeg bruke unnskyldningen "Det er United kamp" til diverse plagånder av det motsatte kjønn! Endelig kan jeg kjefte og smelle så mye jeg vil, uten å få kjeft tilbake for det Endelig kan jeg si at livet har mening igjen Endelig kan jeg se Premier league igjen. Endret 16. august 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Støtter den Men det er noe som irriterer meg, seriemesteren skulle ha åpnet ballet, men nei vi må sitte på pinebenken helt til siste kamp skal spilles... Men drit i det, endelig kan jeg slutte å late som om jeg bryr meg om kjedelig norsk fotball og igjen se fotball sånn fotball skal spilles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå