Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne tippinga synes jeg var laber, vi er da mye sterkere enn Arsenal. Gunners har langt ifra stor nok stall til å klare å holde formen over en hel sesong.

"Den tredje årsaken til at Nettavisen tipper Manchester United bak Arsenal og Chelsea, er spillerstallen. "

 

Han er jo helt tydelig full. Sterkeste spillerstallen Ferguson har rådet over, å den er ikke god nok? Skål!

Lenke til kommentar
Tviler på at Berbatov spiller på søndag, desverre. Men hvis han blir klar for oss idag, kan det være han spiller fra start, spesielt hvis Rooney ikke er klar. Noen som vet noe mer om ham, btw?

 

Jeg håper og tror Rooney starter på søndag. Han er jo i trening, så hvorfor ikke..

 

Norske fans tipper United på topp da :thumbup:

 

Hurra? Noen 14-åringer tror at United vinner Premier League denne sesongen også. Stort! :p

 

Jeg tror Chelsea vinner Premier League. Foreløbig er jeg langt ifra optimist når det gjelder oss, men hvis Berbatov kommer snart blir jeg nok mer optimist. For å ha en sjans til å vinne må vi få en utrolig god start og det tror jeg blir litt småvanskelig uten Ronaldo, men vi får se. Jeg tror også Liverpool kommer til å stille sterkt, med en god start tror jeg faktisk de kan havne over oss på tabellen. La oss håpe at ikke det skjer. Jeg så ikke gårsdagens Liverpool-kamp, men hørte at Liverpool ikke imponerte og godt er det. :) Et sjokkresultat på Anfield hadde vært noe.

Lenke til kommentar
Tviler på at Berbatov spiller på søndag, desverre. Men hvis han blir klar for oss idag, kan det være han spiller fra start, spesielt hvis Rooney ikke er klar. Noen som vet noe mer om ham, btw?

 

Jeg håper og tror Rooney starter på søndag. Han er jo i trening, så hvorfor ikke..

 

Norske fans tipper United på topp da :thumbup:

 

Hurra? Noen 14-åringer tror at United vinner Premier League denne sesongen også. Stort! :p

 

Jeg tror Chelsea vinner Premier League. Foreløbig er jeg langt ifra optimist når det gjelder oss, men hvis Berbatov kommer snart blir jeg nok mer optimist. For å ha en sjans til å vinne må vi få en utrolig god start og det tror jeg blir litt småvanskelig uten Ronaldo, men vi får se. Jeg tror også Liverpool kommer til å stille sterkt, med en god start tror jeg faktisk de kan havne over oss på tabellen. La oss håpe at ikke det skjer. Jeg så ikke gårsdagens Liverpool-kamp, men hørte at Liverpool ikke imponerte og godt er det. :) Et sjokkresultat på Anfield hadde vært noe.

Enig, tror Chelseae tar det i år, dessverre. Mye pga den enorme suksessen i fjor, og muligens er ikke alle like "sultne" denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...