Raste Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Faen, GUD. La Berbatov skrive under kontrakt idag. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tviler på at Berbatov spiller på søndag, desverre. Men hvis han blir klar for oss idag, kan det være han spiller fra start, spesielt hvis Rooney ikke er klar. Noen som vet noe mer om ham, btw? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Denne tippinga synes jeg var laber, vi er da mye sterkere enn Arsenal. Gunners har langt ifra stor nok stall til å klare å holde formen over en hel sesong. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Denne tippinga synes jeg var laber, vi er da mye sterkere enn Arsenal. Gunners har langt ifra stor nok stall til å klare å holde formen over en hel sesong. "Den tredje årsaken til at Nettavisen tipper Manchester United bak Arsenal og Chelsea, er spillerstallen. " Han er jo helt tydelig full. Sterkeste spillerstallen Ferguson har rådet over, å den er ikke god nok? Skål! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Han må ihvertfall ha røyka. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 I fjor følgte de strømmen og tippa Tottenham over Arsenal, så det virker som de prøver en annen taktikk i år, men de lykkes ikke akkurat med den nei. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Sånn, da har jeg ihvertfall skrevet en saklig tekst til han som skreiv den artikkelen. Makan til syl tynne argumenter! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Han må ihvertfall ha røyka. Noe veldig sterkt noe.... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Dere vet at Nettavien Jinxer Manutd? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Norske fans tipper United på topp da Endret 14. august 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Norske fans tipper United på topp da :thumbsup: Jupp, men noen er åpenbart Anti-United. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tviler på at Berbatov spiller på søndag, desverre. Men hvis han blir klar for oss idag, kan det være han spiller fra start, spesielt hvis Rooney ikke er klar. Noen som vet noe mer om ham, btw? Jeg håper og tror Rooney starter på søndag. Han er jo i trening, så hvorfor ikke.. Norske fans tipper United på topp da Hurra? Noen 14-åringer tror at United vinner Premier League denne sesongen også. Stort! Jeg tror Chelsea vinner Premier League. Foreløbig er jeg langt ifra optimist når det gjelder oss, men hvis Berbatov kommer snart blir jeg nok mer optimist. For å ha en sjans til å vinne må vi få en utrolig god start og det tror jeg blir litt småvanskelig uten Ronaldo, men vi får se. Jeg tror også Liverpool kommer til å stille sterkt, med en god start tror jeg faktisk de kan havne over oss på tabellen. La oss håpe at ikke det skjer. Jeg så ikke gårsdagens Liverpool-kamp, men hørte at Liverpool ikke imponerte og godt er det. Et sjokkresultat på Anfield hadde vært noe. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tviler på at Berbatov spiller på søndag, desverre. Men hvis han blir klar for oss idag, kan det være han spiller fra start, spesielt hvis Rooney ikke er klar. Noen som vet noe mer om ham, btw? Jeg håper og tror Rooney starter på søndag. Han er jo i trening, så hvorfor ikke.. Norske fans tipper United på topp da Hurra? Noen 14-åringer tror at United vinner Premier League denne sesongen også. Stort! Jeg tror Chelsea vinner Premier League. Foreløbig er jeg langt ifra optimist når det gjelder oss, men hvis Berbatov kommer snart blir jeg nok mer optimist. For å ha en sjans til å vinne må vi få en utrolig god start og det tror jeg blir litt småvanskelig uten Ronaldo, men vi får se. Jeg tror også Liverpool kommer til å stille sterkt, med en god start tror jeg faktisk de kan havne over oss på tabellen. La oss håpe at ikke det skjer. Jeg så ikke gårsdagens Liverpool-kamp, men hørte at Liverpool ikke imponerte og godt er det. Et sjokkresultat på Anfield hadde vært noe. Enig, tror Chelseae tar det i år, dessverre. Mye pga den enorme suksessen i fjor, og muligens er ikke alle like "sultne" denne sesongen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg tror faktisk vi tar dette i år, og Chelsea kommer til å være en trussel. Jeg er ikke no anti- United, men har følelsen på meg. 06/07 - PL Gull 07/08 - PL Gull og CL Gull 08/09 - PL Gull, FA Cup, CL Gull ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 CS SC VM for klubblag FAC Disse tar vi i år tenker jeg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Overganger i Premier League fra E24 Inn: Dimitar Berbatov (Tottenham, 25 mill) Davide Petrucci (Roma, gratis), Lee Martin (tillbake fra lån, Sheffield United) Feil på samtlige. Godt gjort. Endret 14. august 2008 av Points Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Points: Hva mener du? De har da skaffet seg Davide Petrucci? Selv om han ikke akkurat går inn på A-laget, hehe. Lee martin blir lånt ut igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 United har ikke hentet Berbatov. Petrucci kom ikke gratis. Lee Martin skal ut på lån igjen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 United har ikke hentet Berbatov.Petrucci kom ikke gratis. Lee Martin skal ut på lån igjen. Aha, sånn sett ja. Da er jeg enig vettu. Trodde du kommenterte at han ikke hadde kommet jeg, . Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Faen å, er nervøs. Håper virkelig vi får Berbatov! Jævla spurs, la nå gutten få spille Champions League. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå