Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå med Berbatov snart i boks forhåpentligvis - da må vi vel alltid spille med 2 på topp, samt enten Tevez eller Berba på benken.. Hvordan vil det utarte seg for dem - tror ingen av de har lyst til å være #3.

Ingen trenger å være nummer tre da ;)

Rooney---Berbatov

-------Tevez--------

Giggs--------Ronaldo

-------Carrick--------

Evra-Vidic-Rio-Neville

------E.v. Der Sar-----

Er en god formasjon det, bruke Tevez som bakrsoms spiss.

Lenke til kommentar

Uenig. Giggs er på vei ut. Jeg ser for meg klassisk 4-4-2 evt 4-4-1-1 med offensive kanter og backer og midtbane som er litt tilbaketrukket og ballfordelere - det går ikke med din formasjon. Med din formasjon kan vi ikke være like offensive rett og slett, vi vil ha 3 spisser men det blir vanskelig å legge 8 mann i angrep med den.

Da heller rotasjonsystem med berba, rooney og tevez, ingen av de kan spille hele tiden :). Og så nani og ronaldo på kantene, med giggs og park som backup. Sentralt scholes, anderson og carrick som bytter litt på, med fletcher som backupmann.

Herregud for et lag vi har..når jeg tenker meg om..det her kan bli det helt store.

Lenke til kommentar
Føler vi med oss selv at vi er klare til PL nå eller? :D Personlig har jeg vært klar siden juni...

Jeg har vært klar siden 11. mai... :p

Er det mange som tenker at vi er "doomed" uten en signering av Berba?

Vi klarte oss i fjor uten Berbatov, så vi skal nok klare oss uten ham i år også. Vil jo helst at han skal komme selvfølgelig.

Ser noen prøvde seg på en lagoppstilling som har plass til Berbatov i tillegg til Rooney + Tevez, hva med noe sånt som:

---------- Rooney ------------

Tevez - Berbatov - Ronaldo

---- Carrick - Scholes -----

Eventuelt bytte om på Rooney og Berbatov/Tevez. Kan jo sett innpå Hargreaves istedetfor Scholes for å få litt mer defensiv trygghet, men hvem vil bytte ut Scholes? ;)

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...