DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 HAHAHAHA! Genial kommentar av kommentatoren på 12min ut i den. United leder 0-4 og vi ser bildet av den ungen som er lei seg og kommentatoren bryter ut: "Dad, do I have to support Spurs?" Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Det geniale var da Unitedsupporterne startet å synge: «Are you watching, Robinson?» Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Digg seier i går azz:) Når går første Cl kamp a? Så må jeg gratulere Uniteds beste spiller i år Cristiano Ronaldo med dagen, og så er dette mitt 500 inlegg:D hohoh Endret 5. februar 2007 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 20-21. februar Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 HAHAHAHA! Genial kommentar av kommentatoren på 12min ut i den. United leder 0-4 og vi ser bildet av den ungen som er lei seg og kommentatoren bryter ut: "Dad, do I have to support Spurs?" 7875098[/snapback] Gud jeg ønsker meg BBC Sport, fantastiske analyser :| Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 One cold and bitter Thursday in Munich, Germany, Eight great football stalwarts conceded victory, Eight men who will never play again who met destruction there, The flowers of English football, the flowers of Manchester Matt Busby's boys were flying, returning from Belgrade, This great United family, all masters of their trade, The Pilot of the aircraft, the skipper Captain Thain, Three times they tried to take off and twice turned back again. The third time down the runaway disaster followed close, There was a slush upon that runaway and the aircraft never rose, It ploughed into the marshy ground, it broke, it overturned. And eight of the team were killed as the blazing wreckage burned. Roger Byrne and Tommy Taylor who were capped for England's side. And Ireland's Billy Whelan and England's Geoff Bent died, Mark Jones and Eddie Colman, and David Pegg also, They all lost their lives as it ploughed on through the snow. Big Duncan he went to, with an injury to his frame, And Ireland's brave Jack Blanchflower will never play again, The great Sir Matt Busby lay there, the father of his team Three long months passed by before he walked again. The trainer, coach and secretary, and a member of the crew, Also eight sporting journalists who with United flew, and one of them Big Swifty, who we'll ne'er forget, the finest English 'keeper that ever graced the net. Oh, England's finest football team its record truly great, its proud successes mocked by a cruel turn of fate. Eight men will never play again, who met destruction there, the flowers of English football, the flowers of Manchester Hvil i fred gutta. 49 år siden ulykken. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Busby babes :[ Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Dette er dagen da fotball for oss Unitedfans blir satt til side og man minner de omkomne i ulykken! Blant dem var førstelagsspillerne Roger Byrne , Geoff Bent , Eddie Colman , Duncan Edwards , Mark Jones , David Pegg , Tommy Taylor og Liam Whelan . Klubbsekretær Walter Crickmer og trenerne Tom Curry og Bert Whalley mistet også livet , dessverre! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Noen har fått seg ny drakt i dag! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Noen har fått seg ny drakt i dag! 7887403[/snapback] Niice! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Se få montert PL emblem på ermene da mann. Ellers varn topp. Vurderer kjøpe meg flere trøyer, kanskje Scholsey eller Giggsy Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Noen har fått seg ny drakt i dag! Skal ha akkurat samme spiller, bare til neste sesong. En med Vidic og en med Ronaldo, men vet ikke hvem av de jeg skal ha som bortedrakt. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Se få montert PL emblem på ermene da mann. Ellers varn topp. Vurderer kjøpe meg flere trøyer, kanskje Scholsey eller Giggsy 7887900[/snapback] hvem sa det ikke var badges på ermene? bare ikke så lett å se på det bildet Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Flott drakt! Nokon som har lest kommentarane til Ronaldo etter kampen igår? Liker det dårlig, veldig dårlig! united.no Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Tror det kom ut helt feil. Jeg tror poenget hans var at han ikke tenker på fremtiden, men bare på hvordan han spiller for øyeblikket. Han har jo kontrakt ut sommeren 2010 uansett. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Tror med jeg vet ikke hvor jeg er om 6 måneder så mener han at han ikke vet hvor god han har blitt om 6 måneder, ikke hvor han har plassert seg i Europa geografisk. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Kanskje.. Ganske sikker på at han drar til Spania ein gong, håper bare det er lengst mulig unnna i tid. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Han sa jo til United.no, at han ville bli med på en forlengelse på kontrakten til 2012 da, så håper han skriver ny kontrakt fort. Håper/tror at han blir neste sesong å. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Han og agenten hans har sagt de er smigret over oppmerksomheten fra de spanske klubbene, men vil heller konsentrere seg om nye kontraktsforhandlinger med united. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Tror nok som flere her sier, at Ronaldo er feilsitert på dette! Han har for kun kort tid siden uttalt at han gjerne kunne tenke seg å forlenge kontrakten sin! Jeg har stor tro på at Ronaldo blir værende på Old Trafford i lang tid fremover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå