Mr.SS Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nå med Berbatov snart i boks forhåpentligvis - da må vi vel alltid spille med 2 på topp, samt enten Tevez eller Berba på benken.. Hvordan vil det utarte seg for dem - tror ingen av de har lyst til å være #3. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 United spiller med 6 "løpere". 6 foran som bare løper om hverandre, bakover og forover, tenk dere om, så ser dere hva jeg mener . Pluss 2 backer som også er med oppover. Klassisk 2-2-6-formasjon . Berbatov passer fint inn her . Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ser Manucho har fått nr. 26, betyr det at han er klar for å spille for oss kommende sessong? United.no: Angolanske Manucho (som ennå ikke har fått arbeidstillatelse) er blitt registrert med nr. 26 Så nei... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nå med Berbatov snart i boks forhåpentligvis - da må vi vel alltid spille med 2 på topp, samt enten Tevez eller Berba på benken.. Hvordan vil det utarte seg for dem - tror ingen av de har lyst til å være #3. Ingen trenger å være nummer tre da Rooney---Berbatov -------Tevez-------- Giggs--------Ronaldo -------Carrick-------- Evra-Vidic-Rio-Neville ------E.v. Der Sar----- Er en god formasjon det, bruke Tevez som bakrsoms spiss. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det det er blir nesten 4-3-3, kanskje i overkant offensivt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Mer sannsynlig: -------------Berbatov---Tevez----------- Giggs/Nani--Carrick--Scholes--Rooney Her har vi mange bein å stå på nå, for å si det sånn. Om Berbatov blir klar selvfølgelig.. Endret 15. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så du ville heller brukt Rooney som høyre ving enn Ronaldo...that's shait... BTW, merkelig sak Villa og Berba? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mens ronaldo er skadet da kompis.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 åja, men nå mente jeg vis entopper laget...da er jo formasjonen jeg satt opp gull verdt.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Uenig. Giggs er på vei ut. Jeg ser for meg klassisk 4-4-2 evt 4-4-1-1 med offensive kanter og backer og midtbane som er litt tilbaketrukket og ballfordelere - det går ikke med din formasjon. Med din formasjon kan vi ikke være like offensive rett og slett, vi vil ha 3 spisser men det blir vanskelig å legge 8 mann i angrep med den. Da heller rotasjonsystem med berba, rooney og tevez, ingen av de kan spille hele tiden . Og så nani og ronaldo på kantene, med giggs og park som backup. Sentralt scholes, anderson og carrick som bytter litt på, med fletcher som backupmann. Herregud for et lag vi har..når jeg tenker meg om..det her kan bli det helt store. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Men hva sier dere til David Villa ryktene...Synes dete r merkelig at Ferguson vil ha inn to nye spisser, med mindre Villa kommer for å erstatte Saha. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Berbatov er ikke 100% sikker enda eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kan vel si at Berba er 80% klar Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kan vel si at Berba er 80% klar Kan ikke si noe som helst med styreformannen til Spurs. Mannen sniffer jo lim daglig. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Laget et bilde med meg selv i anledning den nye sesongen Hva synes dere? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kunne godt tenkt meg jakken din. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Føler vi med oss selv at vi er klare til PL nå eller? Personlig har jeg vært klar siden juni... Er det mange som tenker at vi er "doomed" uten en signering av Berba? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Føler vi med oss selv at vi er klare til PL nå eller? Personlig har jeg vært klar siden juni... Jeg har vært klar siden 11. mai... Er det mange som tenker at vi er "doomed" uten en signering av Berba? Vi klarte oss i fjor uten Berbatov, så vi skal nok klare oss uten ham i år også. Vil jo helst at han skal komme selvfølgelig. Ser noen prøvde seg på en lagoppstilling som har plass til Berbatov i tillegg til Rooney + Tevez, hva med noe sånt som: ---------- Rooney ------------ Tevez - Berbatov - Ronaldo ---- Carrick - Scholes ----- Eventuelt bytte om på Rooney og Berbatov/Tevez. Kan jo sett innpå Hargreaves istedetfor Scholes for å få litt mer defensiv trygghet, men hvem vil bytte ut Scholes? Endret 15. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Laget et bilde med meg selv i anledning den nye sesongen Hva synes dere? Absolutt en søt gutt. Du må være en hit hos pikene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå